#1
Tuurlijk, mensen verschillen ![:wink:]()
De vorige keer bij ons wilde iedereen van die dextro-snoepjes eten om weer iets happier te worden, maar behalve een grote sensatie waren die dingen bijna niet weg te krijgen. Alsof je keel gortdroog is... Dus ik bedoelde maar te zeggen: die vitamine c enzo is echt een noodoplossing. Iets om in je achterhoofd te houden, maar niet iets om consequent toe te passen! (vind ik dan)
De vorige keer bij ons wilde iedereen van die dextro-snoepjes eten om weer iets happier te worden, maar behalve een grote sensatie waren die dingen bijna niet weg te krijgen. Alsof je keel gortdroog is... Dus ik bedoelde maar te zeggen: die vitamine c enzo is echt een noodoplossing. Iets om in je achterhoofd te houden, maar niet iets om consequent toe te passen! (vind ik dan)
Wel wat slapjes zo maar het werkte voor vrienden van me altijd perfect..