Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNIET vies

NIET vies

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
het vieste vind ik nog wel tijdens de trip die paddo boeren
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#2
die dingen zijn idd echt niet te eten, maar ja als ik denk aan waarom ik het doe kan ik er wel mee leven :openmouth:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
ja die vochtige paddo's vind ik echt niet uit zien om te eten, liever theetje trekken, maar die droge eet ik met gemak weg. flink kauwen, alleen op het laatst krijg ik ze moeilijker afgeslikt, maar kan ook door het overdreven kauwen zijn.
Klik om te vergroten...

Volledig mee eens, van die natte zwammen ga je bijna over je nek... Alleen al hoe die dingen in dat pakje naar je liggen te grijnzen. Gedroogde zijn goed te doen, evt. in de vla of thee'tje van trekken en daarna natuurlijk wel thee-ei leegvreten
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind ook alleen die truffeltjes ontzettend goor. De rest is nog wel sappig en weg te krijgen. Gedroogde zijn inderdaad gewoon makkelijk te vreten... en de thee is natuurlijk gewoon 'divine'
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thee TREKKEN van vochtige paddo's is dus echt niet mogelijk he jongens... Dan moet je die shit alsnog opkauwen.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Thee TREKKEN van vochtige paddo's is dus echt niet mogelijk he jongens... Dan moet je die shit alsnog opkauwen.
Klik om te vergroten...

Hoe kom je daar nou weer bij? Tuurlijk is dat wel mogelijk. :confused:
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk is thee prima te maken van verse paddo's. Verse wat klein snijden, in kokend water en een minuut of 20 laten trekken (deksel erop en zacht door laten koken). Het is dan niet eens nodig om de prut op te eten.

Ik vind droge prima om te eten, de aparte smaak hoort er nu eenmaal bij.

En stones heb ik wel eens op een boterham met chocoladepasta gedaan. Heerlijk!
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Mac, weet niet waar u woont ofzo, maar met u wil ik wel ne keer trippen! ik herken dit zinnetje zoooo erg! :mrgreen: Maar op de grens is wel kut als je de verkeerde mensen erbij hebt die je er niet even uit proberen te slepen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Woon in Z-limb (NL) jammer dat de pm'etjes uitstaan op het moment. Ben ook op zoek naar mensen om gewoon eens een avondje mee te trippen, maar zeg ajb gewoon je tegen me.

Als je serieus bent valt er nog wel eens over te praten
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cool ik woon ook in Z-Limburg, omgeving maastricht! :smoke:

Idd jammer van de PB's, maar begrijpelijk, dealen op t forum moet je tegen gaan anders wordt eerdaags de zooi gesloten en dat zou jammer en zonde zijn.

Ik ben er zeker serieus over, wil ook voluit gaan, maar t is voor mij n geruststelling als ik weet dat er ook iemand bij is die hier meer ervaring mee heeft :)


@Marcel: Als je thee ervan maakt, laat t niet koken, dan gaat veel van de werkende stof verloren, nét niet koken is de kunst eigenlijk... eerst aan de kook brengen, dan klein zetten zodat ie heet blijft maar niet kookt, dan paddo's erin, laten trekken, idd deksel erop, en dan nammen maar! Cansas is going bye bye! :wave:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#11
fokker zei:
@Marcel: Als je thee ervan maakt, laat t niet koken, dan gaat veel van de werkende stof verloren, nét niet koken is de kunst eigenlijk... eerst aan de kook brengen, dan klein zetten zodat ie heet blijft maar niet kookt, dan paddo's erin, laten trekken, idd deksel erop, en dan nammen maar! Cansas is going bye bye! :wave:
Klik om te vergroten...


Klopt als een spreekwoordelijke bus

over die pm'tjes dat heb ik ook in de pm topic gezegd, voor dealen moet het niet gebruikt worden (kun je dat niet monitoren ofzo?) maar voor persoonlijke info en avontuurlijke romances (excuses voor de dames hier, zo blijf ik dus onbereikbaar) mag het natuurlijk wel gebruikt worden...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ranzige dingen echt ranzig, was een kameraad die vond ze eerst wel te eten, maar toen had ie eindelijk een goede :P en hij ging bijna over zijn nek. Meteen verder thee gezet :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
drugsforum meeting? :P iedereen een andere drugs mee en losgaaaan haha
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet je nog dat de juten mee kijken op dit forum... spreek je hier een plek af, ben je dr n half uur staat t vol met wouten en drugshonden... thnx but no thnx!
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#15
plunderen we alleen de smartshop, daar zullen ze toch niet zo heel moeilijk over doen...

Misschien kunnen die wouten beter zichzelf ff registreren, gezellig mee discussieren. Van praten zijn er nog weinig slechter geworden!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, maar dan smaken ze naar thee en ja je kunt er wel een thee van zetten. Heb het zelf ook gedaan, dus zeg niet dat het niet kan...
o
oaneLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind ze heerlijk in een champichone soepje :grin:
L
Lode78ZerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind verse mexicaanse en hawaïaanse NIET vies. Dat is vast niemand met me eens. Wel vind ik philosopher stones niet te eten. Iedereen roept altijd maar dat paddo's vies zijn, maar ik vind dus van niet. Ik lust ook wel rauwe champignons. :sunglasses: [/i]
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#19
wel vies, gadverdamme
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."