#1
ja ik heb niet zo heeel erge last van andere mensen ![:wink:]()
marre wat vinden jullie lekker drinken tijdens het trippen? Moet niet hebbe dat me paddys uitwerken, of is dat maar een fabeltje?
marre wat vinden jullie lekker drinken tijdens het trippen? Moet niet hebbe dat me paddys uitwerken, of is dat maar een fabeltje?