Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrijdag waarschijnlijk m'n eerste trip

Vrijdag waarschijnlijk m'n eerste trip

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn eerste keer heb ik een halve portie mexicaanse genomen en dat is mij zeer goed bevallen..
ik raad je dan ook aan om voor de eerste keer een halve portie te nemen, driekwart of een hele is mss wat te zwaar voor een eerste keer.
en als je er niet veel van voelt dan pak je gewoon wat bij he
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Theroom zei:
innemen gemiddeld na 'n half uurtje ga je lachen of gek doen en kleuren zien muren vervormen etc .. lijkt me een heerlijke ervaring ..
Klik om te vergroten...

Als ik jou was zou ik niet verwachten dat het visuele aspect overheerst...
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
allemaal bedankt voor de antwoorden :wink:

Ik zelf ben er vrij zeker van dat ik het ga doen .. nu nog hopen of die maat van mij z'n huis vrij kan krijgen ... naja m'n pa en zus zijn keihard tegen (alle) drugs ... en ik besef ook dat paddo's eigelijk een harddrug is maar gezien het niet bewezen schadelijk voor het lichaam is, er geen verslaving optreedt ben ik bereid m'n grenzen 'ns wat te verleggen ...


EDIT : Mathijs ... ik weet eigelijk helemaal niet wat ik er van moet verwachten ... maar ik ben niet te beroerd een heel portie naar binnen te werken .. maar aangezien ik al veel info hier over heb opgezocht is het misschien beter om met een halve of 3 kwart te beginnen ..

want .... visuals hangt toch af van het soort paddo, en de hoeveelheid die je ervan inneemt ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Visuals hangen af van meerdere dingen (gewoon zodat je een beetje kan indenken wat je kan verwachten).

- Persoonlijke gevoeligheid, dit wordt wel eens onderschat sommige mensen trippen visueler dan anderen.
- Dosis in verhouding tot lichaams gewicht. Voor iemand van 50 kg is een portie best veel, en voor iemand van 80 kg doet diezelfde portie toch echt een stuk minder.
- Dosis in het algemeen, hoe meer je op hebt hoe meer visuals.
- Soort gedeeltelijk, sommige soorten bevatten meer psilocyne en psilocybine, dus dan trip je er harder van. Als ze visueler zijn kan je er vannuit gaan dat ze gewoon sterker zijn. Als je meer visuals hebt is er ook meer mindfuck over het algemeen.

Dit lange stonede lulverhaal kan ik samen vatten in:

Meer psilocybine = harder trippen = meer visuals.
(maar ik heb het nu al getypt dus ik laat het maar staan)
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reactie :)
maar helaas gaat het vanaaf niet door .....een maat van mij kan niet ..

helaas volgende x beter
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Visuals hangen af van meerdere dingen (gewoon zodat je een beetje kan indenken wat je kan verwachten).

- Persoonlijke gevoeligheid, dit wordt wel eens onderschat sommige mensen trippen visueler dan anderen.
- Dosis in verhouding tot lichaams gewicht. Voor iemand van 50 kg is een portie best veel, en voor iemand van 80 kg doet diezelfde portie toch echt een stuk minder.
- Dosis in het algemeen, hoe meer je op hebt hoe meer visuals.
- Soort gedeeltelijk, sommige soorten bevatten meer psilocyne en psilocybine, dus dan trip je er harder van. Als ze visueler zijn kan je er vannuit gaan dat ze gewoon sterker zijn. Als je meer visuals hebt is er ook meer mindfuck over het algemeen.

Dit lange stonede lulverhaal kan ik samen vatten in:

Meer psilocybine = harder trippen = meer visuals.
(maar ik heb het nu al getypt dus ik laat het maar staan)
Klik om te vergroten...
Misschien hier aan toe te voegen: hoeveel je van tevoren gegeten hebt?

Op een lege maag komen ze lekker hard aan als het goed is.
Als je echt visuals wilt dan red je het denk ik niet met 3/4 portie, dat is waar ik ook ooit mee begonnen ben. Het was wel een hele toffe ervaring waarbij je je extreem lekker kan voelen hoor, maar een halve portie hawaiiaanse of een hele portie mexicaanse zal misschien beter zijn. Achteraf gezien kon ik dat de eerste keer ook wel aan, alleen was ik een beetje bang voor wat er ging komen (geen bad trip gehad overigens hoor :wink:).
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben beniewd,


have fun bro
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
bedankt ceko :)
ik denk dat ik begin met 'n half portie driekwart .. ben nu dronken

maar morgen ( zondag) gaan we dus paddo's nemen .. we kunen nergens thuis zitten dus we gaan met 'n kameraad met de auto naar een afgelegen plek in de natuur ... en daar trippen ..
is dat wat .. trippen in de auto ? :P


:)
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
dankje :mrgreen:

hopelijk gaat het nu wel door .. maar zoals het er nu voorstaat stao ik over 'n paar uurtjes de auto in ...

half portie mexicaans wordt het denk ik ... misschien driekwart .. ff kijken wat m'n kameraden ervan zeggen

:wave:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Theroom zei:
bedankt ceko :)
ik denk dat ik begin met 'n half portie driekwart .. ben nu dronken

maar morgen ( zondag) gaan we dus paddo's nemen .. we kunen nergens thuis zitten dus we gaan met 'n kameraad met de auto naar een afgelegen plek in de natuur ... en daar trippen ..
is dat wat .. trippen in de auto ? :P


:)
Klik om te vergroten...
Niet als je achter het stuur zit!!!
Maar wel als bijrijder denk ik... nooit gedaan, maar kan me wel voorstellen dat je geniet van alle voorbij flitsende lampjes :P

Lijkt me wel koud zeg om nu in de natuur te gaan zitten trippen. Zou je het niet gewoon thuis doen?
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trouwens, ik weet niet hoe oud je bent, of je hebt ontbeten en dat soort dingen, maar ik zou gewoon een hele portie nemen hoor, dan krijg je pas waar voor je geld :P

Laat maar weten hoe het was! Het is op zich wel een koude maar wel een mooie dag!
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey Ceko ik ben 18

wederom slechts nieuws. ... de 3 vrienden waar ik het mee zou doen hadden vandaag alledrie een zware kater omdat ze in plaats van coke voor de verandering eens flink hebben gezopen ... idioten haha ..

hoe dan ook ik ga niet steeds hier posten wanneer ik het ga doen ... ik revive deze thread op het moment dat ik het heb gedaan een dezer weken ..

Groetjes :wink: en bedankt voor jullie reacties en adviezen .. ik ga ZEKER aan de paddo's op korte termijn
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tip: Eerste keer een halfje nemen. :wink:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tip: Go with the flow :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."