Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrijdag waarschijnlijk m'n eerste trip

Vrijdag waarschijnlijk m'n eerste trip

33 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 'n vriendengroep van 18 man waarvan er 'n stuk of 6 drugs gebruiken ... coke .. pille alles wat je je maar kunt bedenken behalve heroine ..

en ze trippen ook vaak .. ik als 18 jarige die nog nooit harddrugs gebruikt heeft en ook nooit zal doen ( behalve wiet erg soms ) heb nu besloten een de psychische wereld te verkennen doormiddel van een Mexicaanse gedroogde trip ...

Ik zit met nog wat ervaren trippers die tevens vrienden van me zijn dus dat moet wel goed zitte n...

Voor een bad trip ben ik niet bang omdat ik geloof dat een mens zijn eigen gedachte moet kunnen controleren in welke omstandigheden dan ook ...
ben ik er wel bang voor dat lok ik het alleen maar uit .. waar je bang voor ben overkomt je ..

dus ik zeg ... laat het mooi en leerzaam zijn

iemand nog tips ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer je gedachten NIET te controleren.
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee dat snap ik ... go with the flow .. aangezien ik razendbenieuwd ben naar de effecten ervan ga ik er ook alleen maar van genieten

Edit : heb wel m'n tentamen week gruwlijk verneukt ... maarja daar zet ik me wel overheen .. ik ben mentaal prima in orde verders hihi
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik geloof dat het wel goed zit :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Theroom zei:
Voor een bad trip ben ik niet bang omdat ik geloof dat een mens zijn eigen gedachte moet kunnen controleren in welke omstandigheden dan ook ...
Klik om te vergroten...
maar dat kan dus niet he anders zouden er nooit bad trips voorkomen...
je weet nooit wat er gebeurt he, een bad trip hoeft niet je eigen schuld te zijn maar kan ook veroorzaakt worden door iets in je omgeving...
maar idd go with the flow

have fun :wave:
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste kerel .. waaorm denk je dat ik eraan begin :hearteyes:
ik wil voelen hoe het is om controle kwijt te raken .. lijkt me heerlijk aangezien ik normaal gesproken wel van controle houd

tussen haakjes .. de tijd van deze site staat een uur tever .. andere tijdszone of vergeetachtig heid :)

edit: onee stom .. tijd is relatief tijdens een paddotrip
naja ik mekker te veel ... ik zal m'n pink floyd avoondje maar gaan afronden met als afsluiter ''shine on you crazy diamond''






edit : ik zit te denken aan 3 kwart portie mexicaanse
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien interessant om even rond te zoeken op het "trip reports" forum. Staan genoeg leuke dingen doen om te doen tijdens je trip.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon ervoor gaan; je klinkt alsof je wel weet wat je gaat doen, laat het over je heen komen en geniet vooral. Een eerste trip is een ervaring die je in mijn mening als je het tenminste goed doet nooit meer zal vergeten.
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jazeker interessant. ... heb al zeer veel reports gelezen kan het dromen haaha..

innemen gemiddeld na 'n half uurtje ga je lachen of gek doen en kleuren zien muren vervormen etc .. lijkt me een heerlijke ervaring ..

Het is welliswaar m'n eerste keer maar ik wil wel leuke effecten kunnen voelen ... zou ik de hoeveelheid met m'n maten delen of duidelijk minder nemen en later bijnemen als het bevalt .. ( heb een beetje de neiging meteen 3 kwart to 1 portie te nemen omdat ik in sommige tripreports heb gelezen dat het effect vaak nihil was bij halfportie trippers)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
tijd kan je zelf veranderen.. bij profiel kan je de tijdzone instellen.. moet je die 1 uur achteruit zetten.. df is bij mij ook nog toekomst :P
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Theroom zei:
en ze trippen ook vaak .. ik als 18 jarige die nog nooit harddrugs gebruikt heeft en ook nooit zal doen ( behalve wiet erg soms ) heb nu besloten een de psychische wereld te verkennen doormiddel van een Mexicaanse gedroogde trip ...
Klik om te vergroten...

Paddo's zijn harddrugs :wink: ! Dus je gebruikt wel harddrugs.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn eerste keer heb ik een halve portie mexicaanse genomen en dat is mij zeer goed bevallen..
ik raad je dan ook aan om voor de eerste keer een halve portie te nemen, driekwart of een hele is mss wat te zwaar voor een eerste keer.
en als je er niet veel van voelt dan pak je gewoon wat bij he
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Theroom zei:
innemen gemiddeld na 'n half uurtje ga je lachen of gek doen en kleuren zien muren vervormen etc .. lijkt me een heerlijke ervaring ..
Klik om te vergroten...

