Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi.. ik zat net zo te denken he, als ik nou paddo's inneem, en dan ga slapen, kan er dan iets verkeerds gaan? bedoel, bij mij duurt het 45 tot een uur voordat ze beginnen te werken. in de tussen tijd val ik wel inslaap en aan de andere kant dacht ik, waarschijnlijk trip je in je dromen en kan je geen badtrip voorkomen.. ik weet dat het heel debiel klinkt, maar ik wil toch wel jullie meningen weten over mijn stommiteit."
"dude... als ik dat wist had ik 5 kitjes kunnen kopen voor een tientje goedkoper! en er 4 aan me vriende kunnen geven of zo, ghod..."
"whaaat taa faack .. serieus?? dude als ik dat eerder wist!!! maar waarom is het dan goedkoper? bedoel, het is dan eigenlijk 5 keer 37,50 want das de prijs van een kitje (bij azarius dan)"
"Ik lees hier zo en nu een paar verslagjes over jullie paddokweek enzo. en dan komen mensen met '' ik tel er nu al 14 oid,'' of weet ik veel hoeveel.. maar.... IK HEB AL MEER DAN 50 PADDESTOELEN GETELD. ik heb het echt niet mis, het zijn er echt verdomd veel.. en ik heb ook niet dubbelgeteld, misschien 1 of 2 keer, maar 50 is toch veel vergeleken met wat mensen hier zeggen?? krijg ik een grote flush??"
"o... daar gaat me fantasie. nee was wel leukg eweest, my bad!"
"ik heb een flatje neen het word me kamer. hoewel ik t kitje nog STEEDS @*&Y!(! niet heb ontvangen.. terwijl ik het afgelopen donderdag had besteld, maarja, het blijkt dat ze niet bezorgen op een zaterdag en maandag dus moet het vandaag komen, hoewel ik zelf denk dat postkantoren rond 5en al gesloten zijn toch?"
"ik heb ze vandaag geoogst! ik heb er maar 30 a 40 gehouden, de rest weggegooid, vond het allemaal te klein. maar jullie hadde gelijk ja, ze zijn niet super groot maar genoeg voor vanavond"
"yep! vandaag ontvangen, ziet er heelnetjes uit. heb hem rond 4en onder water gezet."
"of je er mee inslaap kunt vallen hangt denk ik helemaal van de persoon af, ik zelf kan overal en wanneer ik wil slapen omdat ik gewoon zo ben ingesteld van me zelf ik ben een rasechte slaper ahhaha, nee ik heb me kitje pas vandaag ontvangen en heb ze nu onder water staan, dus over ong 2 weken kan ik het pas uit proberen en dan horen jullie het wel! mocht er iemand anders dit al uitgeprobeert tehebben , vertel je ervaring !!"
"ello, wat koop je dan 5 of 10 keer te gelijk?? van die sets? bedoel je dat ik dan 5 kitjes krijg of 10 kitjes?"