#1
Het zou echt om te lachen zijn, als het niet allemaal zoveel zuur belastinggeld zou kosten.
Het is droevig om te moeten aanschouwen, terwijl er zoveel mensen in armoede moeten leven....
Het is droevig om te moeten aanschouwen, terwijl er zoveel mensen in armoede moeten leven....