#1
Lekker thuis.
Alles is gesloten en in Koningsdag heb ik helemaal geen zin.
Die drukte mijd ik.
Alles is gesloten en in Koningsdag heb ik helemaal geen zin.
Die drukte mijd ik.
Nog even thuis en dadelijk naar Super Sized Kinsday.. doe het rustig, het is met 30 min om de hoek.. Het zonnetje schijnt iig nog![]()
Met plaatsvervangende schaamte naar die acts gekeken die in Rotterdam voor de koninklijke familie werden opgevoerd en de royals die er wat ongemakkelijk en geforceerd blij naar stonden te kijken en "dansen".Ik geef weinig om het hele gedoe om het koningshuis.
Er gaat teveel belastinggeld naartoe.
Wat dan?Niet op die commerciële poep festivals
Zelf wat georganiseerdWat dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."