Idd, wat de een lekker vind kan een ander juist helemaal niet relax vinden. Heb dat zo'n beetje altijd, ik vind het altijd lekker, hoe heftiger hoe beter, maar sommige houden daar juist helemaal niet van.
#3
Met drugs weet je het nooit.. ik doelde meer op extra schadelijk of verhoogde kans op bad trip etc.
Al had ik het gevoel alsof ik, als ik al een bad trip zou krijgen, ik die nog wel onder controle zou hebben, maar toch was het best wel heftig..
Was iig blij dat ik met een halve portie begon
#4
mijn eerste en enigste trip was heeeel zwaar en uit de hand gelopen (toch nog leuk ) maar twas ook waarschijnlijk omda ik te veel had gepakt om te beginnen en twas op een bijna nuchtere maag.. dus geen referentie waarschijnlijk
#5
Het zal waarschijnlijk wel gewoon liggen aan de hoeveelheid en soort paddo's , maar mijn eerste keer was veruit de mooiste, zat heerlijk in mn eigen (mooie) wereldje, veel visualiseren en 'verdachte' geluiden horen. Na de tijd hele huis ook 1 grote chaos. Sinds die keer niet meer zo leuk geweest, maar beleef er elke keer toch nog wel weer een hoop plezier aan.
#6
Mijn ervaring is dat iedere trip weer (net) anders is. Dat is ook het mooie aan paddo's: iedere keer is het weer een avontuur!
Voor mij was de eerste keer (half bakje) ook heftig. Nu eet ik meestal 1,5 - 2 bakjes en dan ga ik heel hard maar ook dat is dus elke keer weer anders.
Wat betreft het mixen: dat is persoonlijk. Ik mix wel eens verschillende soorten. Ik zou wel aanraden eerst wat 'tripervaring' op te doen voordat je gaat mixen. En ik vind het zelf altijd fijn om eerst een soort 'apart' te gebruiken voordat ik mix.
#7
uit mijn eigen ervaring was de 2 trip zeker harder dan de eerste... ook denk ik omdat je het beter accepteerd
#8
De eerste keer had je hawaiiaanse en de 2e keer mexicaanse, dat kan ook uitmaken
#9
Dan ben je gewoon genaaid door de smartshop kerel toen je de hawaiiaanse kocht en waren het gewoon voor de helft champignons
#10
als mathijs zijn huiswerk heeft gedaan.... merkt hij snel, dat mexicaanse minder hard zijn dan hawaaiaanse..... dus daar gaat de theorie :P
#11
ik was niet de man die doordraaide :P... take that
#12
Dat maakt helemaal niets uit, ik ben niet genaaid door de smartshop eigeneaar. Hij wist gewoon dat je niet met mij kan kloten, met jou was dat geen probleem blijkbaar
#13
haha
#14
Ja, erg raar spul. Heftiger dan je denkt, maar opzich heel goed te doen. Bedenk wel dat het niet is zoals je, je vantevoren had voorgesteld...
#15
Doe es
#16
yeah jij al gedaan?
#17
ik heb een keer drie kwart portie hawaiiaanse paddo's op en ik had het prima naar m'n zin, de hele tijd. pas gelden heb ik iets meer dan een halve portie hawaaiaanse op en ik had een hele hevige trip, veeeeeeels te chaotisch in m'n hoofd, allerlei rare figuren, veeeel denken, praten tegen mezelf (in m'n hoofd), ik on niks meer normaal zien. in de spiegel werden m'n pupillen steeds groter en kleiner en mijn kin was aan het golven. Ik probeerde maar te gaan slapen maar slapen was onmmogeljk, het was veels te druk. later werd het beter maar de tweede keer hawaaiaanse paddo's was een wereld van vershil.
#18
paar dagen geleden mn 2e trip gehad, wederom mexicaantjes (30 gram),
deze trip voelde beter als de vorige, veel minder chaotisch & veeeeeeeeeel mooier, we waren in het bos > in mijn hoofd leek het wel een soort wereld uit world of warcraft, en mijn vriend leek op een elf
#19
Eerste keer was inderdaad mild, tweede keer was volop heftig met dezelfde dosis.
#20
Opgegraven topics! Ik dacht al 'een nieuwe met zo veel posts erin?', maar bij was het juist omgekeerd, eerste trip was een hele portie hawaiiaanse en de tweede een halve portie mexicaanse. Het verschil was dat de tweede trip dus veel rustiger en vrolijker overkwam en dat de eerste veel vetter was. Qua sfeer en tripsfeer natuurlijk hetzelfde.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.