#1
Waterpijp gesleep door het bos! hehe!
Er zit toch een 'handleiding' bij? Dacht ik..
Er zit toch een 'handleiding' bij? Dacht ik..



satans_hamster zei:Ah dan zit het wel snor. We zitten in het bos, redelijk afgelegen. chill pijpje erbij. niet te veel lui. Een picknick bank en wij hippies hebben sowieso genoeg aan de grond om te chillen :P
is 0.1 gram trouwens genoeg per persoon (salvia5X van azarius)
Bedankt voor de hulp kinders,
Peace and lovegentlemen
ehm je hoeft echt geen stormaansteker te hebben, tenzij er erg veel wind is tenminste ^^
spacekonijn zei:0.1 gram per persoon word idd aangeraden ....
ik zelf heb altijd zeker 0.2 tot 0.3 gram nodig....
satans_hamster zei:joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so.
en zaterdag LSA ook eerste maal, iemand tips?
Psychonaut1976 zei:satans_hamster zei:joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so.
en zaterdag LSA ook eerste maal, iemand tips?
Yep,beter lsd zoeken dan weet je zeker dat je gaat trippen hehe :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."