Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke goedjes uit de bloemenwinkel?

welke goedjes uit de bloemenwinkel?

43 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet wel veel dingen maar niets uit een bloemenzaak.

Volgen s een collega kun je lekker gaan op heel veel hoestdrank en ik zelf neem altijd heel veel echinacea force van dokter Vogel uit de drogist....kan ik lekker van slapen.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja hoestdrank, vicks 44 moet je dan nemen, van actieve stoffen daarin dxm de enige

en in een bloemenwinkel kun je wel lsa zaden kopen dacht ik, om te planten dan wel
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
go with the flow :wave:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
de vicks 44 hadden ze niet, nu heb ik DARO gekocht, in dit flesje zit 150 ml, hoeveel zou ik er van moeten drinken? Het hele flesje?
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#5
kijk best eerst s op de verpakking of het geen andere actieve ingredienten bevat, he
en kijk ook eens hoeveel dxm er zit per 100ml

edit: als het die capsules zijn in die rode verpakking zou ik er om te beginnen 10 ofzo nemen, das dan 300mg dxm dacht ik.

laat weten hoe het was :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Komt ie :

Bevat 5 ml 7.5 mg dextromethorfanhydrobromide-monohydraat

glucose, alcohol, propyleenglycol, citroenzuur, natriumbenzoaat, natriumcitraat, natrium saccharine, kleurstof E124, en dan water en smaakstoffen...

Vorige keer had ik de capsules gehaald, daro retart, en daar had ik over een paar uur alle capsules van genomen, alleen weinig effect..

Ik haal info van internet maar is me een beetje onduidelijk, dus neem aan dat ik heel het flesje gewoon kan drinken?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shroomie zei:
kijk best eerst s op de verpakking of het geen andere actieve ingredienten bevat, he
en kijk ook eens hoeveel dxm er zit per 100ml

edit: als het die capsules zijn in die rode verpakking zou ik er om te beginnen 10 ofzo nemen, das dan 300mg dxm dacht ik.

laat weten hoe het was :grin:
Klik om te vergroten...

10 capsules merkte ik niks van, had ze ook over een lange tijd genomen he, dus het hele flesje dan maar?
Er zijn nog enige onzekerheden daarom de vraag..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rustig aan....
Die tien capsules deden waarschijnlijk niet zoveel omdat je ze gespreid nam. En slikte je gewoon capsules? Het is namelijk de bedoeling dat je die dingen opentrekt en die bolletjes erin zo goed mogelijk fijnstampt. Er zit namelijk een waslaagje om de dxm-bolletjes van verschillende diktes zodat de afgifte normnaal vertraagd is.

Dus ik zou zeggen drink niet zomaar dat flesje leeg...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
Rustig aan....
Die tien capsules deden waarschijnlijk niet zoveel omdat je ze gespreid nam. En slikte je gewoon capsules? Het is namelijk de bedoeling dat je die dingen opentrekt en die bolletjes erin zo goed mogelijk fijnstampt. Er zit namelijk een waslaagje om de dxm-bolletjes van verschillende diktes zodat de afgifte normnaal vertraagd is.

Dus ik zou zeggen drink niet zomaar dat flesje leeg...
Klik om te vergroten...

ja ik had ze fijngestampt, dus dat zou er idd aan leggen dat het over zo lange tijd was.
Ik heb nu het halve flesje leeg, ben benieuwd, over een half uur ofzo drink ik de andere helft :wave:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Skippy zei:
Intoxicated zei:
Rustig aan....
Die tien capsules deden waarschijnlijk niet zoveel omdat je ze gespreid nam. En slikte je gewoon capsules? Het is namelijk de bedoeling dat je die dingen opentrekt en die bolletjes erin zo goed mogelijk fijnstampt. Er zit namelijk een waslaagje om de dxm-bolletjes van verschillende diktes zodat de afgifte normnaal vertraagd is.

Dus ik zou zeggen drink niet zomaar dat flesje leeg...
Klik om te vergroten...

ja ik had ze fijngestampt, dus dat zou er idd aan leggen dat het over zo lange tijd was.
Ik heb nu het halve flesje leeg, ben benieuwd, over een half uur ofzo drink ik de andere helft :wave:
Klik om te vergroten...

Have fun :grin:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave: enjoy
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
danku, als ik iets voel post ik wel wat bij trip reports :wink: :wave:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#13
in welke winkel heb je dat flesje trouwens gehaald?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Shroomie zei:
in welke winkel heb je dat flesje trouwens gehaald?
Klik om te vergroten...

bij de apotheek :mrgreen:
kon ook bij de supermarkt maar daar hadden ze niet wat ik zocht..
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Skippy zei:
Shroomie zei:
in welke winkel heb je dat flesje trouwens gehaald?
Klik om te vergroten...

bij de apotheek :mrgreen:
kon ook bij de supermarkt maar daar hadden ze niet wat ik zocht..
Klik om te vergroten...
hebben ze dat ook in Belgische apotheken denk je?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shroomie zei:
Skippy zei:
Shroomie zei:
in welke winkel heb je dat flesje trouwens gehaald?
Klik om te vergroten...

bij de apotheek :mrgreen:
kon ook bij de supermarkt maar daar hadden ze niet wat ik zocht..
Klik om te vergroten...
hebben ze dat ook in Belgische apotheken denk je?
Klik om te vergroten...

jazeker, het is een hoestdrank dus waarom niet, de naam :

DARO hoestprikkeldempende hoestsiroop
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
kan je anders geen doornappelzaadjes kopen in de bloemenwinkel :grin:


wedden dat die werken, en lang ook :mrgreen:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
space scientist zei:
kan je anders geen doornappelzaadjes kopen in de bloemenwinkel :grin:


wedden dat die werken, en lang ook :mrgreen:
Klik om te vergroten...

k kijk wel uit :openmouth:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#19
space scientist zei:
kan je anders geen doornappelzaadjes kopen in de bloemenwinkel :grin:


wedden dat die werken, en lang ook :mrgreen:
Klik om te vergroten...


doornappel?
is dat geen uiterst slecht tripmiddel
waarvan je trip 99 procent slecht valt?
ik meen het errgens gelezen te hebben
correct me if i'm wrong
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja het is een enorm goed tripmiddel


maar of de trip leuk is valt nog te bezien, alleen de gekste mensen kunnen er volgens mij wat in zien :grin:


ik wil het wel eens proberen maar dan wel met een sitter of 2 en dan de dosis steeds heel lichtjes verhogen, maarje ik ben ook gek :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."