#1
Van een zo'n cactus van 30 euro ga je niet trippen voor zover ik weet. Je hebt er meer van nodig. Van de peyote heb je zo'n 27g gedroogd materiaal nodig voor een trip.
manga zei:maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands
Het is moeilijk om aan te geven hoeveel mescaline één peyote cactus bevat, dit hangt af van de ouderdom en groei omstandigheden van de cactus. Een gemiddelde peyote dosering is ongeveer 12-30 gram, wat overeenkomt met 6-15 (of meer) cacti van 2 gram. Omdat de sterkte enorm kan verschillen, kan men het beste niet de hele dosering in één keer consumeren, maar het geleidelijk opbouwen: neem eerst de helft van de dosering, wacht 60 tot 90 minuten tot de effect bekend is, neem desgewenst de helft van wat er nog over is en herhaal dit zonodig.
idd helemaal opeten (wortel ook)manga zei:ok bedankt allemaal...gewoon heel dat ding opeten of?
Dzy zei:Alleen groeien peyote cacti zooooooooo sloom
Lapzwans zei:tenzy je zaadjes haalt![]()

blijft bij mij ook nooit uit bij paddo's hoor dus manga zei:Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto...
nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk?
bvd...
had niks te verliezen eigenlijk...had namelijk voordat ik hem had gehaald m al gezien en ernaar geinformeerd...toen heb ik mij dat allemaal laten vertellen...daarna gingen ik en mn pa even de casino in en ik liep naar buiten met sjahwel...30€...toen dacht ik weet je wat...ik ga m gewoon halen en ik zie wel wat er gebeurt...caatje zei:manga zei:Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto...
nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk?
bvd...
Heb ik een vraagje voor jou; waarom geef je €30,- uit voor iets waarvan je niet zeker weet wat het is? Was het niet handiger om een winkel/shop verder te gaan.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."