#1
In wat dorpjes met festiviteiten kijken, samen met zusje, schoonbroer en de kinders.
Eventueel wat wasmachine schieten. Whatever that is...
Eventueel wat wasmachine schieten. Whatever that is...
Wat dan?Niet op die commerciële poep festivals
Zelf wat georganiseerdWat dan?
En op de kop, bbbeter!Morgen ben ik druk bezig met alle vlaggen halfstok te hijsen.
In de Nederlandse vlag staat het rood voor het volk, het wit voor de kerk, en blauw voor de adel. Door de vlag ondersteboven te hangen, plaats je symbolisch de adel boven het volk. Op Koningsdag is dat op zich een relevante boodschap. Wat dat betreft zou ik die vlag dan het liefst halfstok ondersteboven hangen. Maar ik vrees dat zoiets straks wordt gezien als een doodsbedreiging aan het Koningshuis. Een beetje zoals BBB de dood heeft verklaard aan de helft van de natuurgebieden in Nederland. Dus ik denk dat ik morgen maar gewoon ga huilen in een hoekje.En op de kop, bbbeter!
Ja de ironie is fantastischIn de Nederlandse vlag staat het rood voor het volk, het wit voor de kerk, en blauw voor de adel. Door de vlag ondersteboven te hangen, plaats je symbolisch de adel boven het volk. Op Koningsdag is dat op zich een relevante boodschap. Wat dat betreft zou ik die vlag dan het liefst halfstok ondersteboven hangen. Maar ik vrees dat zoiets straks wordt gezien als een doodsbedreiging aan het Koningshuis. Een beetje zoals BBB de dood heeft verklaard aan de helft van de natuurgebieden in Nederland. Dus ik denk dat ik morgen maar gewoon ga huilen in een hoekje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."