#1
Nostalgie? Oei, das een moeilijk woord!
hehe kheb m'n topic al verkort om het wat minder saai te maken
Christiaan18 zei:vrijdag maar weer eens aan de paddos![]()
Christiaan18 zei:is best hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."