Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmushrooms eten en dan gaan slapen? is dit een idioot idee :p

mushrooms eten en dan gaan slapen? is dit een idioot idee :p

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
risico op bad trip denk' :angry:
F
Flut

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lol grappig idee ja, maar ik vrees datje dan half vaag/trippend wakker gaat worden en datje er dan al helemaal geen zak meer van snapt.

Ik neem heel af en toe wel eens 2c-b op mn kamer en dan ga ik iets daarna ook slapen, maar dan word ik meestal bezweet/trippend wakker lol opzich niet hele fijn. :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk niet dat ik in slaap zou kunnen vallen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
Lijkt me moeilijk. Misschien dat het werkt wanneer je echt helemaal kapot ben na 48 uur opblijven ofzo. (Moet je natuurlijk geen andere drugs gebruiken dan Cannabis uiteraard :wink:)

Maar eerlijk gezegd denk i kdat je alsnog wakker wordt..

Vind het ook wel een leuk experiment.

Is het trouwens gevaarlijk om (een kleine dosis) paddo's in te nemen wanneer je iets van een fles wijn ofzo op hebt?
Klik om te vergroten...

Nee niet echt gevaarlijk voor zover ik weet. In Bali bijvoorbeeld krijg je mixdrankjes met sterke drank en veel hawaaiaanse paddo's. Dit lukt ook, dus denk niet dat het gevaarlijk is voor je lichaam ofzo.
Mischien wel eerder kans op bad trip, maar als je kleine hoeveelheid neemt en niet teveel wijn kan er niet zoveel misgaan denk ik zo..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben wel is op xtc in slaap gevallen.
Soms vage dromen,soms niks alleen uitgedroogd wakker worden.
Maarja ben ook keer met xtc op school in de klas in slaap gevallen.

Dat lukte mij wel eerst wel ermee in slapen vallen.
Maargoed dit gaat over paddestoelen,het kan zeker dus test het en laat het weten zou ik zeggen zou ik zeggen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoals als gezegd is denk ik dat als je echt probeert in slaap te vallen het juist niet gaat lukken
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ooit eens lsd genomen en dan in slaap gevallen, toen ik wakker werd was ik opeens hevig aan het trippen en ik begreep er niks van, het was echt raar, net wakker en ik zat in een hevige trip. :P Was wel leuk trouwens. :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
Ik heb ooit eens lsd genomen en dan in slaap gevallen, toen ik wakker werd was ik opeens hevig aan het trippen en ik begreep er niks van, het was echt raar, net wakker en ik zat in een hevige trip. :P Was wel leuk trouwens. :)
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me echt vrij bizar!
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Ik heb ooit eens lsd genomen en dan in slaap gevallen, toen ik wakker werd was ik opeens hevig aan het trippen en ik begreep er niks van, het was echt raar, net wakker en ik zat in een hevige trip. :P Was wel leuk trouwens. :)
Klik om te vergroten...

Lol, ja zoals ik al zij dan word je zwaar bezweet/trippend wakker :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja op rhakti deï ben ik al trippend in slaap gevallen door teveel alcohol en toen ik dan wakker werd snapte ik er helemaal de zak van, was nog zat en trippend en ik was dan een echt zwijn :tongueout:

ook al eens tijdens een feestje in slaap gevallen tegen de ochtend en toen had ik heel realistische dromen die op de zelfde lokatie gebeurden dan waar ik sliep

kben ook al eens gaan slapen toen ik nog vollenbak tripte, ik werd 3 uur later wakker, was weer nuchter, stelde me recht om op te staan en ineens begon ik weer te trippen voor een uur of 5 :tongueout:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben na mijn eerste mislukte paddoavontuur. Ik had ze al genomen en zou bij mijn vriendin blijven slapen. En zij kreeg straf en ik moest naar huis! Bustochtje van 1,5 uur, had ze al bij mijn vriendin ingenomen.
En toen ben ik thuis gaan slapen. Wat wel leuk is, als je dan af en toe wakker word, daar ik niet zo'n goede slaper ben. Toch nog best een spannende nacht zo in mijn eentje gehad, afgewisseld tussen slaap en trip.

