Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia in een joint

Salvia in een joint

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waterpijp gesleep door het bos! hehe!

Er zit toch een 'handleiding' bij? Dacht ik.. :rolleyes:
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#2
even over salvia en stormaansteker. Een gewone aansteker wordt niet heet genoeg om de werkzame stof optimaal te benutten. Koop gewoon een goeie gasaansteker voor een eurie of 10 en je merkt zeker wel het verschil. En 0.2 moet voldoende zijn. Beats me... maar neem meestal 0.5 in 1x en soms zelfs hele gram maarja, verschil moet er zijn.
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik en wat maten (danwel matinnen) gaan zaterdag voor het eerst salvia gebruiken. Wij zouden dit liever in een joint roken dan een pijp, maar is dit wel zo praktisch?
met een joint kunnen we onze salvia joint gwoon chill rond passen en (min of meer) tegelijk onze trip beginnen (mexikanen uiteraard). Of krijg je de dosis dan niet snel genoeg binnen?
Aah ik weet het ook niet, allemaal omheen gebrabbel. :confused:

Simpel: Welke nadelen heeft Salvia roken in een joint vergeleken met een pijp?

Help me please!!! :wave:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#4
je moet zoveel mogelijk salvia in 1x binnenkrijgen en binnenhouden, daarom is salvia in een joint eigenlijk verspilling.
ik zou zeker voor een waterpijp gaan
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke. En we willen met zn 5en smoken en hebben 1 gram salvia5X extract. Hoeveel moeten we dan gebruiken per persoon? 0.1 gram ofzo?
Dat dan in die (water)pijp flikkeren, aansteker drbij en dan zo`n vadsige hijs nemen dat alles in 1 keer in je longetjes zit..
ik denk dat het voor ons een gewone kiefpijp gaat worden. Waterpijp is zo`n gesleep naar het bos.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
in een joint heeft geen nut!!!!!!!!!!!!

dan is het pure geldverspilling!!

voor tips over het gebruik van salvia raad ik je aan dit topic ff door te lezen http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=711&start=0


ff snel tips
: waterpijp of puurpijpje

je moet zoveel mogelijk rook binnen 2 minuten inhaleren (later bij roken werkt niet )
lang inhouden.

stormaansteker.

in een stille ruimte zijn

donkere ruimte is ook aan te raden
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ehm je hoeft echt geen stormaansteker te hebben, tenzij er erg veel wind is tenminste ^^
je moet ook zorgen dat je kan gaan liggen.
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah dan zit het wel snor. We zitten in het bos, redelijk afgelegen. chill pijpje erbij. niet te veel lui. Een picknick bank en wij hippies hebben sowieso genoeg aan de grond om te chillen :P

is 0.1 gram trouwens genoeg per persoon (salvia5X van azarius)

Bedankt voor de hulp kinders,
Peace and love :hearteyes: gentlemen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zonde van de salvia.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
satans_hamster zei:
Ah dan zit het wel snor. We zitten in het bos, redelijk afgelegen. chill pijpje erbij. niet te veel lui. Een picknick bank en wij hippies hebben sowieso genoeg aan de grond om te chillen :P

is 0.1 gram trouwens genoeg per persoon (salvia5X van azarius)

Bedankt voor de hulp kinders,
Peace and love :hearteyes: gentlemen
Klik om te vergroten...

0.1 gram per persoon word idd aangeraden ....
ik zelf heb altijd zeker 0.2 tot 0.3 gram nodig....

ehm je hoeft echt geen stormaansteker te hebben, tenzij er erg veel wind is tenminste ^^
Klik om te vergroten...

zoals je hierboven leest heb ik altijd veel meer nodig dan voorgeschreven ik gebruikte altijd een gewone aansteker, op het DHP forum is me verteld dat met een stormaansteker je een veel hogere temperatuur bereikt waardoor er meer van de werkzame stof vrij komt , zo zou je dus met veel minder salvia al kunnen trippen en dat is geld besparing.

heb het zelf nog niet kunnen testen
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon in de puurpijp, then fly away
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
0.1 gram per persoon word idd aangeraden ....
ik zelf heb altijd zeker 0.2 tot 0.3 gram nodig....
Klik om te vergroten...

Ik denk dat iedereen dat nodig heeft. Als je 0,1 gram salvia rookt en er gaat niets verloren, je hijst perfect, je brandt het echt helemaal op, er gaat geen werkzame stof verloren in de rook uit het pijpje die niet in je mond komt, zul je wel goed gaan trippen, maargoed...die fabrikanten van Salvia willen natuurlijk ook dat hun product zo goedkoop mogelijk lijkt.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja je hebt iid meer nodig gehad , toch zijn er mensen die beweren dat je echt maar 0.1 a 0.2 nodig hebt als je een stormaansteker gebruikt omdat de verdampingstemperatuur dan veel hoger ligt.
heb t zelf nog niet geprobeerd
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 gram salvia 5times is 6 tot 10 doses.
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja beetje jammer.
We hadden ellebei een portie van 0.1 gram genomen en in een gewone ouderwetse opapijp geflikkert. Opgesuckt, toen steeg het naar mn hoofd en ik voelde een tinteling, werd ook een beetje de grond in getrokken en het leek alsof de aarde een stap sneller ging draaien. En toen hield het op, heb er echt voor de rest geen flikker van gemerkt behalve koppijn.

Vlak na de eerste bats toen het niet in sloeg (zo'n 5 minuten) hebben we een 2e portie genomen wat uiteraard nutteloos was, bedachten we later.

We dachten ook al dat het eventueel te maken had met, dat het onze eerste salvia ervaring was.
Al met al wel balen...
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je geen goede hit hebt gehad eerste keer moet je een uur wachten ongeveer en daarna weer proberen.
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so.
en zaterdag LSA ook eerste maal, iemand tips?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
satans_hamster zei:
joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so.
en zaterdag LSA ook eerste maal, iemand tips?
Klik om te vergroten...

Yep,beter lsd zoeken dan weet je zeker dat je gaat trippen hehe :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychonaut1976 zei:
satans_hamster zei:
joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so.
en zaterdag LSA ook eerste maal, iemand tips?
Klik om te vergroten...

Yep,beter lsd zoeken dan weet je zeker dat je gaat trippen hehe :P
Klik om te vergroten...

lol..
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaja zekers lsd ook nog, maar lsa is veel makkelijker te krijgen. En ik wil alles proberen wat psychedelisch is. Dus lsa it will be.
En zeker in emmen kun je niks regelen betreffende lsd. Emmen ligt in drenthe vlak bij de duitse grens en ja dit is niet de omgeving waar lsd echt verkoopt. Vooral een boel speedfreaks hier.
Binnenkort een weekendje op bezoek in een kraakpand in a'dam, daar staat lsd te wachten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."