#1
of je vreet ze gewoon lekker nat.... 


caatje zei:zou je ze ook in kunnen vriezen? of verliezen ze dan hun magie?
caatje zei:je hoeft ze voor een omlet niet helemaal door te bakken. Thee water is 100 graden das behoorlijk heet en dan moet je ze ook nog eens zo'nkwartiertje laten pruttelen op t fornuis dus denk dat t wel mee valt. Maar weet iemand hoe t zit met invriezen?
caatje zei:mmmm lekker pizza. En werkte t toen? zal toch wel?
caatje zei:ach je kunt beter zoiets vergeten dan net als ik vergeten waar ik mn stash heb opgeborgen.
caatje zei:yep maar de andere kant is wel dat als ik t vind dubbel zo blij ben en meestal met een dubbele voorraad zit hahaha
kaalkopje zei:ja maar ik bedoel echt doorbakken of op pizza
toepiekloot zei:kaalkopje zei:ja maar ik bedoel echt doorbakken of op pizza
dat is niet aan te raden normaal, de werkzame stoffen breken af op 38-40°C
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."