#1
dacht dat ze niet te warm mogen worden
weet iemand hier meer van??
weet iemand hier meer van??
toepiekloot zei:ik dacht eraan om ze gewoon op velletjes keukenpapier te leggen en een ventilator ernaast?
Bal0n zei:toepiekloot zei:ik dacht eraan om ze gewoon op velletjes keukenpapier te leggen en een ventilator ernaast?
Zo heb ik het ook gedaan, werkte prima. Ging wel een beetje muf ruiken though.

caatje zei:zou je ze ook in kunnen vriezen? of verliezen ze dan hun magie?
caatje zei:je hoeft ze voor een omlet niet helemaal door te bakken. Thee water is 100 graden das behoorlijk heet en dan moet je ze ook nog eens zo'nkwartiertje laten pruttelen op t fornuis dus denk dat t wel mee valt. Maar weet iemand hoe t zit met invriezen?
caatje zei:mmmm lekker pizza. En werkte t toen? zal toch wel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."