Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo kan het ook gaan met paddo-en

Zo kan het ook gaan met paddo-en

125 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
The Used zei:
Ok, ik weet bij voorbaat al dat dit alles behalvelouter positieve reacties zal opleveren, maar toch wil ik het even zeggen. Ik zal er dan ook niet om heen gaan draaien, maar kort en bondig blijven:

" Ik geloof er geen bal van "

Ik heb de laatste tijd al ondervonden dat er mensen zijn met ongegronde redenen om een hekel aan paddo's/hallucinerende middelen hebben. ( helaas is mijn vader er ook zo 1 ! ) En ik ben bang dat jij ook tot die groep behoort.

Het verhaal is op zijn minst irrelavant en irreeel. Ik twijfel dan ook behoorlijk aan het waarheidsgehalte van dit verhaal en ben bang dat je gewoon een sensatie verhaal heb geschreven.


Ik heb een paar citaten uit je post wat bij mij toch vraagtekens doet opkomen :):

- "Ik had allemaal draden door mijn armen, boven me hing een beademingsmachine, en links van me een hartslagmonitor. Een buis in mijn fucking pik!"
Sowieso zal je niet allemaal draden hebben je hebt er 1 in je linker pols en 1 in je rechter pols. Verder heb je er 1 op je hart en dat is het dan ook. Een buis in je pik dit is onzin.... Mijn vader is arts op het "Reinier de graaf ziekenhuis" te Delft. En hij heeft me verteld dat dit in geen geval gebeurt. Dus waar jij dat vandaan haalt is toch op zijn minst vreemd. De enige keer is in het geval bij een blaasontsteking kan dit toegepast worden , maar dit slaat nergens op.
- Als je zooo ontzettend ver van de wereld bent als jij zojuist heb beschreven, is het zo dat je de zogenaamde " body high " heel erg zal voelen en dat ben je niet meer in staat om op FULLSPEED met de juiste coordinatie te bewegen. Laat staan rennen.
- Valium wordt niet meer in de ambulance als kalmeringsmiddel toegedient. Sterker nog het is niet eens meer beschikbaar in de ambulance. Tegenwoordig wordt namelijk de stof: Temazepam gebruikt omdat de afhankelijkheid van die stof veel minder groot is als bij Valium.
Geen enkele arts zou ooit Valium toedienen als die weet dat iemand Psicoline/psicolibyne in zijn lichaam heeft. Dit is hoogst toxisch/neurotisch.( vergifteging )
- Maar dat terwege gelatren en het feit dat dat allemaal nog kan en de artsen in de ambulance toevallig nog wat valium bij zich hadden en niet hebben opgelet op hun opleiding en dachten laten we nog een buis in je pik douwen. Dan had het gekunt.

Maar het feit dat je weer het franse meisje noemt bevestigt dat je tot de eerstgenoemde groep behoort en al helemaal als je " KUT PADDO'S " zegt.

Sorry maar ik geloof er niks van , want afgezien van het feit dat het een heel erg spectaculair/bijna onmogelijk verhaal is. ( want dat is het ! ) Kloppen er enkele dingen in je verhaal voor geen kant, waardoor het hele verhaal gewoon onbetrouwbaar wordt! :)

Sommige mensen zullen het wel bot van me vinden, maar het is gewoon de waarheid...
Klik om te vergroten...

