Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen cactus

Een cactus

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van een zo'n cactus van 30 euro ga je niet trippen voor zover ik weet. Je hebt er meer van nodig. Van de peyote heb je zo'n 27g gedroogd materiaal nodig voor een trip.
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi ik ben nieuw en als ik me moest voorstellen sorry maar ik heb een vraagje...

Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto...

nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk?

bvd...
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
manga zei:
maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands
Klik om te vergroten...

Oei, als Verdonk dit maar niet leest! :grin:

Ontopic: ik weet er verder niet veel af, maar ik weet wel dat het zwaar psychedelisch is. Je zult er niet verslaafd aan raken of sterven, maar je kunt wel zwaar bad gaan. Het is niet iets wat je 'eventjes' tussendoor doet, om het maar zo te zeggen.
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#4
nah jah weet je ik en mn vrienden die het gaan doen zijn wel wat gewend...paddo's, xtc en in die richting is het veel erger offuh?

maar wat moet ik eten en hoe?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is waarschijnlijk een peyote cactus.

Daar is genoeg over te vinden, en als je daar flink hard van wilt gaan trippen zul je toch meerdere cacti zullen hebben voor 1 persoon. Van de peyote cactus wordt mescaline gemaakt :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is moeilijk om aan te geven hoeveel mescaline één peyote cactus bevat, dit hangt af van de ouderdom en groei omstandigheden van de cactus. Een gemiddelde peyote dosering is ongeveer 12-30 gram, wat overeenkomt met 6-15 (of meer) cacti van 2 gram. Omdat de sterkte enorm kan verschillen, kan men het beste niet de hele dosering in één keer consumeren, maar het geleidelijk opbouwen: neem eerst de helft van de dosering, wacht 60 tot 90 minuten tot de effect bekend is, neem desgewenst de helft van wat er nog over is en herhaal dit zonodig.
Klik om te vergroten...

bron : www.azarius.nl
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok bedankt allemaal...gewoon heel dat ding opeten of?
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Die cactussen zijn ongelooflijk bitter heb ik me laten vertellen.
Was dat zo? Aangezien naar de verhalen gehoord te hebben je dat niet over het hoofd "gezien"/ geproefd kunt hebben?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ dzy....peyote is langzaamst groeiende cactus ter wereld!!

Voor gebruik van kleintjes heb je minstens 8 tot 10 kleintjes ( buttons ) nodig = paar honder euro...GA naar Mex!!
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
manga zei:
ok bedankt allemaal...gewoon heel dat ding opeten of?
Klik om te vergroten...
idd helemaal opeten (wortel ook)
goed en lang kauwen, de mescaline moet via je mondslijmvlies worden opgenomen...
maar je zult idd meer als 1 catus moeten eten...
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#11
nah jah haha ik heb het zoiezo naar mn zin gehad gister...naast die cactus was er Bacardi Razz, bier, weed en hasj...van die cactus heb ik idd niet zo heel veel gemerkt maar ach volgende keer haal ik er wel een stuk of 8 haha...maar denk dat paddo's dan goedkoper is

bedankt allemaal!
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#12
tenzy je zaadjes haalt :wink:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
Alleen groeien peyote cacti zooooooooo sloom
Klik om te vergroten...

+- 25 jaar om een peyote op goede dosering te krijgen, is idd normaal.

De san pedro groeit wat sneller.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen groeien peyote cacti zooooooooo sloom
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lapzwans zei:
tenzy je zaadjes haalt :wink:
Klik om te vergroten...

en paar jaartjes de tijd :wink:


edit:
http://www.humito.net/san-pedro/pictures/Index.htm :rolleyes:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#16
of je koopt zaadjes van klaproze en strooit ze ergens in een gemeentetuin en dan kom je de opium een keer ophale (bron: erges anders van dit forum :grin: )
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad, en volgens mij is kotsen ook vaste prik bij trippen op mescaline.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad zoiets .... heb ik volgens mij ook ergens gelezen (maar dát weet ik niet zeker...) wel die ontzettende!! bittere smaak!

Maar goed :kots: blijft bij mij ook nooit uit bij paddo's hoor dus :tongueout: haha
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
manga zei:
Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto...

nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk?

bvd...
Klik om te vergroten...

Heb ik een vraagje voor jou; waarom geef je €30,- uit voor iets waarvan je niet zeker weet wat het is? Was het niet handiger om een winkel/shop verder te gaan. :confused:
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
manga zei:
Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto...

nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk?

bvd...
Klik om te vergroten...

Heb ik een vraagje voor jou; waarom geef je €30,- uit voor iets waarvan je niet zeker weet wat het is? Was het niet handiger om een winkel/shop verder te gaan. :confused:
Klik om te vergroten...
had niks te verliezen eigenlijk...had namelijk voordat ik hem had gehaald m al gezien en ernaar geinformeerd...toen heb ik mij dat allemaal laten vertellen...daarna gingen ik en mn pa even de casino in en ik liep naar buiten met sjahwel...30€...toen dacht ik weet je wat...ik ga m gewoon halen en ik zie wel wat er gebeurt...

maar inderdaad hij was best bitter en ik ben niet gaan kotsen maar werd wel een beetje misselijk...had waarschijnlijk te weinig...ik hou het voortaan lekker bij de paddestoeltjes :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."