Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles over paddo's

Alles over paddo's

71 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan je ergens op i -net bestellen?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou voor zover bekend zijn paddo's niet schadelijk mits je geen absurde hoeveelheden gebruikt natuurlijk.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sweet_Shadow zei:
DarkScope zei:
f n vraagje, zijn paddos heel schadelijk voor lichaam en/of hersenen?
Klik om te vergroten...

en dat vraag je nadat je het gebruikt hebt? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

antwoord?
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enigmatique zei:
kan je ergens op i -net bestellen?
Klik om te vergroten...

tuurlijk dadde, er zijn er genoeg maar www.azarius.nl is toch wel 1 vd beste :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe, ik heb dit boekje nu ongeveer 1.5 jaar, het is idd echt een aanrader.. heb em gekocht bij de lokale boekenwinkkel op de 2e hands afdeling.
zelfs mensen die al ervaring hebben met trippen zullen hier nog van leren. de geschiedenis van paddos is ook erg interessant.

het leest ook als een trein, ik had het in 2 lesuur en een pauze uit :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Christiaan18 zei:
nu je het zegt! was wel een optie geweest jah. totaal niet aangedacht maja binnekort maar een keer dan :)
Klik om te vergroten...

hehe volgende keer ff aan denken :wink:

Of een joint roken dan kom je er wel op? Of jij juist niet?:P
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee dan kom ik er juist niet op :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik dan juist lekker wel :) Of inieder geval op een vraag als deze : Dit is toch niet de enige smartshop :confused:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#9
we hadde er ook 2 geprobeerd hier. allebei dicht. maar als ik knetter ben denk ik niet van laten we naar deventer rijden. ook helemaal geen zin in dan om er moeite voor te gaan doen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha dat is minder dan :)

vind het helemaal niet erg, ff met me foxje naar deventer :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaaa dat is misschien wel zo ja dat het met vreemden nie zo goed werkt...

maar ik zit hier niet echt nuchter dus flap ik er zomaar wat uut

kheb gewoon weer zin in een goeie trip...
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha. zie je mij niet doen. 1 keer gedaan dat we tv zaten te kijken en toen kwam er een reclame van mcdonalds voorbij. zag er vet lekker uit dus wij nou kom we gaan. dus wij erheen en dat bestellen en het was nie eens lekker :cry:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
kaalkop zei:
SpacingBen zei:
hehe rijd dan ff naar deventer ofzo :)
Klik om te vergroten...

woon jij in deventer Ben??
Klik om te vergroten...

Nee, apeldoorn :)
Klik om te vergroten...

hmmm jullie 2 wonen in mijn buurt...misschien zin om eens aftespreken voor n paddo avond :P of vinden jullie dat nix met vreemden?????

kan ik me ook wel voorstellen hoor....
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#14
paddos met vreemden weet niet of dat echt goed gaat werken. omdat het best een vertrouwlijke omgeving is. maar mischien als ik je beter ken :grin:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#15
je hebt wel wat eerder kan op bad trip te krijgen denk ik. maargoed ik heb ook wel zin om te trippen. liefst binnekort een keer ketamine
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou mensen vandaag dan toch echt mijn paddo trip dit keer gaat het door desnoods moete we ervoor naar de andere kant van nederland:grin:
een trip report zet ik hier ook wel neer als het me lukt om het te omschrijven ben er namelijk niet zo geweldig in :grin:

:wave:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
:)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoooooe was t??
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#19
het was ik heb er echt geen ander woord voor wazig :grin:. weer totaal anders dan de vorige keren.
begon om kwart voor 2 te eten. we hadden het met yochurt gedaan om het wat beter te doen smaken. om 2 uur begonnen mijn benen en hoofd wat zwaarder aan te voelen. we zijn maar naar buiten gegaan om op de trampoline te zitten. toen begon het wazige gelul met elkaar en de waarneming veranderde. ik moest pissen en ging naar de bosjes. de takken danste voor me ogen en moest ff denken wat ik ook al weer aan het doen was en dat was pissen. die takken waren echt interresant. ik weer terug en ging naar de wolken kijken in de lucht. ik zag er van alles in bewegen en voortkomen. een soort van demonen met vlammen omzich heen. een leeuw met klauwen die een andere wolk willde pakken. was geweldig om te zien. toen besloten we maar naar binnen te gaan en tv te kijken. een film was op over een heks. was een geweldige film voor dat moment. met stemmen die niet klopte. de mensen kwamen af en toe wat uit de tv zetten en de ondertiteling was niet meer te lezen. we kregen honger en gingen brood maken. wat was dat wazig het gevoel van boter smeren was heel apart. een salamder op een kalender dacht ik te kunnen aaien en toen ik dat deed was hij gewoon papier. apart:P. Daarna aan de tafel gezeten en nog wat na gespaced want het begon langzaam wat minder te worden. was weer een lache middag om niet zo snel te vergeten:grin:
heb me best gedaan wat van dit verhaal te maken want dingen omschrijven is niet zo aan mij besteed:grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha leuk om te lezen

wolken zijn zoooo :hearteyes: onder de paddos


welke soort had je gegeten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."