Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e en 2e keer: wereld van verschil?

1e en 2e keer: wereld van verschil?

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
lar-ELid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm nou sprak gister die gozer die ze voor ons had meegenomen uit Amsterdam en hij had thuis ook nog een halve portie Mexicaantjes dus we willen nu eigenlijk proberen 3/4e portie, maar heb gisteravond ook wat rondgevraagd bij vrienden die paddo's gebruiken/hebben gebruikt en de 1 zegt dat je dat absoluut NIET moet doen (2 verschillende soorten) en de ander zegt dat dat juist vet relaxed is..

Wat voor beredenering kan je hier uit maken, apart van dat ik vage vrienden heb :openmouth:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen, ieder zn ding..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd, wat de een lekker vind kan een ander juist helemaal niet relax vinden. Heb dat zo'n beetje altijd, ik vind het altijd lekker, hoe heftiger hoe beter, maar sommige houden daar juist helemaal niet van.
l
lar-ELid
01-01-2024, 00:00
#4
Met drugs weet je het nooit.. ik doelde meer op extra schadelijk of verhoogde kans op bad trip etc.
Al had ik het gevoel alsof ik, als ik al een bad trip zou krijgen, ik die nog wel onder controle zou hebben, maar toch was het best wel heftig..
Was iig blij dat ik met een halve portie begon
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn eerste en enigste trip was heeeel zwaar en uit de hand gelopen (toch nog leuk :)) maar twas ook waarschijnlijk omda ik te veel had gepakt om te beginnen en twas op een bijna nuchtere maag.. dus geen referentie waarschijnlijk
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zal waarschijnlijk wel gewoon liggen aan de hoeveelheid en soort paddo's , maar mijn eerste keer was veruit de mooiste, zat heerlijk in mn eigen (mooie) wereldje, veel visualiseren en 'verdachte' geluiden horen. Na de tijd hele huis ook 1 grote chaos. Sinds die keer niet meer zo leuk geweest, maar beleef er elke keer toch nog wel weer een hoop plezier aan.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ervaring is dat iedere trip weer (net) anders is. Dat is ook het mooie aan paddo's: iedere keer is het weer een avontuur!

Voor mij was de eerste keer (half bakje) ook heftig. Nu eet ik meestal 1,5 - 2 bakjes en dan ga ik heel hard maar ook dat is dus elke keer weer anders.

Wat betreft het mixen: dat is persoonlijk. Ik mix wel eens verschillende soorten. Ik zou wel aanraden eerst wat 'tripervaring' op te doen voordat je gaat mixen. En ik vind het zelf altijd fijn om eerst een soort 'apart' te gebruiken voordat ik mix.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
uit mijn eigen ervaring was de 2 trip zeker harder dan de eerste... ook denk ik omdat je het beter accepteerd
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
toch maar eens gaan proberen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."