AMEN !
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die laatste reactie begrijp ik niet zo goed (the pigs hebben u toch enkel geholpen?), maar de voorgaande wel, The Used hangt naar mijn mening ietwat teveel de Sherlock uit.
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen weekend besloten ik en mijn vrienden maar weer eens een keertje lekker te trippen van een portie hawaiaanse gedroogde. We namen ze in in het bos. En na een kwartier begon ik het al te voelen. De tintelingen door mijn lichaam. En de bomen golfde zo leip. Ik keek naar de grond en zag allemaal plasma-achtige wormpjes kruipen. Mijn vrienden waren met elkaar aan het praten over een grinder ofzo. Maar ik snapte er helemaal niks van. Ik kon niet communiceren, ik voelde me anders dan de rest. Ik vond het maar niks. Ik dwaalde helemaal weg. We gingen naar een andere plek in het bos want ik werd gek van de bomen. Toen op het gegeven moment zat ik met een joint in mijn ene hand en mijn mobiel in mijn andere hand. Ik vroeg telkens, waar ben ik? waar is mijn moeder? waar is thuis? werk??? school?? Ik zei tegen mijn vrienden. Jongens ik verlies mezelf. Iedereen zei.. Nee het komt wel goed zometeen is alles wel weer beter. Vanaf dat moment herinner ik me niks meer

Ik werd wakker, ik lag ineens in het ziekenhuis. met mijn ouders naast me. Ik had allemaal draden door mijn armen, boven me hing een beademingsmachine, en links van me een hartslagmonitor. Een buis in mijn fucking pik! Het eerste wat ik zei was. What the fuck.. waar ben ik? Toen ging ik weer verder slapen.

Toen ik weer bij was heb ik de rest van mijn trip gehoord.

Vanaf het moment dat ik mezelf verloor, toen ik echt helemaal niks meer kon. Werd ik zo gek van alle gedachtes die in me rond gingen. Dat ik in een psychose terecht ben gekomen. Ik kan het me niet meer herinneren Maar het ging ongeveer zo. Ik was hem heel hard aan het spacen, en een vriend van me (ook helemaal onder invloed) moest een beetje om me lachen. Toen ben ik FULLSPEED op hem afgerend en heb hem onderuitgehaald. Toen zijn er nog een paar mensen geweest die me geprobeerd hebben te kalmeren. Ik heb 2 vrienden keihard gebeten.
Vanaf dat moment wisten mijn vrienden dat ze 112 moesten bellen. Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.

In de ambulance hebben ze me valium toegediend als kalmeringsmiddel. Vanaf dit moment stopte ik met ademhalen. En mijn hart is er ook mij gestopt. Ik ben toen gereanimeert. En heb toen tot de volgende dag op de Intensive Care gelegen. Rond een uurtje of 9 werd ik wakker en ik kon me niks meer herinneren. En wist echt niet hoe ik in het ziekenhuis terecht ben gekomen.

Sinds vandaag herinner ik me wel een soort nachtmerrie. Ik dacht dat het leven niet echt was, dat alles verzonnen was. Dat mijn vrienden niet echt waren. En toen de politie kwam (niet dat ik ooit heb waargenomen dat er politie was) Toen wist ik het zeker, ze gingen me doodmaken. Ik zou sterven. En alles wat ik had, bestond eigenlijk helemaal niet.
(Dit zijn beelden die ik me echt nog kan herinneren.)

Mijn vrienden hebben in hun paddotrip de rest van de avond alleen maar aan mij gedacht. Kutgedachtes.. Ik was misschien al dood. Ze voelde zich schuldig dat ze dat gif in hun bloed hadden. Alleen maar angst en ellende ging door hun hoofd. Alleen zijn ze niet doorgedraaid net als ik.

Tsja er wordt veel gezegd dat paddo's onschuldig zijn. Misschien is het ook wel zo. Tenminste ik dacht natuurlijk ook dat dat zo was. Maar aangezien ik bijna dood ben gegaan dit weekend. Denken ik en mijn vrienden er toch heel anders over..

Pas er alsjeblieft mee op, er is laatst ook al een meisje van 17 van NEMO afgesprongen in haar paddotrip. Het is niet zo onschuldig als wordt gezegt.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#4
sooo heftig verhaal wat je vertelde van het leven is nep dat herken ik wel goed laatste keer keta ook nooit meer ik fietste daar en ik dacht ben ik nou echt aan het fietsen of lijkt dit maar ik snapte egt nix meer mja gelukkig kon ik nog wel in men koppie houden dat het weer zou uitwerken en deze gedachte hou ik altijd voor me alsk aan het trippe ben en ik word para
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fuck zeg

Hoeveel had je er binnen dan?

