Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoningsdag

Koningsdag

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
In wat dorpjes met festiviteiten kijken, samen met zusje, schoonbroer en de kinders.

Eventueel wat wasmachine schieten. Whatever that is...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien even de stad in, maar weinig bijzonders verder :)
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#3
nox
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedemorgen allemaal,
Het is bijna zo ver, koningsdag 2023.
Doordat er weer veel festivals op de planning staan op deze dag vroeg ik me af waar iedereen hier naartoe gaat.
Dus even een klein polletje om polshoogte te nemen.
Ik ben zelf op Free Your Mind te vinden.
Veel plezier alvast voor iedereen, KARREN MAAR!
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#5
Have fun! Ik ga morgen even luupen in ons Dorpke! :wink:
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spirit of Speyside whisky festival.
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wil het topic levend houden zodat iedereen het ziet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet op die commerciële poep festivals
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Niet op die commerciële poep festivals
Klik om te vergroten...
Wat dan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaybaklapper zei:
Wat dan?
Klik om te vergroten...
Zelf wat georganiseerd
k
kuikentjehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook lekker naar Free Your Mind Kingsday!

Veel plezier morgen iedereen!!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekker thuis
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Morgen ben ik druk bezig met alle vlaggen halfstok te hijsen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
De pen is van je zus zei:
Morgen ben ik druk bezig met alle vlaggen halfstok te hijsen.
Klik om te vergroten...
En op de kop, bbbeter!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eem hier in de stad koekeloeren!

Verder zie ik wel waar het (voc-)schip zal stranden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
En op de kop, bbbeter!
Klik om te vergroten...
In de Nederlandse vlag staat het rood voor het volk, het wit voor de kerk, en blauw voor de adel. Door de vlag ondersteboven te hangen, plaats je symbolisch de adel boven het volk. Op Koningsdag is dat op zich een relevante boodschap. Wat dat betreft zou ik die vlag dan het liefst halfstok ondersteboven hangen. Maar ik vrees dat zoiets straks wordt gezien als een doodsbedreiging aan het Koningshuis. Een beetje zoals BBB de dood heeft verklaard aan de helft van de natuurgebieden in Nederland. Dus ik denk dat ik morgen maar gewoon ga huilen in een hoekje.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Overleven in de stad, weinig lol aan.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb wel zin in potje wc-potgooien...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
In de Nederlandse vlag staat het rood voor het volk, het wit voor de kerk, en blauw voor de adel. Door de vlag ondersteboven te hangen, plaats je symbolisch de adel boven het volk. Op Koningsdag is dat op zich een relevante boodschap. Wat dat betreft zou ik die vlag dan het liefst halfstok ondersteboven hangen. Maar ik vrees dat zoiets straks wordt gezien als een doodsbedreiging aan het Koningshuis. Een beetje zoals BBB de dood heeft verklaard aan de helft van de natuurgebieden in Nederland. Dus ik denk dat ik morgen maar gewoon ga huilen in een hoekje.
Klik om te vergroten...
Ja de ironie is fantastisch
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik bouw er op m'n werk wel een feestje van!

Maar hopelijk ben ik een klein beetje op tijd klaar en kan ik nog even in de stad koekeloeren vandaag.

Edit: ik zat net even te kijken naar de line-up van free your mind. Ik vraag me wel af wie er gaat afsluiten.
Je gaat me toch niet vertellen dat Nico Moreno b2b met Dyen draait en dat dan de, relatief brave, Reinier gaat afsluiten 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."