Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendin wil paddo's proberen.

Vriendin wil paddo's proberen.

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi dat het een leuke ervaring voor haar was; klinkt herkenbaar voor paddo's. Een paar maanden er tussen laten is heel gezond; dus dat is ook zeker aan te raden.
A
Alternative4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tuurlijk, mensen verschillen :wink:

De vorige keer bij ons wilde iedereen van die dextro-snoepjes eten om weer iets happier te worden, maar behalve een grote sensatie waren die dingen bijna niet weg te krijgen. Alsof je keel gortdroog is... Dus ik bedoelde maar te zeggen: die vitamine c enzo is echt een noodoplossing. Iets om in je achterhoofd te houden, maar niet iets om consequent toe te passen! (vind ik dan)
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi dat het goed gegaan is inderdaad, nu mijn vriendin nog :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verkeerde subforum; ik wou dat ik het kon verplaatsen. Maargoed; ik ken veel mensen die in het verleden depressief zijn geweest en geen problemen hebben gehad. Als ze momentéél niet depressief is kan ze met een héle lage dosis beginnen; zoals een kwart portie ofzo en zien hoe het valt.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste mensen ik heb een vraagje. Mijn vriendin wil paddo's proberen. Alleen, nu lees ik op trimbos.nl dat je dat beter niet kan gebruiken als je een depressie hebt gehad wat bij mn vriendin dus het geval is.

Wie psychiatrische of ernstige psychische problemen heeft, moet geen paddo's nemen. Mensen die in het verleden een psychose of depressie hebben gehad, lopen een verhoogd risico op een slechte uitwerking.
Klik om te vergroten...

Nu voelt ze zich al een hele tijd weer goed. Hoe groot denken jullie dat het risico is dat het fout af loopt (ook als je die dingen in neemt als je je goed voelt) of denken jullie dat ze ze er helemaal niet aan moet wagen?

Alvast bedankt.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zie het, verkeerde subforum :flushed: Ok top, een kwart portie dus. Bedankt voor de tip. En nog een 2de vraagje, werkt suiker tegen het effect van paddo'? Dus voor als je wilt dat het effect weg gaat. Bijvoorbeeld als je een bad trip krijgt.

Aan de mods hier. Zou het topic verplaatst kunnen worden? Alvast harstikke bedankt
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je bad gaat kan je wat vitamine c en suiker eten... ga naar een rustige ruimte en ik zeg altijd gewoon dat het morgen weer allemaal normaal is. Vienden van me gingen vaak bad op me paddo thee :rolleyes: Wel wat slapjes zo maar het werkte voor vrienden van me altijd perfect..

Positief blijven en leuke dingen ontdekken en laat der gewoon met niet teveel beginnen!

Purple haze zei:
Aan de mods hier. Zou het topic verplaatst kunnen worden? Alvast harstikke bedankt
Klik om te vergroten...
haha die zie je hier niet vaak :wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
hangt ervan af hoe stabiel zij is. voelt ze zich tijdelijk goed, of voelt ze zich gewoon compleet goed zoals jij en ik ons goed voelen?

hoe lang voelt ze zich al goed? ik zeg altijd...bij twijfel moet je het niet doen.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicolai zei:
hangt ervan af hoe stabiel zij is. voelt ze zich tijdelijk goed, of voelt ze zich gewoon compleet goed zoals jij en ik ons goed voelen?

hoe lang voelt ze zich al goed? ik zeg altijd...bij twijfel moet je het niet doen.
Klik om te vergroten...
]

Helemaal mee eens.... De set en setting moeten altijd goed!!

Maak anders met een klein beetje eerst een beetje thee... ik vind de mind space dan wel meevallen maar de lachkicks worden geweldig!
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
nicolai zei:
hangt ervan af hoe stabiel zij is. voelt ze zich tijdelijk goed, of voelt ze zich gewoon compleet goed zoals jij en ik ons goed voelen?
Klik om te vergroten...

Ze voelt zich compleet goed netzoals de meeste mensen zich voelen. Ze is echt stabiel.

hoe lang voelt ze zich al goed? ik zeg altijd...bij twijfel moet je het niet doen.
Klik om te vergroten...

Meer dan 1 jaar.

Btw, hoe lang duurd een trip ongeveer als je een kwart portie gebruikt?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel waarschijnlijk is die er niet eens met een kwart portie :)

Als ze zich al een jaar goed voelt denk ik niet dat het wel goed zal gaan. De eerste reden dat het niet goed zou gaan is bang zijn dat het niet goed gaat.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
Als ze zich al een jaar goed voelt denk ik niet dat het wel goed zal gaan. De eerste reden dat het niet goed zou gaan is bang zijn dat het niet goed gaat.
Klik om te vergroten...
de verwachting scheelt ja.

Is ze gediagnosticeerd met depressie of zegt ze dat ze depri was en had ze puberblues? het woord wordt wel erg makkelijk gebruikt, als het in haar pubertijd was hoeft het geen blijvend fenomeen te zijn.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
erwin krol zei:
Is ze gediagnosticeerd met depressie of zegt ze dat ze depri was en had ze puberblues?
het woord wordt wel erg makkelijk gebruikt, als het in haar pubertijd was hoeft het geen blijvend fenomeen te zijn.
Klik om te vergroten...

Ze had echt de diagnose depressie. Ze heeft ook een tijde anti-depressiva geslikt en ja, dat was in haar pubertijd.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb ook in pubertijd anti-depressiva moeten slikken ( nog steeds ) . Stond eigenlijk emotioneel heel erg zwak , maar toch heb ik eigenlijk nog nooit een bad trip gehad . Mijn eerste keer paddo's waren 10Gr. truffeltjes ( philosopher stones ) , eerg leuk . Kan het zelfs enig sinds beschrijven als een verrijking , lsd heeft dit helemaal losgebracht , maar ik kan teminste denken nu...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ze nu geestelijk stabiel is en ze heeft geen psychoses in familie oid dan is het best te doen. zelf zou ik wel eerder half portie aanraden dan kwart.. maar je kan altijd bijnemen natuurlijk.

Mocht ze bad gaan dan gewoon in rustige ruimte zitten OF juist naar buiten gaan als ze binnen bad gaat.. de natuur doet wonderen.

Ook fijne, vrolijke en kalme muziek helpen je trip sowieso goed te geleiden.. en suiker + vitamine c helpt wel.. denk wel dat placebo een rol hier in speelt.. omdat je weet dat als je het neemt het beter word dat je daardoor sowieso positiever word..

Als ze het gedaan heeft laat even weten hoe het is bevallen.. :) ben benieuwd.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welke paddo kan je het beste nemen als je voor de eerste keer paddo's gebruikt?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mexicaanse.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#18
die met een steeltje en een hoed natuurlijk; Nee, Mexicaanse zijn wel mooi en positief. Succes, lastig als je een beetje gespannen aan een trip zou beginnen. Als je alles onthoudt wat evt kan afleiden mocht er iemand angstig worden, lekker achterover zitten en genieten en er pas aan denken als het nodig is.
Aangezien je ter voorbereiding al een beetje info inwint gaat dat wel goed komen. :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
of truffels
A
Alternative4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Taise paddos worden ook vaak wel als 'licht' bestempeld...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."