Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles over paddo's

Alles over paddo's

71 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, geloof me, de eerste keer paddo's kan je niet in je eentje doen, of je moet een halfe portie nemen...Maar een hele portie is gewoon te heftig.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
lollie die gozer gebruikte gewoon heeeeeeeel erg veel paddo's:P

net als regisseur van alice in wonderland!:P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Christiaan18 zei:
nu je het zegt! was wel een optie geweest jah. totaal niet aangedacht maja binnekort maar een keer dan :)
Klik om te vergroten...

hehe volgende keer ff aan denken :wink:

Of een joint roken dan kom je er wel op? Of jij juist niet?:P
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee dan kom ik er juist niet op :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik dan juist lekker wel :) Of inieder geval op een vraag als deze : Dit is toch niet de enige smartshop :confused:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
we hadde er ook 2 geprobeerd hier. allebei dicht. maar als ik knetter ben denk ik niet van laten we naar deventer rijden. ook helemaal geen zin in dan om er moeite voor te gaan doen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha dat is minder dan :)

vind het helemaal niet erg, ff met me foxje naar deventer :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
jaaa dat is misschien wel zo ja dat het met vreemden nie zo goed werkt...

maar ik zit hier niet echt nuchter dus flap ik er zomaar wat uut

kheb gewoon weer zin in een goeie trip...
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha. zie je mij niet doen. 1 keer gedaan dat we tv zaten te kijken en toen kwam er een reclame van mcdonalds voorbij. zag er vet lekker uit dus wij nou kom we gaan. dus wij erheen en dat bestellen en het was nie eens lekker :cry:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
kaalkop zei:
SpacingBen zei:
hehe rijd dan ff naar deventer ofzo :)
Klik om te vergroten...

woon jij in deventer Ben??
Klik om te vergroten...

Nee, apeldoorn :)
Klik om te vergroten...

hmmm jullie 2 wonen in mijn buurt...misschien zin om eens aftespreken voor n paddo avond :P of vinden jullie dat nix met vreemden?????

kan ik me ook wel voorstellen hoor....
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
paddos met vreemden weet niet of dat echt goed gaat werken. omdat het best een vertrouwlijke omgeving is. maar mischien als ik je beter ken :grin:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#12
je hebt wel wat eerder kan op bad trip te krijgen denk ik. maargoed ik heb ook wel zin om te trippen. liefst binnekort een keer ketamine
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou mensen vandaag dan toch echt mijn paddo trip dit keer gaat het door desnoods moete we ervoor naar de andere kant van nederland:grin:
een trip report zet ik hier ook wel neer als het me lukt om het te omschrijven ben er namelijk niet zo geweldig in :grin:

:wave:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoooooe was t??
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#16
het was ik heb er echt geen ander woord voor wazig :grin:. weer totaal anders dan de vorige keren.
begon om kwart voor 2 te eten. we hadden het met yochurt gedaan om het wat beter te doen smaken. om 2 uur begonnen mijn benen en hoofd wat zwaarder aan te voelen. we zijn maar naar buiten gegaan om op de trampoline te zitten. toen begon het wazige gelul met elkaar en de waarneming veranderde. ik moest pissen en ging naar de bosjes. de takken danste voor me ogen en moest ff denken wat ik ook al weer aan het doen was en dat was pissen. die takken waren echt interresant. ik weer terug en ging naar de wolken kijken in de lucht. ik zag er van alles in bewegen en voortkomen. een soort van demonen met vlammen omzich heen. een leeuw met klauwen die een andere wolk willde pakken. was geweldig om te zien. toen besloten we maar naar binnen te gaan en tv te kijken. een film was op over een heks. was een geweldige film voor dat moment. met stemmen die niet klopte. de mensen kwamen af en toe wat uit de tv zetten en de ondertiteling was niet meer te lezen. we kregen honger en gingen brood maken. wat was dat wazig het gevoel van boter smeren was heel apart. een salamder op een kalender dacht ik te kunnen aaien en toen ik dat deed was hij gewoon papier. apart:P. Daarna aan de tafel gezeten en nog wat na gespaced want het begon langzaam wat minder te worden. was weer een lache middag om niet zo snel te vergeten:grin:
heb me best gedaan wat van dit verhaal te maken want dingen omschrijven is niet zo aan mij besteed:grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha leuk om te lezen

wolken zijn zoooo :hearteyes: onder de paddos


welke soort had je gegeten?
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#18
colombiaanse een half bakje
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat boek heb ik ook voor maar 2,50 bij de slegte in groningen
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik liep vandaag toevallig tegen een ander leuk boekje aan (naja heb het nog niet uit :tongueout: ) bij De Slegte, kostte slechts 3,50

Titel: Psychedelische perspectieven, De renaissance van de trip in de 21ste eeuw

Beschrijving: "De maatschappelijke discussie rondom psychedelica beperkt zich vrijwel uitsluitend tot medische en pseudo-medische, militaire, politiek-juridische en verdragstechnische zaken.Nu wij onze eerste stappen hebben gezet in een nieuwe eeuw, blijkt duidelijk dat het échec van de war on drugs een kwestie van geduld is. Het is daarom hoog tijd, dat de discussie zich weer gaat concentreren op de hoofdzaken.

Psycho Actief Netwerk (PAN) heeft daarvoor drie vragen voorgelegd aan een aantal mensen voor wie de psychedelische ervaring een belangrijke rol in hun leven heeft gespeeld:

1. Wat hebben psychedelica voor u persoonlijk betekend?

2. Heeft er werkelijk een psychedelische revolutie plaatsgevonden?

3. Welke rol kunnen psychedelica in de toekomst spelen?

Een bont gezelschap van schrijvers en kunstenaars, politici, therapeuten, filosofen, psychologen, psychiaters, antropologen en geschiedkundigen liet zich door deze vragen inspireren tot hun bijdrage aan PSYCHEDELISCHE PERSPECTIEVEN. Het boek bevat bijdragen van onder andere, Dr. Frank van Ree, Hans Plomp, Hans Bogers, Stanislav Grof, Hakim Bey, Drs. Iris Freie, Dr. Christian Rätsch, Dr. Jonathon Ott, Dr. Stephen Snelders, Hedy D’Ancona, Dr. Albert Hofmann, Timothy Leary, Aldous Huxley, Simon Vinkenoog en Drs. Hannah Klautz."

Ennn ik vind het boek Uit je bol van G. Hellinga en Hans Plomp ook wel een aanrader.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."