Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeste en snelste manier om te drogen??

beste en snelste manier om te drogen??

35 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
dacht dat ze niet te warm mogen worden

weet iemand hier meer van??
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ach je kunt beter zoiets vergeten dan net als ik vergeten waar ik mn stash heb opgeborgen.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#3
djowziee, zoals ik al gezegd heb, heb ik mij een kweeksetje aangeschaft
nu zou ik graag de beste en snelste manier weten om ze te drogen??
ik ben nogal nen ongeduldigen dus ik hoop dat dat niet langer duurt dan nen dag?? :flushed:

merciiiii
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drogen duurt wel een aantal dagen.

Een Fohn mischien? (Schaal driekwart afdekken en met fohn erin blazen)
Bij de kachel?
Ik denk om de kwaliteit te behouden kan je het beste natuurlijk laten drogen.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik dacht eraan om ze gewoon op velletjes keukenpapier te leggen en een ventilator ernaast?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
toepiekloot zei:
ik dacht eraan om ze gewoon op velletjes keukenpapier te leggen en een ventilator ernaast?
Klik om te vergroten...

Zo heb ik het ook gedaan, werkte prima :). Ging wel een beetje muf ruiken though.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
toepiekloot zei:
ik dacht eraan om ze gewoon op velletjes keukenpapier te leggen en een ventilator ernaast?
Klik om te vergroten...

Zo heb ik het ook gedaan, werkte prima :). Ging wel een beetje muf ruiken though.
Klik om te vergroten...

en hoe lang duurde dit?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb ze ook op een theedoek en keukenpapier en de eerste lading is nu droog.

ik weet alleen niet meer precies hoelang..week of 2/3 ofzo
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
of je vreet ze gewoon lekker nat.... :kots:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
dan kan je ze beter door de soep doen ofzo

cup a soup :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
lekker omeletje of champignonesoepje maken of saus voor bij de biefstuk mmm
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
zou je ze ook in kunnen vriezen? of verliezen ze dan hun magie?
Klik om te vergroten...

ook goeie vraag

iemand?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja maar ik bedoel echt doorbakken of op pizza
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
je hoeft ze voor een omlet niet helemaal door te bakken. Thee water is 100 graden das behoorlijk heet en dan moet je ze ook nog eens zo'nkwartiertje laten pruttelen op t fornuis dus denk dat t wel mee valt. Maar weet iemand hoe t zit met invriezen?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zal wel goed zitten hoor... de werkzame stoffen zitten er in en liggen er niet voor een groot deel op zoals bij wiet.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
je hoeft ze voor een omlet niet helemaal door te bakken. Thee water is 100 graden das behoorlijk heet en dan moet je ze ook nog eens zo'nkwartiertje laten pruttelen op t fornuis dus denk dat t wel mee valt. Maar weet iemand hoe t zit met invriezen?
Klik om te vergroten...


bedenk me net dat ik ze al eens op pizza heb gedaan...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
mmmm lekker pizza. En werkte t toen? zal toch wel?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
mmmm lekker pizza. En werkte t toen? zal toch wel?
Klik om te vergroten...

ja!

wel stom dat ik dat vergeten was...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
huh? je kunt er toch ook thee van zetten? das ook warm althans bij mij haha
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
yep maar de andere kant is wel dat als ik t vind dubbel zo blij ben en meestal met een dubbele voorraad zit hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."