Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen in AMSTERDAM

Trippen in AMSTERDAM

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
aah oke, dus zitte waarschijnlijk wel meer trippers? en je kan wel beetje rustig zitte daar, zonder dat er al te veel mensen te dicht in je buurt zitte, je weet wel wat ik bedoel:tongueout:. Want ik geef nix om mense in de omgeving, zolang je niet net als mc donalds ofzo best dicht op elkaar zit, moet wel wat lekker ruimte hebben. En dat het loungecafe heet klinkt al goed, gewoon lekkere stoelen dus?
Weet je toevalig ook een beetje prijzen van die waterpijpen daar, hoe duur per uur ofzo.
Klik om te vergroten...

Het kan vooral op vrijdag en zaterdag avond redelijk druk zijn, maar als je wat vroeger komt kun je zonder moeite een lekker plekje opeisen. Ik vind de kelder toch wel het meest relaxed, overal grote zachte kussen en tapijten. Meest comfortabele plek die ik ken in Amsterdam :P Een waterpijp kost 6 euro, drankjes zijn redelijk duur (2,70/2,80). Maar het geld dubbel en dwars waard.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Amsterdam kun je gewoon gaan trippen op de huizen, die staan helemaal scheef. :P
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vondelpark inderdaad:) Amstelveen waar ik woon ligt 10min van amsterdam af dus ken het inmiddels ook wel daarzo. Anders heb je nog het Museum Plein. Ook in het centrum, mega grasveld (grootste plein van NL) en daarom vaak minder druk dan vondel.

En anders als je vondelpark/museumplein te druk vind gewoon het Amsterdamse bos. Met de bus (170) ben je vanaf CS daar zo, ruimte te over, niet heel druk en genoeg grote bomen :hearteyes: . (Dan zit je zo ongeveer in mijn achtertuin :stoned: :P )

Shops kom ik maar heel af en toe maar blijf nooit daar dus daar kan ik je niet mee helpen...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Over goede triplocaties gesproken, heb laatst in een bar gezeten in Arnhem, 5th Avenue. Overal leren banken, kroonluchters,goudkleurige trappen en paarse lampen en andere vage shit. Prachtlocatie :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:grin:
K
KumplexLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik woon in belgië :P mr me school is nr amsterdam geweest, idd trippe in vondelpark is leuk :) mr ge kunt ook vb gwn naast water gaan plakke ofzo, kvin heel die stad chill om te trippe :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
blijburg
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kumplex zei:
ik woon in belgië :P mr me school is nr amsterdam geweest, idd trippe in vondelpark is leuk :) mr ge kunt ook vb gwn naast water gaan plakke ofzo, kvin heel die stad chill om te trippe :stoned:
Klik om te vergroten...
Gezellig in zuidoost :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Door de mooie straten van het centrum zwerven 's nachts door de weeks op LSD is ook heel leuk.. Amsterdam is gewoon best een goede tripstad, vooral 's nachts.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt voor de reacties.
ik zal er morgen zijn, en waarschijnlijk zit ik dan vnaf 12 uur in dat lounge cafetje, hopelijk beetje chille trip.
Mensen aanraders waar, en welke paddos is zou kunne halen?
Ik wil graag eens een heel hallucinerende trip, veel visueel.
Oja en bij welke smart doen ze niet moeiljk over leeftijd? Ik ben 17 maar zie der wel wat ouder uit.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
123spacer zei:
bedankt voor de reacties.
ik zal er morgen zijn, en waarschijnlijk zit ik dan vnaf 12 uur in dat lounge cafetje, hopelijk beetje chille trip.
Mensen aanraders waar, en welke paddos is zou kunne halen?
Ik wil graag eens een heel hallucinerende trip, veel visueel.
Oja en bij welke smart doen ze niet moeiljk over leeftijd? Ik ben 17 maar zie der wel wat ouder uit.
Klik om te vergroten...

