Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstandig of niet?? SALVIA

Verstandig of niet?? SALVIA

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#1
hartstikke bedankt ik ga het bestuderen :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kauwen op de bladeren is zeker iets wat ik een keer ga proberen! Vet dat het dan ineens zeker 20min aanhoud het effect.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan duurt het juist langer als je het oraal inneemt
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#4
heel goed gelezen pikachu!
het lijkt me ook beter voor mn gezondheid dus knallen van het weekend :rolleyes:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, ik hoop voor je dat het gaat lukken Escobar.

Ikzelf ben begonnen met het kauwen van de bladeren, maar dit haalde niks uit voor mij, GOOODDDZZ ranzig btw.

Ook vaak genoeg verschillende extracten gerookt, maar ook geen noemenswaardig effect gekregen.

Ben benieuwd of jij er wel van gaat trippen!
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je wel al wat ervaring met trippen?

Ik weet dat ik salvia nog als eerste trip wou gebruiken, gelukkig werkte het niet voor mij.
Het is geen spelletje.
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja heb 4x paddo's gehad dus heb wel ervaring met trippen.
heb gister ook mn san pedro cactus binnen gekregen die over een tijd geconsumeerd kan worden :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ome_Escobar zei:
ja heb 4x paddo's gehad dus heb wel ervaring met trippen.
heb gister ook mn san pedro cactus binnen gekregen die over een tijd geconsumeerd kan worden :)
Klik om te vergroten...
hoe groot is ie dan???
want anders kan die tijd toch nog wel ettelijke jaren zijn :P :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
het kauwen van salvia bladeren geeft bij lange na niet zo'n heftig effect die je waarschijnelijk wilt gebruiken, en als ik het goed heb is salvia bijna niet schadelijk daarom ook over heel de wereld legaal, als je er voor zorgt dat je niet hoest want het irriteerd wel erg in je longen, gebruik het lieft een bong zodat de rook kouder en zachter is, probeer de salvia ook zo heet mogelijk te verbranden, met een "las" aansteker zo'n ding die in de wind niet uit gaat.
esnrrt dr took in je longen zit probeer dan het vol te houden en het hoesten uit te stellen, bij verdwijnt het dan.
succes

:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
pythregius zei:
en als ik het goed heb is salvia bijna niet schadelijk daarom ook over heel de wereld legaal
Klik om te vergroten...

Alsof de wettelijke status van een stof iets te maken heeft met hoe gezond het is :rolleyes:

Ontopic: Ik zou het gewoon gaan roken. De rook is best dik en vies, maar omdat je toch maar een paar hijsen neemt ga je er echt niet dood aan. Bouw het rustig op trouwens, ik zou met bladeren beginnen als je voor de eerste keer Salvia neemt. Je lichaam moet wennen aan de stof (dat is mijn ervaring tenminste) voordat je er vol op kunt trippen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gebruik anders een bong, doe er koud water in (uit de koelkast) en de rook is al een stuk beter in te houden...

Veel plezier alvast :beer:
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#13
bijna vrijdag :grin:
en dan mag ik eraan hehe
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#14
Salvia keer 10 is een prima spul voor een klein hasjpijpje. Je keel krijgt het wel te verduren maar de trip is geweldig en zeer overtuigend. De laatste keer kreeg ik een enorme lachkick. Daarna had ik het gevoel ergens naartoe getrokken te worden en liep vervolgens een paar honderd meter een natuurgebied in. Vrienden vertelden me dat ik met twee handen aan mn jas trekkend en onzin over de zwaartekracht uitkramend het pad afliep. 10 minuten en toen was het over, echt leuk spul.
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou ik heb het gewoon gerookt lukte best :)
werd er wel beetje vaag van maar niet xtreem hallucunerennd alles bewoog ff van links naar rechts maar wel grappig om geprobeerd te hebben :beer:
volgende keer maar pruimen en kijken wat dat doet:)
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
malotet zei:
Salvia keer 10 is een prima spul voor een klein hasjpijpje. Je keel krijgt het wel te verduren maar de trip is geweldig en zeer overtuigend. De laatste keer kreeg ik een enorme lachkick. Daarna had ik het gevoel ergens naartoe getrokken te worden en liep vervolgens een paar honderd meter een natuurgebied in. Vrienden vertelden me dat ik met twee handen aan mn jas trekkend en onzin over de zwaartekracht uitkramend het pad afliep. 10 minuten en toen was het over, echt leuk spul.
Klik om te vergroten...

Ja, dat gevoel ken ik, net of je aan 1 kant vacuum gezogen wordt een soort tunnel in. Heb t ook al ns geprobeert t onder mn tong te leggen, dat werkt toch minder goed :( !
Verder krijg ik altijd een onweis goed gevoel en een onweize lachkick, als je heel veel gerookt hebt moet je eens je ogen dicht doen, zie je allerlei dingen, das egt vet, heb in 2 dagen ruim 2 gram 10x omgerookt :P
Je zal merken hoe vaker je t doet, hoe minder je de volgende keer nodig hebt voor een trip/droomtoestand :grin:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#17
klinkt erg vet
hmm binnenkort ook maar weer een ssalvia halen dan, vorige 5 keer werkten niet bij mij, maar dat was aan het eind van de zomervakantie, bijna 3 maanden ofzo geleden al, misschien lukt het eindelijk een keer.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
kan ik proberen, maar als de extractie fout gaat, ben ik mijn 25 euro kwijt, wel jammer dat het zo duur is, 25 euro voor 0,5 gram 15x de laatste keer dak in de smartshop was.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."