#1
aah oke, dus zitte waarschijnlijk wel meer trippers? en je kan wel beetje rustig zitte daar, zonder dat er al te veel mensen te dicht in je buurt zitte, je weet wel wat ik bedoel. Want ik geef nix om mense in de omgeving, zolang je niet net als mc donalds ofzo best dicht op elkaar zit, moet wel wat lekker ruimte hebben. En dat het loungecafe heet klinkt al goed, gewoon lekkere stoelen dus?
Weet je toevalig ook een beetje prijzen van die waterpijpen daar, hoe duur per uur ofzo.
Het kan vooral op vrijdag en zaterdag avond redelijk druk zijn, maar als je wat vroeger komt kun je zonder moeite een lekker plekje opeisen. Ik vind de kelder toch wel het meest relaxed, overal grote zachte kussen en tapijten. Meest comfortabele plek die ik ken in Amsterdam :P Een waterpijp kost 6 euro, drankjes zijn redelijk duur (2,70/2,80). Maar het geld dubbel en dwars waard.
:P )