Buiten trippen? Met dit takkeweer? 's nachts? BRRRRR!!!
![:angry:]()
Koud man!
In de zomer gaat er helemaal niets boven trippen in de open natuur, bos of gewoon 's nachts wat door dan uitgestorven dorpen dwalen die helemaal zo uitgestorven dan niet uitzien! Jezelf wanen op n andere planeet, andere mimensies soms wel... te bruut gewoon, afhankelijk van hoe ver je gaat en wil gaan.
Vervormen van t beeld is nog niet echt zo sterk, heb ik al meer gehad, t wordt pas echt VET als je ECHT visueel begint te trippen, en dan heb ik t niet over 'vervormen' van bepaalde elementen uit je omgevind, maar dat alles anders is, en je n wereld over de werkelijkheid heen ziet, en de werkelijkheid onzichtbaar geworden is. Das pas VET, maar t kan je wel behoorlijk op je kop zetten de eerste keer dat je dit meemaakt. Zorg dat je t met iemand doet die hier ervaring mee heeft en je op je gemak stelt op t moment dat je je niet prettig voelt. Heb je dit niet, of erger nog, heb je iemand erbij die geen ervaring heeft, zichzelf ook al niet goed voelt, en dan aan je vraagt 'Dit voelt niet goed he, of wel dan?', dan kun je een behoorlijk rotte en behoorlijk lange 4 a 5 uur tegemoet gaan!
Mijn advies, begin lekker rustig aan, je kunt altijd nog n keer na n week of 4 n 2e keer doen en wat meer pakken, laat je zelf en je geest n beetje wennen aan 'alternate realitys', het kan namelijk nogal overdonderend overkomen als je t onderschat. Verder, denk eraan, go with the flow! Niet gaan piekeren en shit, en eenmaal naar binnen is er geen weg terug, althans, niet de eerste 5 uur. Mocht je echt denken te hard te gaan en t totaal niet gehandeld krijgen, vreet dan suiker, paar eetlepels, dan wordt t iets minder heftig.
Verder heeft muziek ook grote invloed op je trip, zelf prefereer ik psychedelic muziek, precies zoals t heet is wat t doet. stuurt je trips echt eenorm!
Verder, Have fun!
![:)]()