#1
@ Pasquali, wat ga jij nu doen met deze kennis?

pasquali zei:perdonno??
Wat ik met deze kennis ga doen?!
I am a spread it around the world dude!!!
Nee serieus , kvond het gewoon een leuk weetje en het waard met jullie te delen!!![]()
Mg goed zoals je aelf al zei vond je het een irritante post van jezelf..
whutsup Ben....loop je op hete kolen ofzo??

Mindtravel zei:dit was al een tijdje bekend bij mij, ik weet ook dat mensen die heel hun leven blind zijn en gaan trippen toch de mooiste dingen zien in verschillende kleuren etc... eigenlijk als je een beetje logisch nadenkt weet je dat zo en hoef je dat in principe niet echt uit te zoeken..
want
blindheid heeft met de ogen te maken en (bijna) niets met de hersenen, uiteindelijk zorgen de hersenen voor de hallucinaties en als je blind bent zie je in principe heel je trip lang wel wat spectaculairs gebeuren.. natuurlijk zie de trip van een blinde er wel anders uit dan de trip van iemand die visueel in orde is.
het ligt ook niet aan je ogen als je tript.. doe maar eens tijdens het trippen je ogen dicht dan zie je ook steeds wat.. (CEV's)
Waterpijp zei:Laatst getript met ogen dicht en ook werkelijk dingen gezien... dus neem aan dat je blind ook zeker visuals hebt, en denk nog stukken beter want! ik doe altijd snel me ogen weer open omdat de buitenwereld zo mooi is.
spacekonijn zei:haha ja cool
maar wel logisch ook.......
denk namelijk dat die mensen sowieso ook zonder tripmiddelen best kunnen visualiseren...
de echte vraag is natuurlijk of mensen die altijd al blind zijn geweest ook kunnen visualiseren tijdens een trip en zoja waar die beelden vandaan komen ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."