#1
moet je huilenof zitje neus scheef?
hopelijk neti zo scheef als ik
hopelijk neti zo scheef als ik


raging_bull zei:Ja tuurlijk doe ik mee, onder invloed!
Leola zei:raging_bull zei:Ja tuurlijk doe ik mee, onder invloed!
Precies!

Adrenochroom zei:organiseer wat en ik ben er bij!![]()
Delirium zei:Ik voel wel wat voor een grote mars richting Binnenhof om het vervolgens te bekogelen met champignons.
Maar dan moet het wel groots aangepakt worden, niet een lullig klein groepje natuurlijk :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."