Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia in een joint

Salvia in een joint

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
satans_hamster schreef:
En zeker in emmen kun je niks regelen betreffende lsd. Emmen ligt in drenthe vlak bij de duitse grens en ja dit is niet de omgeving waar lsd echt verkoopt. Vooral een boel speedfreaks hier.
Klik om te vergroten...

ohw er is zekers wel lsd in emmen te krijgen hoor
het is mij immers ook gelukt
en idd veel heel veel speedfreaks maar ook een boel xtc
Klik om te vergroten...

MOD-Edit: yep removed, maar omdat je me voor was laat ik het erbij :wink:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#2
satans_hamster zei:
satans_hamster schreef:
En zeker in emmen kun je niks regelen betreffende lsd. Emmen ligt in drenthe vlak bij de duitse grens en ja dit is niet de omgeving waar lsd echt verkoopt. Vooral een boel speedfreaks hier.
Klik om te vergroten...

ohw er is zekers wel lsd in emmen te krijgen hoor
het is mij immers ook gelukt
en idd veel heel veel speedfreaks maar ook een boel xtc
Klik om te vergroten...

Jo! kom je ook uit emmen? Vertel eens hoe of wat dan? want ik kan geen psychedelische dealers vinden. Ten minste bij het hunebed, en de rest van de emmerdennen, krijg ik voornamelijk andere stofjes aangeboden . en voor de rest kan ik ze moeilijk vinden :cry:. ok ik heb ook niet zo veel met dealers, maar ja je ontkomt er niet aan als je een beetje wilt experimenteren.
Klik om te vergroten...

nee ik kom niet uit emmen ik kom er alleen ieder weekend, heb er vroeger wel gewoond tho
maar als je info wil moet je me ff toevoegen op msn want je mag hier immers niet dat soort dingen bespreken...
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is goed. zoiets verwachte ik al, had er nog niet echt aan gedacht. sorry iedereen!!! Should i remove the post?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm denk niet dat de post verwijderd hoeft te worden... mahja dat zeg ik, ik weet het ook niet zeker tho
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#5
even over salvia en stormaansteker. Een gewone aansteker wordt niet heet genoeg om de werkzame stof optimaal te benutten. Koop gewoon een goeie gasaansteker voor een eurie of 10 en je merkt zeker wel het verschil. En 0.2 moet voldoende zijn. Beats me... maar neem meestal 0.5 in 1x en soms zelfs hele gram maarja, verschil moet er zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."