Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNIET vies

NIET vies

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin. :mrgreen:
L
Lode78ZerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi
Klik om te vergroten...

Dus jij houdt wel van een beetje hooi op z'n tijd hehehe :P


Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.
Klik om te vergroten...

Mijn stones trip was veels en veels te heftig, maar ik hield mezelf kalm tot ik me na een uurtje kon laten gaan. Erg relaxt daarna, vooral in combinatie met lachgas, echt veel lachgas gedaan tijdens deze trip :)

De trips die ik het leukste vind is met mexicaanse, en dan een beetje op avontuur/ontdekkingstocht met 1 of 2 personen. En maar philosoferen... :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoedelpaardje zei:
Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi
Klik om te vergroten...

Dus jij houdt wel van een beetje hooi op z'n tijd hehehe :P


Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.
Klik om te vergroten...

Mijn stones trip was veels en veels te heftig, maar ik hield mezelf kalm tot ik me na een uurtje kon laten gaan. Erg relaxt daarna, vooral in combinatie met lachgas, echt veel lachgas gedaan tijdens deze trip :)

De trips die ik het leukste vind is met mexicaanse, en dan een beetje op avontuur/ontdekkingstocht met 1 of 2 personen. En maar philosoferen... :wink:
Klik om te vergroten...

Hehe, je begrijpt wel wat ik bedoel :).
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi, weten jullie een goede plekj om voor het eerst paddo's te gaan geburiken??
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je met dit weer wilt trippen dan raad ik je ten zeerste een warm huis aan :P. Als je ongestoord, een veilige omgeving kan vinden dan moet dat prima zijn.

Je kan ookwel naar buiten gaan, maar een warm huis is naar mijn ervaring toch wel nodig op zo'n avond/nacht. :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou je anders aanraden om te wachten tot het weer wat beter is, het kan wel eens zo zijn dat je tijdens je trip ineens niet meer zo lekker zit in je omgeving. Op dat soort momenten is het verstandig dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om het huis te ontvluchten. Sowieso raad ik je aan om in het bos te gaan trippen. Liefst overdag, dit heeft te maken met de visuals die bij licht veel leuker zijn om naar te kijken. Waarom het bos??? Kun je lekker op verkenning gaan in je eigen trip, hartstikke leuk :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind verse mexicaanse en hawaïaanse NIET vies. Dat is vast niemand met me eens.
Klik om te vergroten...
Ik heb laatst verse mexicaanse paddestoelen gehad en ik vond ze inderdaad ook heel prima te eten. Het smaakt inderdaad net als champignons en die schimmel die erop zit moet je gewoon even wegdenken :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
bahh paddos zijn vies(champignons ook) maar stones vallen wel mee en hardstikke het geld waar vind ik die stones gister halve portie genomen( 5 euro) en ben naar een tent in de stad geweest hardstikke vet echt een avontuur kende wel veel mensen daar gelukkig dat geeft dan wel een veiligheids gevoel

ik dacht dat een halve portie me niet zoveel zou doen( heb truffels vaak gedaan) maar als je dan ipv thuis ofzo in het uitgaansleven bent met mooie lichten enzo en (vooral) vriendelijke mensen is het toch wel erg tof!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ja die vochtige paddo's vind ik echt niet uit zien om te eten, liever theetje trekken, maar die droge eet ik met gemak weg. flink kauwen, alleen op het laatst krijg ik ze moeilijker afgeslikt, maar kan ook door het overdreven kauwen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."