#1
mijn eerste keer heb ik een halve portie mexicaanse genomen en dat is mij zeer goed bevallen..
ik raad je dan ook aan om voor de eerste keer een halve portie te nemen, driekwart of een hele is mss wat te zwaar voor een eerste keer.
en als je er niet veel van voelt dan pak je gewoon wat bij he
ik raad je dan ook aan om voor de eerste keer een halve portie te nemen, driekwart of een hele is mss wat te zwaar voor een eerste keer.
en als je er niet veel van voelt dan pak je gewoon wat bij he