En voel je je nu terug normaal, of zit je nog in een psychose (denk je nog dat alles jiet echt is enzo)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
oh my... :openmouth:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#7
das wel klote, ik heb hier nog een portie in de ijskast liggen (niet gedroogd). Ondertussen is het al ruim 10 jaar geleden dat ik nog eens op paddo's tripte (in totaal 10X gedaan of zo)en dit doet me weer twijfelen of ik ze wel ga opeten :(
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeer heftig en aangrijpend verhaal. Paddo's kunnen voor je gedachten inderdaad vaak een mokerslag zijn. Meestal gebeurt dit als je teveel hebt gepakt, dan krijg je het niet meer gehandled, mag ik vragen hoeveel je binnenhad?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psycho_Chrono zei:
zeer heftig en aangrijpend verhaal. Paddo's kunnen voor je gedachten inderdaad vaak een mokerslag zijn. Meestal gebeurt dit als je teveel hebt gepakt, dan krijg je het niet meer gehandled, mag ik vragen hoeveel je binnenhad?
Klik om te vergroten...

Dat moet wel heel erg veel geweest zijn. :openmouth:
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#10
nee dit is juist het vreemde, het gewoon een normale portie gedroogde.
Ik had al vaker op een hele portie getript. Ik zal binnenkort wat foto's uploaden. Ik heb mezelf aardig toegetakelt.. Mijn wangen en oren heb ik opengekrast. Mijn hoofd een aantal keer tegen de grond en een boom gesmasht. Mijn ogen zijn vuurrood. IK heb overal schrammen. Bij mijn polsen van de handboeien. En ik voel me natuurlijk helemaal naar de getver.

Ik hoop dat dit voor velen ook een reden is om het niet meer te doen.
Ik ga het je niet verbieden maar ik kan het je zeker afraden.
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie dat jij al LSD hebt gedaan dus ik denk dat Paddo's voor jou geen probleem moet zijn. Neem gewoon de mexicaanse de eerste keer die zijn wat rustiger. Maar ik vond paddo'en zoiezo niet helemaal geweldig. Naja de eerste keer wel. De tweede keer zat ik bij iemand thuis en vond ik het een beetje saai..
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Biter zei:
Ik zie dat jij al LSD hebt gedaan dus ik denk dat Paddo's voor jou geen probleem moet zijn. Neem gewoon de mexicaanse de eerste keer die zijn wat rustiger. Maar ik vond paddo'en zoiezo niet helemaal geweldig. Naja de eerste keer wel. De tweede keer zat ik bij iemand thuis en vond ik het een beetje saai..
Klik om te vergroten...

Als je LSD kan handelen wil dat niet zeggen dat paddo's een cakewalk word, paddo's zijn over het algemeen zwaarder voor je gedachten dan LSD
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Psycho_Chrono zei:
Biter zei:
Ik zie dat jij al LSD hebt gedaan dus ik denk dat Paddo's voor jou geen probleem moet zijn. Neem gewoon de mexicaanse de eerste keer die zijn wat rustiger. Maar ik vond paddo'en zoiezo niet helemaal geweldig. Naja de eerste keer wel. De tweede keer zat ik bij iemand thuis en vond ik het een beetje saai..
Klik om te vergroten...

Als je LSD kan handelen wil dat niet zeggen dat paddo's een cakewalk word, paddo's zijn over het algemeen zwaarder voor je gedachten dan LSD
Klik om te vergroten...

Ik vond LSD toch erg zwaar dan moeten paddo's wel heel zwaar liggen en snap ik best dat het bij sommigen fout kan gaan. Ik begin inderdaad met een halve porsie en dan zie ik wel hoe mijn trip wordt.

Voorlopig wacht ik er nog even mee ik denk over een maandje dat de paddo's aan de beurt zijn :sunglasses:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat van dat fout trippen, vechten, bijten en egodeath begrijp ik heel goed...

