Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen cactus

Een cactus

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Die cactussen zijn ongelooflijk bitter heb ik me laten vertellen.
Was dat zo? Aangezien naar de verhalen gehoord te hebben je dat niet over het hoofd "gezien"/ geproefd kunt hebben?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ dzy....peyote is langzaamst groeiende cactus ter wereld!!

Voor gebruik van kleintjes heb je minstens 8 tot 10 kleintjes ( buttons ) nodig = paar honder euro...GA naar Mex!!
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
manga zei:
ok bedankt allemaal...gewoon heel dat ding opeten of?
Klik om te vergroten...
idd helemaal opeten (wortel ook)
goed en lang kauwen, de mescaline moet via je mondslijmvlies worden opgenomen...
maar je zult idd meer als 1 catus moeten eten...
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#4
nah jah haha ik heb het zoiezo naar mn zin gehad gister...naast die cactus was er Bacardi Razz, bier, weed en hasj...van die cactus heb ik idd niet zo heel veel gemerkt maar ach volgende keer haal ik er wel een stuk of 8 haha...maar denk dat paddo's dan goedkoper is

bedankt allemaal!
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#5
tenzy je zaadjes haalt :wink:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dzy zei:
Alleen groeien peyote cacti zooooooooo sloom
Klik om te vergroten...

+- 25 jaar om een peyote op goede dosering te krijgen, is idd normaal.

De san pedro groeit wat sneller.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alleen groeien peyote cacti zooooooooo sloom
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lapzwans zei:
tenzy je zaadjes haalt :wink:
Klik om te vergroten...

en paar jaartjes de tijd :wink:


edit:
http://www.humito.net/san-pedro/pictures/Index.htm :rolleyes:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#9
of je koopt zaadjes van klaproze en strooit ze ergens in een gemeentetuin en dan kom je de opium een keer ophale (bron: erges anders van dit forum :grin: )
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad, en volgens mij is kotsen ook vaste prik bij trippen op mescaline.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad zoiets .... heb ik volgens mij ook ergens gelezen (maar dát weet ik niet zeker...) wel die ontzettende!! bittere smaak!

Maar goed :kots: blijft bij mij ook nooit uit bij paddo's hoor dus :tongueout: haha
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
manga zei:
Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto...

nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk?

bvd...
Klik om te vergroten...

Heb ik een vraagje voor jou; waarom geef je €30,- uit voor iets waarvan je niet zeker weet wat het is? Was het niet handiger om een winkel/shop verder te gaan. :confused:
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
manga zei:
Ik ben net terug uit Amsterdam en heb daar een cactus gekocht van 30 eurie maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands en ook niet geweldig engels dus ik heb de naam niet echt meegekregen maar het leek op palego ofzo en daarna ben ik een beetje gaan zoeken en het is volgens mij Payeto...

nu de vraag...hoe gebruik je dit? hoeveelheid? is het gevaarlijk?

bvd...
Klik om te vergroten...

Heb ik een vraagje voor jou; waarom geef je €30,- uit voor iets waarvan je niet zeker weet wat het is? Was het niet handiger om een winkel/shop verder te gaan. :confused:
Klik om te vergroten...
had niks te verliezen eigenlijk...had namelijk voordat ik hem had gehaald m al gezien en ernaar geinformeerd...toen heb ik mij dat allemaal laten vertellen...daarna gingen ik en mn pa even de casino in en ik liep naar buiten met sjahwel...30€...toen dacht ik weet je wat...ik ga m gewoon halen en ik zie wel wat er gebeurt...

maar inderdaad hij was best bitter en ik ben niet gaan kotsen maar werd wel een beetje misselijk...had waarschijnlijk te weinig...ik hou het voortaan lekker bij de paddestoeltjes :rolleyes:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het eigenlijk een beetje appart dat je een cactus ( peyote) haalt terwijl je nog niet eens weet wat je ermee moet doen of wat het effect ervan teweeg gaat brengen.. :confused:

Helemaal jammer vind ik dat de winkeldame in kwestie je er een verkoopt zonder dat ze zelf weet wat je ermee moet doen!

Ik zou me eerst verdiepen in wat lectuur over deze 'sacred' planten voordat je ook maar overweegt er een te kopen laat staan te gebruiken.
Als je een peyote koopt zou ik m eerst groeien en er voor zorgen m gezond te laten worden....en groter!

Ik wil niet wijsneuzerig of ook maar psychonautisch over komen over dit onderwerp maar het schetst gewoon mn verbazing!

Veel winkels in amsterdam verkopen wel levende peyotes en andere Mescaline cactusen maar vaak niet groot genoeg om te gebruiken,...waarom?!...Omdat veel mensen de bepaalde kracht van planten onderschatten!!!....en omdat een trip vrij duur is...
Mijn advies , groei en bloei hem tot ie groot genoeg is of ga naar Mexico!!!!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
pasquali zei:
@ dzy....peyote is langzaamst groeiende cactus ter wereld!!

Voor gebruik van kleintjes heb je minstens 8 tot 10 kleintjes ( buttons ) nodig = paar honder euro...GA naar Mex!!
Klik om te vergroten...

Ik weet het, daarom leek het me geen verstandig idee om zaadjes te halen zodat je lekker hard kunt gaan trippen op je cacti :wink:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehe...ja en wachten en wachten.... :wave:
Maar ik moet zeggen dat het de moeite waard is!!!
Ikzelf groei mn san pedrootje....babytje noem ik em...en het is zo mooi hoe die groeit!!
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
pasquali zei:
hehe...ja en wachten en wachten.... :wave:
Maar ik moet zeggen dat het de moeite waard is!!!
Ikzelf groei mn san pedrootje....babytje noem ik em...en het is zo mooi hoe die groeit!!
Klik om te vergroten...

hehe ik vind alle psychoactieve planten erg mooi om te zien groeien :P
m
mangaLid
01-01-2024, 00:00
#18
pasquali zei:
hehe...ja en wachten en wachten.... :wave:
Maar ik moet zeggen dat het de moeite waard is!!!
Ikzelf groei mn san pedrootje....babytje noem ik em...en het is zo mooi hoe die groeit!!
Klik om te vergroten...

lol...nee je hebt gelijk in al je posts...ik heb me er ook nu pas wat meer in verdiept en ik ga het zeker nog wel een keertje doen...tot die tijd hou ik het lekker bij de drugs die me wat bekender zijn :mrgreen:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#19
TIP: Snij je Peyote cactus in kleine schijfjes en kook deze gedurende 8 uur, drink vervolgens het sap en geniet van de trip. Peyote produceerd over het algemeen een trip die in een soort golfbeweging je meeneemt en weer uitspuugt, best wel boeiend en gelukkig niet ENORM overweldigend. Ik moet je wel waarschuwen dat een goede cactus trip een dikke 12 uur kan duren, neem er dus de tijd voor en zorg dat je gedurende 48 uur niks aan je hoofd hebt.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van een zo'n cactus van 30 euro ga je niet trippen voor zover ik weet. Je hebt er meer van nodig. Van de peyote heb je zo'n 27g gedroogd materiaal nodig voor een trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."