Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe 90's

The 90's

208 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Rekent iemand hier stiekem nog wel eens om naar guldens? Nee, @ljuv, jij niet. Maar andere, grote mensen? Ik soms wel dus.
Klik om te vergroten...
Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!

Je weet niet eens hoe veel gulden de euro in het begin was. f2.20371 gulden. Oké. EN NU JE MUIL HOUDEN OVER DIE GULDEN. Geeeek
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Ik reken altijd in HOE LANG JE NOG GAAT ZEIKEN OM DE PLEURIS GULDEN ZANZA.
Klik om te vergroten...
Hmm. Love it when you scream at me.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
You woke up early today!
Klik om te vergroten...
Rise and grind bitch.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rotjoch zei:
Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!

Je weet niet eens hoe veel gulden de euro in het begin was. f2.20371 gulden. Oké. EN NU JE MUIL HOUDEN OVER DIE GULDEN. Geeeek
Klik om te vergroten...
Je had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?


Enne.. wel eens van inflatie gehoord? De euro heeft er niet voor gezorgd dat alles duurder is geworden hoor...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Je had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?


Enne.. wel eens van inflatie gehoord? De euro heeft er niet voor gezorgd dat alles duurder is geworden hoor...
Klik om te vergroten...
Ik zal jou bips ding floffen gek. Maak dat je wegkomt
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Klik om te vergroten...
Zoals elk normaal mens broden voor gekocht want DIE ZIJN NU VEEL TE DUUR
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee geen idee, waarschijnlijk stond ik ermee voor de shop vragen aan een vreemde of die wiet wou halen
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
videoband
Klik om te vergroten...
Maak me gek
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Maak me gek
Klik om te vergroten...
Ik heb ook nog betamax ghehe. Maar das 80's denk ik zelfs..

De baron von munchhausen. Prachtig
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Ik heb ook nog betamax ghehe. Maar das 80's denk ik zelfs..
Klik om te vergroten...
Brings back memories.

Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Overmars is ook een interessante figuur. Wat er onlangs in de krant stond over zijn transfer naar Antwerpen was sensationeel. Wat een player.

Heb je 'm?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beady zei:
Ik ben geen NL maar ik herinner me dat BE in dezelfde poule zat. Jullie parcours was idd geweldig. Was dat het WK met die wereldgoal van Bergkamp?
Klik om te vergroten...
Vgm is die desbetreffende foto zelfs van die wedstrijd tegen de Argentijnen in Marseille
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beady zei:
Heb je 'm?
Klik om te vergroten...
Uhuh 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15

:musicalnote::musicalnotes:
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ken de song! Goeie keuze koning!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ook zo mooi dat iedereen heftige discussies heeft met wat ze nou precies zeggen. Ik zal je antwoord geven: het is onzin. Het zijn twee zinnen die gemixt worden maar niet tegelijk op en af gaan ,dus er ontstaat een soort mix.

Hence, the word: REMIX

Ik ben zo cool :sunglasses:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
961B66BB-C6CF-4A35-B96D-058729344AAC.jpeg
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#19
b
broze6262Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaaaaa,voor alle millenials en veel meer.


Hopelijk kunnen jullie dit film zien?
zien


Wat is jullie echte 90's ding, herinnering of nummer

Voor mij idols sowieso, oh wat fout was dat zeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."