Wat me verontrust is die hartstilstand :openmouth:
Wist niet dat dat kon van combinatie paddo's - benzo :openmouth:
Als dat zo is vind ik dat paddo's uit de handel zouden genomen moeten worden zelfs.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verder flink balen natuurlijk, maar het ligt echt niet aan de paddestoelen. Er zit gewoon iets niet helemaal goed bij jou wat blijkbaar werd getriggerd door het middel. Je hebt het waarschijnlijk ook lopen combineren met blowen, wat ook een absolute afrader is.

Dat bijna-doodgaan was niet gebeurd als ze je geen valium hadden toegediend.

Fat Freddy's cat zei:
dat van dat fout trippen, vechten, bijten en egodeath begrijp ik heel goed...

Wat me verontrust is die hartstilstand :openmouth:
Wist niet dat dat kon van combinatie paddo's - benzo :openmouth:
Als dat zo is vind ik dat paddo's uit de handel zouden genomen moeten worden zelfs.
Klik om te vergroten...

Wat een kromme redenatie, de combinatie alcohol-benzo kan ook dodelijk zijn. Alcohol uit de handel?

Het is gewoon een achterlijk actie van het ambulancepersoneel, als hij was gestorven was dat bijna moord geweest.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biter zei:
Ik hoop dat dit voor velen ook een reden is om het niet meer te doen.
Ik ga het je niet verbieden maar ik kan het je zeker afraden.
Klik om te vergroten...

Alsof je het ons überhaupt kan verbieden. Jij hebt aanleg voor psychotische reacties door je erfelijke materiaal en je maakt de beslissing om paddo's te eten. Wiens schuld is het dan dat je gek word, die van jou of die van de paddo's?

Een familielid van mij is compleet schizofreen geworden na het lezen van een boek van Harry Mulisch. Zo kunnen we volgens jou redenatie dus stellen dat alles wat invloed op het bewustzijn heeft af te raden is, dus ook boeken van Harry Mullisch (niet dat die aan te raden zijn, maar bij wijze van)

Ik ben heel blij dat je het verhaal met ons deelt, maar het is niet terrecht om iedereen het gebruik van dit middel te misgunnen. Je kan beter de boodschap achter laten dat het niet per se nodig is en dat je uit moet kijken als je weet dat er mensen in je familie zijn die last van psychoses hebben.

Juist die angst inboezemen leidt tot de waanzin waaraan je zelf geleden hebt.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Verder flink balen natuurlijk, maar het ligt echt niet aan de paddestoelen. Er zit gewoon iets niet helemaal goed bij jou wat blijkbaar werd getriggerd door het middel. Je hebt het waarschijnlijk ook lopen combineren met blowen, wat ook een absolute afrader is.

Dat bijna-doodgaan was niet gebeurd als ze je geen valium hadden toegediend.

Fat Freddy's cat zei:
dat van dat fout trippen, vechten, bijten en egodeath begrijp ik heel goed...

Wat me verontrust is die hartstilstand :openmouth:
Wist niet dat dat kon van combinatie paddo's - benzo :openmouth:
Als dat zo is vind ik dat paddo's uit de handel zouden genomen moeten worden zelfs.
Klik om te vergroten...

Wat een kromme redenatie, de combinatie alcohol-benzo kan ook dodelijk zijn. Alcohol uit de handel?

Het is gewoon een achterlijk actie van het ambulancepersoneel, als hij was gestorven was dat bijna moord geweest.
Klik om te vergroten...

Hier info over valium en paddo's opzich kan het wel alleen weet je niet de dosis en dan kan het makkelijk fout gaan.

