#1
hartstikke bedankt ik ga het bestuderen ![:)]()

hoe groot is ie dan???Ome_Escobar zei:ja heb 4x paddo's gehad dus heb wel ervaring met trippen.
heb gister ook mn san pedro cactus binnen gekregen die over een tijd geconsumeerd kan worden![]()


pythregius zei:en als ik het goed heb is salvia bijna niet schadelijk daarom ook over heel de wereld legaal


malotet zei:Salvia keer 10 is een prima spul voor een klein hasjpijpje. Je keel krijgt het wel te verduren maar de trip is geweldig en zeer overtuigend. De laatste keer kreeg ik een enorme lachkick. Daarna had ik het gevoel ergens naartoe getrokken te worden en liep vervolgens een paar honderd meter een natuurgebied in. Vrienden vertelden me dat ik met twee handen aan mn jas trekkend en onzin over de zwaartekracht uitkramend het pad afliep. 10 minuten en toen was het over, echt leuk spul.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."