Ook toen ik een keer een zegel net had ingenomen ben ik even in slaap gevallen, dan val je gewoon heerlijk met je neus in de boter, want ik was toen startklaar om te beginnen.
Toen ik er naderhand nog een dotje bovenop had geknald, ben ik wat later ook nog even in slaap gevallen en toen werd ik weer wakker onder een schitterend metallic felblauwkleurig dekbed dus weer gewoon heftig trippend wakker! :)
M
Mexican-shroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
of je er mee inslaap kunt vallen hangt denk ik helemaal van de persoon af, ik zelf kan overal en wanneer ik wil slapen omdat ik gewoon zo ben ingesteld van me zelf :tongueout: ik ben een rasechte slaper ahhaha,
nee ik heb me kitje pas vandaag ontvangen en heb ze nu onder water staan, dus over ong 2 weken kan ik het pas uit proberen en dan horen jullie het wel!

mocht er iemand anders dit al uitgeprobeert tehebben , vertel je ervaring !! :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik doe er altijd tenmisnte een half uur over om te gaan slapen, en dan zou het al te veel gaan werken om te slapen, en als het werkt kan ik niet slapen. Het is met paddo's dan wel niet zo erg als met lsd, het niet kunnen slapen, maar toch zou het me niet lukken. Verder als het zou lukken best een leuk idee.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
kben ook al eens gaan slapen toen ik nog vollenbak tripte, ik werd 3 uur later wakker, was weer nuchter, stelde me recht om op te staan en ineens begon ik weer te trippen voor een uur of 5 :tongueout:
Klik om te vergroten...

ik heb het vaak andersom, als ik een beetje uitgetript ben en dan wil gaan liggen/slapen... dan komt het ineens weer hefit terug... balen, omdat ik dr dan al genoeg van heb :mrgreen:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verplaatst
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
ja op rhakti deï ben ik al trippend in slaap gevallen door teveel alcohol en toen ik dan wakker werd snapte ik er helemaal de zak van, was nog zat en trippend en ik was dan een echt zwijn :tongueout:

ook al eens tijdens een feestje in slaap gevallen tegen de ochtend en toen had ik heel realistische dromen die op de zelfde lokatie gebeurden dan waar ik sliep

kben ook al eens gaan slapen toen ik nog vollenbak tripte, ik werd 3 uur later wakker, was weer nuchter, stelde me recht om op te staan en ineens begon ik weer te trippen voor een uur of 5 :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hoe heb je het in godsnaam geflikt om op rhaktideï in slaap te dommelen?
Ik zelf heb het geprobeerd maar mijn maya getinte geest wou niet mee, ik wou nochtans want mijn lichaam was uitgeput.
M
Mexican-shroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoi..

ik zat net zo te denken he,
als ik nou paddo's inneem,
en dan ga slapen,

kan er dan iets verkeerds gaan?
bedoel, bij mij duurt het 45 tot een uur voordat ze beginnen te werken.
in de tussen tijd val ik wel inslaap :tongueout:

en aan de andere kant dacht ik, waarschijnlijk trip je in je dromen en kan je geen badtrip voorkomen..

ik weet dat het heel debiel klinkt, maar ik wil toch wel jullie meningen weten over mijn stommiteit.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
nee hoor, niet zo heel erg stom
vriend van me neemt wel eens een zegeltje en gaat dan slapen
dan krijg je hele bizarre dromen xD :beer:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha spannend expiriment, het zou natuurlijk wel kunnen dat je wakker word en geen flauw idee hebt wat er allemaal gebeurt. Maar ik denk dat je gewoon door blijft slapen met hele bizarre dromen, of misschien wel een lucide droom? Laat het ons weten als je het hebt gedaan! :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik denk toch niet dat je in slaap gaat vallen net omdat je in slaap wil vallen...
:wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."