#1
Misschien gebruiken drugs wel artiesten.
Ik moet weer naar bed.
Ik moet weer naar bed.
Ik vind DJ's niet echt artiesten, zeker die van nu. Plaatjes draaien kan iedereen.
Los daar van, in de jaren 90 zat veruit het merendeel van de DJ's aan de drugs, hoe het nu is weet ik eigenlijk niet.
Interessant in dat licht is dat ik binnenkort de biografie krijg van DJ Dano, bekend van het dreamteam van Thunderdome destijds. Mijn maat heeft het bijna uit, en heeft al laten doorschemeren dat het doorspekt is met drugs.
Wellicht wil je dat boek zelf lezen, de titel is 'Wat de fok, ouwe!'
Even op terugkomende. Ik draai met enige regelmaat. Het hangt er voor mij af wat voor feestje het is of ik wel of niet gebruik, als ik weet dat het een kleiner feestje is waar veel gebruikt wordt wil ik wel meedoen. Is het een wat serieuzere gig drink ik wat biertjes of mixjes tijdens mijn set en daarna zie ik wel waar het schip strandt. 😜
Daar ben ik het niet mee eens (even los van wat de DJ’s doen). Omdat het tempo hoger is dan wat de gemiddelde persoon wellicht graag luistert, hoeft het niet gelijk drugsmuziek te zijn ..Of vind je dan wellicht de muziek gewoon niet écht leuk? Dit vraag ik me sterk af als men drugs nodig heeft om bepaalde genres te kunnen luisteren.jaman, uptempo artiesten gebruiken sowieso. Als het niet tijdens het draaien is is het wel in hun vrije tijd. Kunt zeggen wat je wilt, uptempo is gwn drugs muziek
Wil niet zeggen dat ze gebruiken, maar sowieso de uptempo dj’s hebben het sws wel is gebruikt. Uptempo is met en zonder drugs toch wel de beste muziek in mijn oren.Daar ben ik het niet mee eens (even los van wat de DJ’s doen). Omdat het tempo hoger is dan wat de gemiddelde persoon wellicht graag luistert, hoeft het niet gelijk drugsmuziek te zijn ..Of vind je dan wellicht de muziek gewoon niet écht leuk? Dit vraag ik me sterk af als men drugs nodig heeft om bepaalde genres te kunnen luisteren.
Wil niet zeggen dat ze gebruiken, maar sowieso de uptempo dj’s hebben het sws wel is gebruikt. Uptempo is met en zonder drugs toch wel de beste muziek in mijn oren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."