#1
ik word misselijk van die dingen.
alleen al als ik aan die capsules denk word ik al naar..bah
alleen al als ik aan die capsules denk word ik al naar..bah


space scientist zei:nou ik vond het eigenlijk wel grappig om een keer mee te hebben gemaakt maar meer ook niet, denk dat ik ze alleen nog maar gebruik om iedere dag s'ochtends niet zo moe te zijn, meer niet
ik heb wel uitgekeken met alcohol, maar raakte toch een beetje aggressief riching een gast, ach ja![]()
maar geef me voortaan toch maar weer liever X![]()
proton zei:de volgende stofjes lijken op elkaar, maar verschillend in sterkte:
GUARANA - licht, je voelt je wat helderder, fitter, minder moe
EPHEDRA - middel , licht euforisch gevoel, hoger hartritme, zin in lichamelijke beweging
SPEED - sterk , effecten mij nog onbekend, nog niet geprobeerd, maar stuk zwaarder dan de 1e 2 kwa effect als ik de berichten her en der lees.
Marlon zei:Het zijn dus allebei amfetamines, alleen verschillen ze wel. Speed is sterker dan ephedra, maar ephedra blijft weer langer in je bloed. Ik weet eerlijk gezegd niet wat schadelijker is... Wel merk ik persoonlijk dat ik van speed vééél minder bijwerkingen heb dan van ephedra, maar dat hoeft niets te zeggen natuurlijk...
nutsss zei:Marlon zei:Het zijn dus allebei amfetamines, alleen verschillen ze wel. Speed is sterker dan ephedra, maar ephedra blijft weer langer in je bloed. Ik weet eerlijk gezegd niet wat schadelijker is... Wel merk ik persoonlijk dat ik van speed vééél minder bijwerkingen heb dan van ephedra, maar dat hoeft niets te zeggen natuurlijk...
Ik vind het ook veel meer bijwerkingen geven. Meer gejaagd voel ik me met ephedra en meer hartkloppingen en trillingen in mn handen. Met speed ben ik 'relaxed' gespannen.
skaffaman zei:Speed is synthetisch en is dus schadelijker voor je hersenen, hart, lever en nieren. Omdat de afbraak van amphetamine veel lastiger is als die van ephedra.
space scientist zei:Nou ben ik er gister achter gekomen dat er in mijn kroeg epfedra word verkocht. Dit zit in deze super caps
Maar wat is nou een normale dosis van deze dingen, op de bijsluiter staat maximaal 2 per etmaal maar kan je ook zonder probleem meer nemen?
Wat zijn de risico's als je het met veel alcohol doet? want het effect met alcohol is wel leukje word maar niet dronken
en wat is een normale prijs voor 2 van deze pillen, ik betaal nu 2 euro voor 2.
de bijsluiter, hoewel deze miss niet bij deze super caps horen, want alleen de barvrouw weet dat er ephedra in zit:
voor 2 pillen:
Kruidenmengsel: 1694mg
Groene thee (400mg cafeïne)
Cacao( bevat 8% theobromine) mao-remmer??? iemand
Cayenne
L-Fenylalanine
Jaborandus
NADH
en andes kom ik er vanavond wel achter want dan gaan ze op![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."