Als ik jou was zou ik niet verwachten dat het visuele aspect overheerst...
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
allemaal bedankt voor de antwoorden :wink:

Ik zelf ben er vrij zeker van dat ik het ga doen .. nu nog hopen of die maat van mij z'n huis vrij kan krijgen ... naja m'n pa en zus zijn keihard tegen (alle) drugs ... en ik besef ook dat paddo's eigelijk een harddrug is maar gezien het niet bewezen schadelijk voor het lichaam is, er geen verslaving optreedt ben ik bereid m'n grenzen 'ns wat te verleggen ...


EDIT : Mathijs ... ik weet eigelijk helemaal niet wat ik er van moet verwachten ... maar ik ben niet te beroerd een heel portie naar binnen te werken .. maar aangezien ik al veel info hier over heb opgezocht is het misschien beter om met een halve of 3 kwart te beginnen ..

want .... visuals hangt toch af van het soort paddo, en de hoeveelheid die je ervan inneemt ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Visuals hangen af van meerdere dingen (gewoon zodat je een beetje kan indenken wat je kan verwachten).

- Persoonlijke gevoeligheid, dit wordt wel eens onderschat sommige mensen trippen visueler dan anderen.
- Dosis in verhouding tot lichaams gewicht. Voor iemand van 50 kg is een portie best veel, en voor iemand van 80 kg doet diezelfde portie toch echt een stuk minder.
- Dosis in het algemeen, hoe meer je op hebt hoe meer visuals.
- Soort gedeeltelijk, sommige soorten bevatten meer psilocyne en psilocybine, dus dan trip je er harder van. Als ze visueler zijn kan je er vannuit gaan dat ze gewoon sterker zijn. Als je meer visuals hebt is er ook meer mindfuck over het algemeen.

Dit lange stonede lulverhaal kan ik samen vatten in:

Meer psilocybine = harder trippen = meer visuals.
(maar ik heb het nu al getypt dus ik laat het maar staan)
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt voor de reactie :)
maar helaas gaat het vanaaf niet door .....een maat van mij kan niet ..

helaas volgende x beter
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Visuals hangen af van meerdere dingen (gewoon zodat je een beetje kan indenken wat je kan verwachten).

- Persoonlijke gevoeligheid, dit wordt wel eens onderschat sommige mensen trippen visueler dan anderen.
- Dosis in verhouding tot lichaams gewicht. Voor iemand van 50 kg is een portie best veel, en voor iemand van 80 kg doet diezelfde portie toch echt een stuk minder.
- Dosis in het algemeen, hoe meer je op hebt hoe meer visuals.
- Soort gedeeltelijk, sommige soorten bevatten meer psilocyne en psilocybine, dus dan trip je er harder van. Als ze visueler zijn kan je er vannuit gaan dat ze gewoon sterker zijn. Als je meer visuals hebt is er ook meer mindfuck over het algemeen.

Dit lange stonede lulverhaal kan ik samen vatten in:

Meer psilocybine = harder trippen = meer visuals.
(maar ik heb het nu al getypt dus ik laat het maar staan)
Klik om te vergroten...
Misschien hier aan toe te voegen: hoeveel je van tevoren gegeten hebt?

Op een lege maag komen ze lekker hard aan als het goed is.
Als je echt visuals wilt dan red je het denk ik niet met 3/4 portie, dat is waar ik ook ooit mee begonnen ben. Het was wel een hele toffe ervaring waarbij je je extreem lekker kan voelen hoor, maar een halve portie hawaiiaanse of een hele portie mexicaanse zal misschien beter zijn. Achteraf gezien kon ik dat de eerste keer ook wel aan, alleen was ik een beetje bang voor wat er ging komen (geen bad trip gehad overigens hoor :wink:).
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben beniewd,


have fun bro
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
bedankt ceko :)
ik denk dat ik begin met 'n half portie driekwart .. ben nu dronken

maar morgen ( zondag) gaan we dus paddo's nemen .. we kunen nergens thuis zitten dus we gaan met 'n kameraad met de auto naar een afgelegen plek in de natuur ... en daar trippen ..
is dat wat .. trippen in de auto ? :P


:)
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
dankje :mrgreen:

hopelijk gaat het nu wel door .. maar zoals het er nu voorstaat stao ik over 'n paar uurtjes de auto in ...

half portie mexicaans wordt het denk ik ... misschien driekwart .. ff kijken wat m'n kameraden ervan zeggen

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."