#1
Dit is wat ik doe//mee bezig ben als millenial
Sparen voor Japan.
Taal leren. (Japans)
Anime kijken.
Lunchen met vrienden.
Leuke dingen alleen doen.
Beetje werken.
Nieuwe dingen proberen//leren.
Vrijwillers werk. ( nog niet aan het doen maar wel opzoek naar)
Sporten. (Proberen om voor me 40ste eens een gezond gewicht/lijf te hebben
)
Familie onderhouden ( contact met ouders enzo onderhouden)
Hobby`s
"spiritualiteit"
En ik vind nog steeds veel dingen leuk van toen ik een tiener was maar who cares doe ze gewoon nog steeds
Soms zit ik ook gewoon vast dan denk ik is dit nou mijn leven. ( Ik zit teveel vastgeplakt aan schermpjes) Denk dat ook gewoon beetje bij het leven hoort (het vastzit gevoel) Soms meer een doel voor ogen en andere tijden geen doel en wat meer vast zitten in het leven/stramien. Maar kheb me er maar bij neergelegd dat het soms zo is. En dat dat weer ruimte kan bieden voor wat anders.
Ook ik denk wel eens ik wil buiten beetje hangen enzo als vroeger
Waarschijnlijk heeft een groot deel ook gewoon een gezin met partner en kids en is dat hun leven.
En tijd gaat snel maar kheb opzicht wel genoeg tijd altijd.
Geen idee of dit antwoord op je vraag is.
Sparen voor Japan.
Taal leren. (Japans)
Anime kijken.
Lunchen met vrienden.
Leuke dingen alleen doen.
Beetje werken.
Nieuwe dingen proberen//leren.
Vrijwillers werk. ( nog niet aan het doen maar wel opzoek naar)
Sporten. (Proberen om voor me 40ste eens een gezond gewicht/lijf te hebben
Familie onderhouden ( contact met ouders enzo onderhouden)
Hobby`s
"spiritualiteit"
En ik vind nog steeds veel dingen leuk van toen ik een tiener was maar who cares doe ze gewoon nog steeds

Soms zit ik ook gewoon vast dan denk ik is dit nou mijn leven. ( Ik zit teveel vastgeplakt aan schermpjes) Denk dat ook gewoon beetje bij het leven hoort (het vastzit gevoel) Soms meer een doel voor ogen en andere tijden geen doel en wat meer vast zitten in het leven/stramien. Maar kheb me er maar bij neergelegd dat het soms zo is. En dat dat weer ruimte kan bieden voor wat anders.
Ook ik denk wel eens ik wil buiten beetje hangen enzo als vroeger
Waarschijnlijk heeft een groot deel ook gewoon een gezin met partner en kids en is dat hun leven.
En tijd gaat snel maar kheb opzicht wel genoeg tijd altijd.
Geen idee of dit antwoord op je vraag is.