Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik ben nieuw en als ik me moest voorstellen sorry maar ik heb een vraagje... Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto... nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk? bvd..."
"nah jah weet je ik en mn vrienden die het gaan doen zijn wel wat gewend...paddo's, xtc en in die richting is het veel erger offuh? maar wat moet ik eten en hoe?"
"ok bedankt allemaal...gewoon heel dat ding opeten of?"
"nah jah haha ik heb het zoiezo naar mn zin gehad gister...naast die cactus was er Bacardi Razz, bier, weed en hasj...van die cactus heb ik idd niet zo heel veel gemerkt maar ach volgende keer haal ik er wel een stuk of 8 haha...maar denk dat paddo's dan goedkoper is bedankt allemaal!"
"caatje zei: manga zei: Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto... nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk? bvd... Klik om te vergroten... Heb ik een vraagje voor jou; waarom geef je €30,- uit voor iets waarvan je niet zeker weet wat het is? Was het niet handiger om een winkel/shop verder te gaan. Klik om te vergroten... had niks te verliezen eigenlijk...had namelijk voordat ik hem had gehaald m al gezien en ernaar geinformeerd...toen heb ik mij dat allemaal laten vertellen...daarna gingen ik en mn pa even de casino in en ik liep naar buiten met sjahwel...30€...toen dacht ik weet je wat...ik ga m gewoon halen en ik zie wel wat er gebeurt... maar inderdaad hij was best bitter en ik ben niet gaan kotsen maar werd wel een beetje misselijk...had waarschijnlijk te weinig...ik hou het voortaan lekker bij de paddestoeltjes"
"pasquali zei: hehe...ja en wachten en wachten.... Maar ik moet zeggen dat het de moeite waard is!!! Ikzelf groei mn san pedrootje....babytje noem ik em...en het is zo mooi hoe die groeit!! Klik om te vergroten... lol...nee je hebt gelijk in al je posts...ik heb me er ook nu pas wat meer in verdiept en ik ga het zeker nog wel een keertje doen...tot die tijd hou ik het lekker bij de drugs die me wat bekender zijn"