#1
Mooi dat het een leuke ervaring voor haar was; klinkt herkenbaar voor paddo's. Een paar maanden er tussen laten is heel gezond; dus dat is ook zeker aan te raden.
Wie psychiatrische of ernstige psychische problemen heeft, moet geen paddo's nemen. Mensen die in het verleden een psychose of depressie hebben gehad, lopen een verhoogd risico op een slechte uitwerking.
Wel wat slapjes zo maar het werkte voor vrienden van me altijd perfect..haha die zie je hier niet vaakPurple haze zei:Aan de mods hier. Zou het topic verplaatst kunnen worden? Alvast harstikke bedankt

]nicolai zei:hangt ervan af hoe stabiel zij is. voelt ze zich tijdelijk goed, of voelt ze zich gewoon compleet goed zoals jij en ik ons goed voelen?
hoe lang voelt ze zich al goed? ik zeg altijd...bij twijfel moet je het niet doen.
nicolai zei:hangt ervan af hoe stabiel zij is. voelt ze zich tijdelijk goed, of voelt ze zich gewoon compleet goed zoals jij en ik ons goed voelen?
hoe lang voelt ze zich al goed? ik zeg altijd...bij twijfel moet je het niet doen.
de verwachting scheelt ja.Wacky zei:Als ze zich al een jaar goed voelt denk ik niet dat het wel goed zal gaan. De eerste reden dat het niet goed zou gaan is bang zijn dat het niet goed gaat.
erwin krol zei:Is ze gediagnosticeerd met depressie of zegt ze dat ze depri was en had ze puberblues?
het woord wordt wel erg makkelijk gebruikt, als het in haar pubertijd was hoeft het geen blijvend fenomeen te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."