Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe 90's

The 90's

208 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 37106
Klik om te vergroten...
1 album en het zat al vol. Elke dag weer nieuwe muziek erop zetten. Ach, met zooi als Limewire had je als je mazzel had einde van de week weer nieuwe muziek!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Klik om te vergroten...
Ik als Zanza praat:
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#3
832_1.jpg
Come take my hand🤚✋
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Ik als Zanza praat:
Klik om te vergroten...
Huilebalk. Boohoooh.

Zwarte piet mag niet meer. Je mag niemand in de billen knijpen. Varkens mag je niet opeten boohoooh. Pleur op joh!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Huilebalk. Boohoooh.

Zwarte piet mag niet meer. Je mag niemand in de billen knijpen. Varkens mag je niet opeten boohoooh. Pleur op joh!
Klik om te vergroten...
😂
Ik hoor maar 1 iemand janken hoor schatje.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
😂
Ik hoor maar 1 iemand janken hoor schatje.
Klik om te vergroten...
Door de nieuwe generatie griezels idd. Wat een ellende. Vroeger was alles beter!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Huilebalk. Boohoooh.

Zwarte piet mag niet meer. Je mag niemand in de billen knijpen. Varkens mag je niet opeten boohoooh. Pleur op joh!
Klik om te vergroten...
594A6757-DAA6-4081-ACBB-20AA763E35F8.gif
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
1644157331470.png
(:
Leonardo in de 90s was sowieso een godsgeschenk toch, even eerlijk.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Klik om te vergroten...
Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.

Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
0000002413.600x338.jpg
Wolfenstein
Damn wat was dat machtig🤩
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Wat een ellende. Vroeger was alles beter!
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.

Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
Klik om te vergroten...
Er is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
discman.jpg
Mensen van deze tijden kennen de struggles niet van onderweg zijn met dit ding en teveel bewegen 😅.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.

Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
Klik om te vergroten...
Baas!

Zanza zei:
Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Klik om te vergroten...
Ik neig ernaar dit met je oneens te zijn.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Bekijk bijlage 37117
Mensen van deze tijden kennen de struggles niet van onderweg zijn met dit ding en teveel bewegen 😅.
Klik om te vergroten...
Wij hadden er maar 1 thuis... Altijd ruzieeeeeee
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Er is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Klik om te vergroten...
Ja
PsyTekz zei:
Bekijk bijlage 37117
Mensen van deze tijden kennen de struggles niet van onderweg zijn met dit ding en teveel bewegen 😅.
Klik om te vergroten...
Ja of dat het te groot was voor je zak
39A9F4EA-CDAB-4BBB-BF39-FBBB2F567885.jpeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casaan zei:
Baas!


Ik neig ernaar dit met je oneens te zijn.
Klik om te vergroten...
Snap ik. Want dit is een progressief, links georiënteerd forum! Ben ik niet...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar hou van jullie allemaal hoor. Maar van de een nét een beetje meer dan van de ander :wink:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
The 90's

Zed is dead!

Ik zoek nog ff een clipje uit de film.
Kan niet wachten tot mijn zoon oud genoeg is om kennis te maken met Tarantino
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Heel hartelijk bedankt, mijn allerliefste ljuv. Echt heel erg bedankt. Heb je toevallig nog een linkje naar het vermogen van bezos?
Klik om te vergroten...
Toevallig wel ja!
mkorostoff.github.io

Wealth, shown to scale

Wealth inequality in the United States is out of control. Here we visualize the issue in a unique way.
mkorostoff.github.io

MaddMonkey zei:
Het feit dat je het afschuift op frustratie, zegt meer over jezelf dan over de ander. Imo, een reactie als dit is juist onderdeel van de haatzaaiende cultuur die er nu heerst rondom dat woke gebeuren.

Je bent het ermee eens en anders word je bestempeld als 'gefrustreerd boos mannetje'.

Krijg lekker het heen en weer.
Klik om te vergroten...
Hahaha kom op man, er is duidelijk veel frustratie over het onderwerp te lezen in de reacties, hence de "gefrustreerde mannetjes". Vooral ook voor in een toppic over "wat weet je nog van de 90s", wat nu gedraaid is naar een woke-discussie... Wierd, vandaar dat ik dacht: lees anders ff lekker het topic wat er wel over gaat. Mensen moeten ook overal en altijd komen janken hierom en ik snap dat net zo min als dat jullie niet snappen dat mensen aanstoot geven aan een negerzoen.
Je hoeft het er helemaal niet mee eens te zijn van mij, wat een kutonzin. Lig ik sowieso niet van wakker want ik ben nauwelijks onderdeel van 1 van al deze gemarginaliseerde groepen. Maar er zo hard, en vooral disrespectvol tegenover mensen die deze onderwerpen wel belangrijk vinden, ertegen roepen vind ik net zo niet-nuttig als elk klein minidingetje aanpassen naar iedereens wens.

En ja sorry, maar het zijn niet geheel ontoevallig vooral venten van jullie leeftijd die hierom huilen. Daarmee bedoel ik niet dat die daarom geen mening mogen hebben, want dat mag IEDEREEN. Van mij dan, zelf weten verder.

Rotjoch zei:
Jij slikt wel vaker iets in he?
Klik om te vergroten...
Ik bevestig noch ontken!

Rotjoch zei:
maar niet iedereen verdient een podium
Klik om te vergroten...
Kee prima, mag je vinden! Ik vind wel dat iedereen een podium verdient.
Rotjoch zei:
negerzoen
Klik om te vergroten...
maaaaaar zwarte mensen verdienen absoluut WEL een podium en zijn geen superkleine minderheid. De reden waarom het woord neger aanstootgevend is vind ik echt nog heel wat anders dan bijvoorbeeld een discussie over genderneutrale toiletten.
Naja ik heb het hier gewoon eigenlijk al vet veel over gehad in het juiste topic 😂

MaddMonkey zei:
Maar van mij mag echt de helft van de mensen dood. There, I said IT.
Klik om te vergroten...
Ja hoor, de andere helft ook wel van mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."