Datum: 11 April 2003

Vraag:
Ik ben een actief gebruiker van geestveruimende middelen, ik gebruik nu vier jaar paddoos en sinds een jaar salvia.
Zelf heb ik nooit problemen gehad met psychoses, ik heb ze natuurlijk wel gehad, maar wist mezelf altijd te vertellen dat het slechts een trip was. Een niet zon goede dan wel, maar t zou voorbij gaan.
Nou heb ik een aantal vrienden die ook wel eens van de paddestoelen willen proeven. Ik weet dat als mensen een foute trip hebben ze t best een sinaasappel sapje met wat extra vitamine C kunnen slikken. Allen als mensen echt fout gaan, is dit toch echt te weinig. Wat ik mij eigenlijk afvraag, is je valium van de huisarts of een andere instantie kan krijgen just in case. T is toch een van de beste remedies tegen de effecten van paddestoelen enzo. Ik heb t wel eens van kennissen gehad die t van hun huisarts tegen depressie kregen, maar om nou bij de huisarts een flinke depressie te gaan zitten faken lijkt me ook niet helemaal geweldig.

Alvast dank


Antwoord:
Beste vraagsteller,
Valium is op medisch recept verkrijgbaar en natuurlijk op de illegale markt.

Valium kan inderdaad onrust dempen. Paddo's en valium zijn in combi lichamelijk niet gevaarlijk. De combi met een zware dosis Salvia kan mogelijk wel riskant zijn. Ik ben er niet zeker van maar dat is denkbaar. We hebben er geen ervaring mee.

Je kunt overigens met valium wel op een gevaarlijke manier overdoseren . Als je echt van de wereld bent, is doseren lastrig.

Dan nog iets: het nemen van kalmerende drugs om de negatieve bijeffecten van andere drugs tegen te gaan, is een riskante manier van druggebruik. Je gebruikt meer dan je eigenlijk aankunt en de totale lichamelijke en geestelijke belasting is groter.

Groet,
Martin Sijes



dus ook boeken van Harry Mullisch (niet dat die aan te raden zijn, maar bij wijze van)
Klik om te vergroten...

dat mag inderdaad wel is gezegd worden pff wat heb ik een hekel aan harry potter pff :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
De erfelijke belastheid verklaard het inderdaad wel heéél veel meer, als een kant van je familie vol psychose zit en je oma gek was, wat ze ook had.. dat verklaart heel veel.

Alsof je het ons überhaupt kan verbieden. Jij hebt aanleg voor psychotische reacties door je erfelijke materiaal en je maakt de beslissing om paddo's te eten. Wiens schuld is het dan dat je gek word, die van jou of die van de paddo's?
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het wel mee eens. Want je raad het af, maar jij hebt psychoses in je familie, dan had je het gewoon beter niet kunnen doen. Mensen die geen mensen met mentale problemen in de familie hebben hebben zelf ook een stuk kleiner risico, en je maakt ze wel bang door er niet metéén bij te zetten dat het in je familie zit.

Ik vind het wat dat betreft toch wel weer anti-paddo-propoganda. Want het is bekend dat het psychoses triggered, zoals alle tripmiddelen en wiet ook doen en veel andere drugs, maar het staat er in je eerste bericht helemaal niet bij, waardoor paddo's ook weer veel erger lijken dan ze zijn. En dat vind ik vals en onnodig.
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien lag het wel aan de paddo's, ze waren wel echt ongelooflijk sterk hoor. Het was allemaal behoorlijk heftig. Het is natuurlijk helemaal niet zeker of die psychotische shit in mijn genen zit. Ik heb in iedergeval nog nooit ergens last van gehad. Nog nooit mentale klachten gehad.
Zelfs nog nooit depressief geweest...

Wat ik wel weet is dat er veel meer jongeren zijn als ik die psychotische mensen in hun familie hebben. Die moeten goed uitkijken.. En er zijn er weinig die dit weten.

Het enige negatieve effect van paddo's dat ik kende was "blijven hangen"
Dat is natuurlijk onwijs eng maar ik ben nooit bang geweest om te blijven hangen, ik dacht er niet eens aan.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#20
ow, ik dacht 2X ik druk nog eens op die replyknop want er gebeurt niks :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."