Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstandig of niet?? SALVIA

Verstandig of niet?? SALVIA

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#2
hartstikke bedankt ik ga het bestuderen :)
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hier antwoord op kan geven..


Het lijkt me leuk om een keer salvia te proberen(jje raad het al er komt een maar) Maar ik heb al 2x een klaplong gehad en ben nu al zon 2/3 jaar gestopt met blowen maar rook nog wel, heb tegenwoordig geen last meer van mn longen. is het dan verstandig om Salvia te proberen want ik weet niet of het erg schadelijk is voor mn zielige longetjes.
En wou 5x proberen mischien is het niks maar ik denk ook een beetje aan mn gezondheid want hoef niet nog een keer een klaplong.
heb wel gelezen dat ik het beter door een waterpijp kan doen omdat de lucht dan minder heet is dan een pure pijp.

:sunglasses:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roken is nooit verstandig he, maar met salvia neem je meestal 1 flinke hijs, dus denk niet dat het heel slecht is voor je longen. Goed is het iig zeker niet :)
Heb je last van je longen als je een avond in de kroeg of iets dergelijks bent geweest waar veel gerookt word?
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee dat nooit dus ik verwacht dat ze wel redelijk goed zijn hersteldmag ook wel na 2/3 jaar:wink:
maar ben overdags altijd buiten in de frisse lucht en s'avonds altijd wel bij mensen thuis waar veel gerookt en geblowd word, en in de weekenden regelmatig op illegale tekno feestjes te vinden in stoffigge ouwe fabriekshallen waar ook veel rook hangt dus ben wel wat gewend:wink:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wave:
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wist niet dat je het ook oraal kan gebruiken..
kun je me hier wat meer over vertellen?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan duurt het juist langer als je het oraal inneemt
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#9
heel goed gelezen pikachu!
het lijkt me ook beter voor mn gezondheid dus knallen van het weekend :rolleyes:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, ik hoop voor je dat het gaat lukken Escobar.

Ikzelf ben begonnen met het kauwen van de bladeren, maar dit haalde niks uit voor mij, GOOODDDZZ ranzig btw.

Ook vaak genoeg verschillende extracten gerookt, maar ook geen noemenswaardig effect gekregen.

Ben benieuwd of jij er wel van gaat trippen!
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je wel al wat ervaring met trippen?

Ik weet dat ik salvia nog als eerste trip wou gebruiken, gelukkig werkte het niet voor mij.
Het is geen spelletje.
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja heb 4x paddo's gehad dus heb wel ervaring met trippen.
heb gister ook mn san pedro cactus binnen gekregen die over een tijd geconsumeerd kan worden :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ome_Escobar zei:
ja heb 4x paddo's gehad dus heb wel ervaring met trippen.
heb gister ook mn san pedro cactus binnen gekregen die over een tijd geconsumeerd kan worden :)
Klik om te vergroten...
hoe groot is ie dan???
want anders kan die tijd toch nog wel ettelijke jaren zijn :P :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
het kauwen van salvia bladeren geeft bij lange na niet zo'n heftig effect die je waarschijnelijk wilt gebruiken, en als ik het goed heb is salvia bijna niet schadelijk daarom ook over heel de wereld legaal, als je er voor zorgt dat je niet hoest want het irriteerd wel erg in je longen, gebruik het lieft een bong zodat de rook kouder en zachter is, probeer de salvia ook zo heet mogelijk te verbranden, met een "las" aansteker zo'n ding die in de wind niet uit gaat.
esnrrt dr took in je longen zit probeer dan het vol te houden en het hoesten uit te stellen, bij verdwijnt het dan.
succes

:wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
pythregius zei:
en als ik het goed heb is salvia bijna niet schadelijk daarom ook over heel de wereld legaal
Klik om te vergroten...

Alsof de wettelijke status van een stof iets te maken heeft met hoe gezond het is :rolleyes:

Ontopic: Ik zou het gewoon gaan roken. De rook is best dik en vies, maar omdat je toch maar een paar hijsen neemt ga je er echt niet dood aan. Bouw het rustig op trouwens, ik zou met bladeren beginnen als je voor de eerste keer Salvia neemt. Je lichaam moet wennen aan de stof (dat is mijn ervaring tenminste) voordat je er vol op kunt trippen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gebruik anders een bong, doe er koud water in (uit de koelkast) en de rook is al een stuk beter in te houden...

Veel plezier alvast :beer:
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#18
bijna vrijdag :grin:
en dan mag ik eraan hehe
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#19
Salvia keer 10 is een prima spul voor een klein hasjpijpje. Je keel krijgt het wel te verduren maar de trip is geweldig en zeer overtuigend. De laatste keer kreeg ik een enorme lachkick. Daarna had ik het gevoel ergens naartoe getrokken te worden en liep vervolgens een paar honderd meter een natuurgebied in. Vrienden vertelden me dat ik met twee handen aan mn jas trekkend en onzin over de zwaartekracht uitkramend het pad afliep. 10 minuten en toen was het over, echt leuk spul.
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik heb het gewoon gerookt lukte best :)
werd er wel beetje vaag van maar niet xtreem hallucunerennd alles bewoog ff van links naar rechts maar wel grappig om geprobeerd te hebben :beer:
volgende keer maar pruimen en kijken wat dat doet:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."