Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPADDO'S in Ter Zake (Canvas)

PADDO'S in Ter Zake (Canvas)

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol bedankt :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb eht stukkie gezien :grin:


er worden meer onder invloed van melk gepleegd dan onder invloed van paddo's. echt geniaal !! :grin:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#3
thx vanavond ff kijken :grin:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#4
mattskovic zei:
heb eht stukkie gezien :grin:


er worden meer onder invloed van melk gepleegd dan onder invloed van paddo's. echt geniaal !! :grin:
Klik om te vergroten...

Vind ik ook. Omdat het vooral zo is. Wilt iemand in staat zijn daadwerkelijk een moord te plegen, moet iemand een "psychopaat" zijn. Dat houdt in dat je minder tot nauwelijks gevoelig bent voor emoties, zoals " angst " en " verdriet " . Eigenlijk weerzinwekkend iemand die niet bang kan zijn....

Dat heeft dan dus ook niks, maar dan ook NIKS te maken met het gebruik van paddo's. De meeste mensen hier zullen ook wel weten dat je na het gebruik van paddo's , daar waarschijnlijk niet eens toe in staat bent. En je kan heel snel al bang voor dingen zijn.

Dus de kans is idd groter dat iemand een moord pleegd na het gebruik van melk dan van paddo's. :)

Ik wordt helemaal knettergek van de media. Mijn ouders zeiden er vroeger nooit wat over paddo's, bijna niemand wist er eigenlijk echt wat van af. En het laatste half jaar weet iedereen wat het is, maar heeft al zijn vooroordelen klaar staan! :rolleyes:

Zelfs mijn oma van 86 wist wat dat was en zei: " als je maar nooit paddo's eet" . Mijn ouders weten niks van mijn drugsgebruik af, maar ik wordt gek van die vooroordelen.

Als er een dronkenlap iemand openrijt met een bot mes, hoor je daar niks over. Wanneer iemand dronken in zijn auto stapt en een gezin overhoop rijdt hoor je niks over. Als een dronkenlap weer iemand verkracht hoor je niet.

Maar als er iets met paddo's gebeurt dan moet de hele wereld dat weten en ligt het 100% aan de paddo's hypocriete domoren zijn het.

Het scheelt maar weer dat ik 100% objectief ben :beer:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
^wat 'The Used' zegt ben ik het mee eens
alleen de slechte dingen van drugs hoor je

maar zoals The Used zegt als iemand die dronken is een gezin ofzo omver rijd zegt men meestal niet dat die persoon dronken is

hypocriete maatschapij!!!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
mattskovic zei:
^wat 'The Used' zegt ben ik het mee eens
alleen de slechte dingen van drugs hoor je

maar zoals The Used zegt als iemand die dronken is een gezin ofzo omver rijd zegt men meestal niet dat die persoon dronken is

hypocriete maatschapij!!!
Klik om te vergroten...

+ hypocriete mensen!!!
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
mattskovic zei:
maar zoals The Used zegt als iemand die dronken is een gezin ofzo omver rijd zegt men meestal niet dat die persoon dronken is
Klik om te vergroten...


Eigenlijk zegt men dat er wel bij "hij was dronken" of "hij was onder invloed van alcohol", ik heb dat alleszinds toch al wel vaak gehoord...

MAAR dan wordt er wel niet zo'n heisa rond gemaakt
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
bas410 zei:
mensen zijn vaak bang voor dingen die ze niet kennen
Klik om te vergroten...

bang voor het onbekende :grin:

ikzeg altijd maar :
als je het niet kent OORDEEL er dan niet over !!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjaartrol zei:
mattskovic zei:
maar zoals The Used zegt als iemand die dronken is een gezin ofzo omver rijd zegt men meestal niet dat die persoon dronken is
Klik om te vergroten...


Eigenlijk zegt men dat er wel bij "hij was dronken" of "hij was onder invloed van alcohol", ik heb dat alleszinds toch al wel vaak gehoord...

MAAR dan wordt er wel niet zo'n heisa rond gemaakt
Klik om te vergroten...
idd ik slui mij hier bij aan

twas trouwens wel een grappig item :)
echt negatief werd het niet bestempeld, twas nog objectief
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
NU op televisie!!
binne 5 minuten zal het beginnen, tgaat nog even over politiek
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#11
LOL mssch nog wel even kijken
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
tmag wel eens beginnen, ze blijven maar neuten over geld

aaah nu begint het :)
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#13
GVD had het net gemist :P moest me 3-dubbele koffie zetten bleek er nog eens geen pads in te zitten leek net water en toen opnieuw maken en toen ik eindelijk keek zei ze bedankt voor het kijken ofzoiets mja dan drink ik het wel hier op :grin:
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik heb het een stukje gezien :P best lollig eigenlijk maar da wijf hun accenten zijn wel irritant :openmouth: :P
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#15
hier kan je het op de vrt website bekijken:

http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... k/1.145919


verder vind ik het maar niets dat het op deze manier in de media komt.
het is duidelijk dat ze paddo's willen demoniseren...
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mensen zijn vaak bang voor dingen die ze niet kennen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."