#1
1 album en het zat al vol. Elke dag weer nieuwe muziek erop zetten. Ach, met zooi als Limewire had je als je mazzel had einde van de week weer nieuwe muziek!
1 album en het zat al vol. Elke dag weer nieuwe muziek erop zetten. Ach, met zooi als Limewire had je als je mazzel had einde van de week weer nieuwe muziek!
Ik als Zanza praat:En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Huilebalk. Boohoooh.Ik als Zanza praat:
😂Huilebalk. Boohoooh.
Zwarte piet mag niet meer. Je mag niemand in de billen knijpen. Varkens mag je niet opeten boohoooh. Pleur op joh!
Door de nieuwe generatie griezels idd. Wat een ellende. Vroeger was alles beter!😂
Ik hoor maar 1 iemand janken hoor schatje.
Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Wat een ellende. Vroeger was alles beter!
Er is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.
Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
Baas!Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.
Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
Ik neig ernaar dit met je oneens te zijn.Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Wij hadden er maar 1 thuis... Altijd ruzieeeeeeeBekijk bijlage 37117
Mensen van deze tijden kennen de struggles niet van onderweg zijn met dit ding en teveel bewegen 😅.
JaEr is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Ja of dat het te groot was voor je zakBekijk bijlage 37117
Mensen van deze tijden kennen de struggles niet van onderweg zijn met dit ding en teveel bewegen 😅.

Snap ik. Want dit is een progressief, links georiënteerd forum! Ben ik niet...Baas!
Ik neig ernaar dit met je oneens te zijn.
Toevallig wel ja!Heel hartelijk bedankt, mijn allerliefste ljuv. Echt heel erg bedankt. Heb je toevallig nog een linkje naar het vermogen van bezos?
Hahaha kom op man, er is duidelijk veel frustratie over het onderwerp te lezen in de reacties, hence de "gefrustreerde mannetjes". Vooral ook voor in een toppic over "wat weet je nog van de 90s", wat nu gedraaid is naar een woke-discussie... Wierd, vandaar dat ik dacht: lees anders ff lekker het topic wat er wel over gaat. Mensen moeten ook overal en altijd komen janken hierom en ik snap dat net zo min als dat jullie niet snappen dat mensen aanstoot geven aan een negerzoen.Het feit dat je het afschuift op frustratie, zegt meer over jezelf dan over de ander. Imo, een reactie als dit is juist onderdeel van de haatzaaiende cultuur die er nu heerst rondom dat woke gebeuren.
Je bent het ermee eens en anders word je bestempeld als 'gefrustreerd boos mannetje'.
Krijg lekker het heen en weer.
Ik bevestig noch ontken!Jij slikt wel vaker iets in he?
Kee prima, mag je vinden! Ik vind wel dat iedereen een podium verdient.maar niet iedereen verdient een podium
maaaaaar zwarte mensen verdienen absoluut WEL een podium en zijn geen superkleine minderheid. De reden waarom het woord neger aanstootgevend is vind ik echt nog heel wat anders dan bijvoorbeeld een discussie over genderneutrale toiletten.negerzoen
Ja hoor, de andere helft ook wel van mij.Maar van mij mag echt de helft van de mensen dood. There, I said IT.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."