Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstandig of niet?? SALVIA

Verstandig of niet?? SALVIA

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#1
bijna vrijdag :grin:
en dan mag ik eraan hehe
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia keer 10 is een prima spul voor een klein hasjpijpje. Je keel krijgt het wel te verduren maar de trip is geweldig en zeer overtuigend. De laatste keer kreeg ik een enorme lachkick. Daarna had ik het gevoel ergens naartoe getrokken te worden en liep vervolgens een paar honderd meter een natuurgebied in. Vrienden vertelden me dat ik met twee handen aan mn jas trekkend en onzin over de zwaartekracht uitkramend het pad afliep. 10 minuten en toen was het over, echt leuk spul.
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik heb het gewoon gerookt lukte best :)
werd er wel beetje vaag van maar niet xtreem hallucunerennd alles bewoog ff van links naar rechts maar wel grappig om geprobeerd te hebben :beer:
volgende keer maar pruimen en kijken wat dat doet:)
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
malotet zei:
Salvia keer 10 is een prima spul voor een klein hasjpijpje. Je keel krijgt het wel te verduren maar de trip is geweldig en zeer overtuigend. De laatste keer kreeg ik een enorme lachkick. Daarna had ik het gevoel ergens naartoe getrokken te worden en liep vervolgens een paar honderd meter een natuurgebied in. Vrienden vertelden me dat ik met twee handen aan mn jas trekkend en onzin over de zwaartekracht uitkramend het pad afliep. 10 minuten en toen was het over, echt leuk spul.
Klik om te vergroten...

Ja, dat gevoel ken ik, net of je aan 1 kant vacuum gezogen wordt een soort tunnel in. Heb t ook al ns geprobeert t onder mn tong te leggen, dat werkt toch minder goed :( !
Verder krijg ik altijd een onweis goed gevoel en een onweize lachkick, als je heel veel gerookt hebt moet je eens je ogen dicht doen, zie je allerlei dingen, das egt vet, heb in 2 dagen ruim 2 gram 10x omgerookt :P
Je zal merken hoe vaker je t doet, hoe minder je de volgende keer nodig hebt voor een trip/droomtoestand :grin:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#5
klinkt erg vet
hmm binnenkort ook maar weer een ssalvia halen dan, vorige 5 keer werkten niet bij mij, maar dat was aan het eind van de zomervakantie, bijna 3 maanden ofzo geleden al, misschien lukt het eindelijk een keer.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#6
kan ik proberen, maar als de extractie fout gaat, ben ik mijn 25 euro kwijt, wel jammer dat het zo duur is, 25 euro voor 0,5 gram 15x de laatste keer dak in de smartshop was.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd. gewoon een leuk Salvia divinorum plantje in de woonkamer is geen probleem.
Maar op die bladeren kauwen/eten is geen pretje heb ik me laten vertellen :)

Voor de liefhebbers :
http://www.salvia-divinorum.nl/salvia-d ... weken.html
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm dat ga ik eens proberen denk ik, hoeveel zou een stekje ongeveer kosten?
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pikachu zei:
Hmm dat ga ik eens proberen denk ik, hoeveel zou een stekje ongeveer kosten?
Klik om te vergroten...

was iets van 7,50 geloof ik op azarius.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."