#1
het vieste vind ik nog wel tijdens de trip die paddo boeren
Mac... zei:ja die vochtige paddo's vind ik echt niet uit zien om te eten, liever theetje trekken, maar die droge eet ik met gemak weg. flink kauwen, alleen op het laatst krijg ik ze moeilijker afgeslikt, maar kan ook door het overdreven kauwen zijn.
zommes zei:Thee TREKKEN van vochtige paddo's is dus echt niet mogelijk he jongens... Dan moet je die shit alsnog opkauwen.
Mac... zei:Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.![]()
Maar op de grens is wel kut als je de verkeerde mensen erbij hebt die je er niet even uit proberen te slepen.

fokker zei:@Marcel: Als je thee ervan maakt, laat t niet koken, dan gaat veel van de werkende stof verloren, nét niet koken is de kunst eigenlijk... eerst aan de kook brengen, dan klein zetten zodat ie heet blijft maar niet kookt, dan paddo's erin, laten trekken, idd deksel erop, en dan nammen maar! Cansas is going bye bye!![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."