Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoningsdag

Koningsdag

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker thuis.
Alles is gesloten en in Koningsdag heb ik helemaal geen zin.
Die drukte mijd ik.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
jeroen79 zei:
Nog even thuis en dadelijk naar Super Sized Kinsday.. doe het rustig, het is met 30 min om de hoek.. Het zonnetje schijnt iig nog :)
Klik om te vergroten...

Jaloers!😍
Ik dacht dat er wel een livestream zou zijn ergens maar helaas.
Nu maar oude setjes van 2021/2022 terug luisteren dan. Hopelijk komen die van dit jaar snel online ook🔥
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch even lopend naar de Kruidvat in de stad geweest voor een paar dingen…
Nou dat heb ik geweten! Het was zo druk ik kon niet eens omvallen 😅😬
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bwuh... vond er weinig aan. Maar was ook vooral voor de kinders.

Nichtje (4) vraagt me nu ook steevast of ik een cadeautje mee heb voor haar. Denk dat er maar even een periode geen cadeautjes aankomen, we willen ook weer niet dat ze een prinsesje wordt.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die Oranjegekte is nog steeds flink levendig me dunkt. Zelf vind ik koningshuizen iets van in de jaren 1800.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik geef weinig om het hele gedoe om het koningshuis.
Er gaat teveel belastinggeld naartoe.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Ik geef weinig om het hele gedoe om het koningshuis.
Er gaat teveel belastinggeld naartoe.
Klik om te vergroten...
Met plaatsvervangende schaamte naar die acts gekeken die in Rotterdam voor de koninklijke familie werden opgevoerd en de royals die er wat ongemakkelijk en geforceerd blij naar stonden te kijken en "dansen".

Ik heb 0,0 met het Nederlandse koningshuis. Laat het alsjeblieft eindigen. Ook voor die mensen zelf. Wat een hel lijkt het me om daarin op te groeien. Verlos ze uit hun en ons lijden. En inderdaad, het geld dat erheen gaat...


Maar ik moet wel zeggen... Ik heb dit jaar enige respect voor het Britse koningshuis gekregen door toedoen van die misselijke prince Harry en zijn heks van een vrouw Me-gain. In contrast met dat afschuwelijke paar, zie ik met name de toewijding en klasse van zijn broer William (toekomstige koning) en zijn classy prachtige vrouw Catherine. Ik begrijp ergens dat zij een goed voorbeeld zijn voor vele mensen in Engeland en daarbuiten en samen met hun inzet bij veel dingen daardoor belangrijk zijn.

Maar het Nederlandse koningshuis? Lachertje imo.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het zou echt om te lachen zijn, als het niet allemaal zoveel zuur belastinggeld zou kosten.
Het is droevig om te moeten aanschouwen, terwijl er zoveel mensen in armoede moeten leven....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien even de stad in, maar weinig bijzonders verder :)
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#10
nox
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedemorgen allemaal,
Het is bijna zo ver, koningsdag 2023.
Doordat er weer veel festivals op de planning staan op deze dag vroeg ik me af waar iedereen hier naartoe gaat.
Dus even een klein polletje om polshoogte te nemen.
Ik ben zelf op Free Your Mind te vinden.
Veel plezier alvast voor iedereen, KARREN MAAR!
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#12
Have fun! Ik ga morgen even luupen in ons Dorpke! :wink:
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spirit of Speyside whisky festival.
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wil het topic levend houden zodat iedereen het ziet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet op die commerciële poep festivals
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Niet op die commerciële poep festivals
Klik om te vergroten...
Wat dan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaybaklapper zei:
Wat dan?
Klik om te vergroten...
Zelf wat georganiseerd
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook lekker naar Free Your Mind Kingsday!

Veel plezier morgen iedereen!!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekker thuis
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Morgen ben ik druk bezig met alle vlaggen halfstok te hijsen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."