The magic mushroom in the spuistraat, daar hawaiiaanse kopen. Die doen niet moeilijk met leeftijd, en ze hebben hawaiiaanse, dat is flink visueel. Ook equadoriaanse (daar 15 euro per portie) zijn vrij visueel.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#11
okok, vorige x halve portie hawaiaanse, nu eens een hele proberen. Zijn het daar ook gewoon de hawaiaanse porties van 10 gram?
Jammer dat ik nergens thee kan zetten en jammer dat de paddorepen illegaal zijn. Maja dan maar gewoon onbewerkt eten, lekker kauwen op die heeerlijk smakende paddos hehe.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brrr trippen in de stad, niks voor mij. Wel altijd even verderop gedaan: in t Amsterdamse bos. Heerlijke plek.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja ik heb niet zo heeel erge last van andere mensen :wink:
marre wat vinden jullie lekker drinken tijdens het trippen? Moet niet hebbe dat me paddys uitwerken, of is dat maar een fabeltje?
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#14
kheb een goede trip gehad in het vondelpark en de stad,mss later nog een tripreport.
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yo,

Toch maar besloten om aanstaande vrijdag naar Amsterdam te gaan en daar een leuke trip te beleven :sunglasses:
Aangezien ik niet vaak in a'dam ben geweest, en de vorige keer slechts coffeeshops heb bezocht.
Ik heb dus een aantal vraagjes om de trip zo relaxt mogelijk te laten lopen.
Ten eerste zou ik graag tips willen hebben voor de plek waar ik kan trippen. Ik wil in de buurt van het centrum zitten, een grasveld ofzo? en Ik zat hierbij dus te denken aan een wat afgelegen coffeeshop, waar het niet zo druk is, maar wel redelijk kan zitten. Een relxte waterpijptent, waar je beetje chil kan zitten/liggen, of gewoon een loungehuisje of hoe je het noemt. Ik heb niet echt mensenschuw onder een paddotrip, maar het liefst trip ik toch wel met niet te veel mensen om mij heen.
Een lekker donker kroegje, ( niet met enge mensen haha), lijkt me ook super om ff lekker te zitten zolang er niet te veel zitten
Gewoon alle tips om lekker te trippen in Amsterdam zijn welkom

Latezz
m
mushroompietLid
01-01-2024, 00:00
#16
je had daar toch zo'n bekende park ? hij is zo bekend dat ik hem niet ken:P media park ofzo ? :confused: google is je vriend, boy.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben het met Delirium eens, het vondelpark is een prima tripplek. Zit je liever indoors is loungecafé Lost in Amsterdam (op de nieuwendijk) echt een aanrader. Waterpijpen verkrijgbaar in diverse smaken, en de paddootjes binnen nuttigen is geen probleem.

Veel plezier
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Over goede triplocaties gesproken, heb laatst in een bar gezeten in Arnhem, 5th Avenue. Overal leren banken, kroonluchters,goudkleurige trappen en paarse lampen en andere vage shit. Prachtlocatie :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vondelpark, meer heb je niet nodig :grin:
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Ben het met Delirium eens, het vondelpark is een prima tripplek. Zit je liever indoors is loungecafé Lost in Amsterdam (op de nieuwendijk) echt een aanrader. Waterpijpen verkrijgbaar in diverse smaken, en de paddootjes binnen nuttigen is geen probleem.

Veel plezier
Klik om te vergroten...

aah oke, dus zitte waarschijnlijk wel meer trippers? :P en je kan wel beetje rustig zitte daar, zonder dat er al te veel mensen te dicht in je buurt zitte, je weet wel wat ik bedoel:tongueout:. Want ik geef nix om mense in de omgeving, zolang je niet net als mc donalds ofzo best dicht op elkaar zit, moet wel wat lekker ruimte hebben. En dat het loungecafe heet klinkt al goed, gewoon lekkere stoelen dus? :hearteyes:
Weet je toevalig ook een beetje prijzen van die waterpijpen daar, hoe duur per uur ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."