Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnock out van paddos na de space!

Knock out van paddos na de space!

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZwikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,
Gisteren heb ik met 3 goeie vrienden een paddo trip gehouden we hebben per persoon maar halve portie columbiaanse genomen!
We hebben ze gevroten om half 4 smiddags en we hebben heel licht gespaced tot half 9 savonds het was erg irritant sinds we veelste lang gingen spacen en het was best vervelend maar goed het was me 2e keer!
Dit keer ben ik om 11 uur opeens uit het niets weer vet hard gaan spacen en 10 seconden later was ik knock out gegaan voor 1 minuutje ik kon niks meer zien! we hebben veel geblowt 3 joints nadat we waren uitgespaced en zon 4 gram tijdens de space...
Ik vraag mij toch af hoe dit is gekomen het was niet echt een hele leuke ervaring...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom zou je in godsnaam gaan blowen tijdens een trip, en dan ook nog zoveel!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
wss, kon zeker door het blowen terug efkes naar boven komen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
zon trip vraagt best wat inspannig van je.. tijdens paddos heb je waarschijnlijk niet veel gegeten , misschien ook niet veel gedronken.

je hebt jezelf door het teveel blowen te erg uitgeput denk ik
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxicated zei:
ja dat zei hij ook, maar ik denk dat het op dat punt gewoon was dat zn geest en lichaam een paar uur ontiegelijk veel hadden gehad, en daarna even korte breakdown. Echt alsof alle systmen even opnieuw moesten opstarten zeg maar.
Klik om te vergroten...
Haha, lijkt het wel een computersysteem. Ff alles opstarten, haha.
Ik denk dat hij misschien te gevoelig voor paddo's is.

Bal0n zei:
Ja eh, als ik zoveel blow ga ik ook tegen de vlakte.
Klik om te vergroten...
Bij mij is gelukkig niet gebeurd, Wel ik voel wel eens dat ik op vlakte ga zou vallen. :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kwam lijkt me niet van het blowen want het was de dag erna begreep ik. Was het niet gewoon een flashback :rolleyes:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nooit last van gehad,en ik vreet altijd 2 hele porties.
Kan me wel voorstellen als je midden in een trip zit en je gaat als een bezetenen lopen blowen dat je out kan gaan,das niet zo vreemd
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had het een van de laatste keren is een beetje een lang verhaal. Vroeger was het geen enkel probleem met z'n allen tijdens de trip ook ff een zak van 100 gulden weg te werken. Laatst rookte ik toen de trip grotendeels afgelopen was 1 beschaafd jointje en ja hoor, daar ging ik.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zal vast ook wel met een overgevoeligheid te maken hebben gehad. Heb al zo vaak getript en me nog nooit ingehouden met blowen erbij, nog nooit het gevoel gehad dat ik mss wel eens tegen de vlakte zou kunnen gaan.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik smoor ook als ik op paddestoelen zit en ZEKER erachter, hoort er gwoon een beetje bij, beetje lekker uittrippen met een jointje
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja eh, als ik zoveel blow ga ik ook tegen de vlakte.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
volgens mij heeft dat met je bloed druk te maken.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
ach kom op, 4 gram en 3 joints dus zeg maar 5 gram, met zn vieren....
daar ga je echt niet out van hoor, of je moet gewoon erg gevoelig zijn.
Maar een maat van mij had dit dus ook met paddo's, hij ging out, lag daar een minuut tot ik hem weer aan de praat kreeg, en daarna kon hij 5 minuten niks zien, helemaal zwart voor zijn ogen. Daarna nog vaker gebeurd, en hem toen verboden om nog paddo's te vreten. Behalve als ik er bij ben en zeker niet meer dan 1/3e tot misschien net een halve portie... hij was gewoon erg gevoelig voor die paddo's.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja dat zei hij ook, maar ik denk dat het op dat punt gewoon was dat zn geest en lichaam een paar uur ontiegelijk veel hadden gehad, en daarna even korte breakdown. Echt alsof alle systmen even opnieuw moesten opstarten zeg maar.
Z
ZwikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jah kweeniej kblow elke dag best veel en kan er erg goed tegen maar dit keer denk ik idd dat het me teveel werd maar me vrienden blowen minder dan mij maar hun spacde toen echt niet meer vaag...
Mayb ben ik gevoelig voor paddos ofzo:P
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxicated zei:
ja dat zei hij ook, maar ik denk dat het op dat punt gewoon was dat zn geest en lichaam een paar uur ontiegelijk veel hadden gehad, en daarna even korte breakdown. Echt alsof alle systmen even opnieuw moesten opstarten zeg maar.
Klik om te vergroten...


Ik heb ook zoiets met ephedra gehad, en toen ging mijn hart echt mega snel, kreeg ook dat ik weg was enzo, best vreemde, maar opzich ook wel gave ervaring.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha hij vond het niet zo gaaf...
maar dat was ook een hele portie,
en nu tript ie al echt van 1/3e portie ontiegelijk hard
dus das lekker economisch :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."