#1
Idiotwind zei:Zelf heb ik namelijk wel vaak last van onzekerheid, in mezelf gekeerd raken, verlegenheid - en dat is echt vervelend. Als ik dan wat zou kunnen nemen om de situatie wat dargelijker te maken... dat zou fijn zijn.
Ik begrijp dat je graag verandering in je situatie wilt aanbrengen. Ik vraag me af of het gebruiken van drugs om die reden een goede keuze is.
Ten eerste lijkt mij het een verlsaving in de hand te werken als de effecten van de drugs je bevallen. Bovendien zijn er ook andere wegen om aan je verlegenheid te werken. Op die manier heb je er ook wat aan als je 'nuchter' bent.
Informeer eens bij je huisarts of het maatschappelijk werk bij je in de buurt, het kost je netis. Er zijn bijvoorbeeld speciale cursussen 'Opkomen voor jezelf'.
