Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop 3 dagen slecht?

op 3 dagen slecht?

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
We zijn van plan te beginnen met een halve porsie, als we daarna bij pakken, verheftigt dit de trip? of is het net als bij xtc, eerste dosis is het voornaamste? :)
C
CactuskontLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijnemen kan altijd, maar denk dat je voor de eerste keer met een halve portie wel al ver genoeg zult zitten :P
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#3
teebo zei:
waarom zou je overhaast trippen terwijl je ze gewoon kan drogen met behulp van een doos en een keukenrol?
Klik om te vergroten...

in hawaiiaanse zit veel psilocyne, als je ze droogt vergaat dit voor een groot deel, en worden ze dus minder sterk.
ik heb zelf spijt dat mijn eerste trip met gedroogde hawaiiaanse was omdat ik er redelijk weinig van merkte.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
dirtbag zei:
teebo zei:
waarom zou je overhaast trippen terwijl je ze gewoon kan drogen met behulp van een doos en een keukenrol?
Klik om te vergroten...

in hawaiiaanse zit veel psilocyne, als je ze droogt vergaat dit voor een groot deel, en worden ze dus minder sterk.
ik heb zelf spijt dat mijn eerste trip met gedroogde hawaiiaanse was omdat ik er redelijk weinig van merkte.
Klik om te vergroten...

Drogen mnaakt ze toch juist sterker?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kon me nooit inhouden en nam zo meestal 1 hele portie
meestal hawaiaantjes die zijn lekker klein zijn beter verteerbaar als die grote mexicanen
je kan ook eerst half portie eten en volgende dag of nacht anderhalf portie
andersom werkt het ook eerst anderhalf en de volgende dag een halve
tenminste bij mijn werkt dat wel
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
dirtbag zei:
teebo zei:
waarom zou je overhaast trippen terwijl je ze gewoon kan drogen met behulp van een doos en een keukenrol?
Klik om te vergroten...

in hawaiiaanse zit veel psilocyne, als je ze droogt vergaat dit voor een groot deel, en worden ze dus minder sterk.
ik heb zelf spijt dat mijn eerste trip met gedroogde hawaiiaanse was omdat ik er redelijk weinig van merkte.
Klik om te vergroten...

Drogen mnaakt ze toch juist sterker?
Klik om te vergroten...

:cry:

Het maakt ze kleiner. Als je bv. 10 gram verse hawaiiaanse droogt heb je 1 gram die ongeveer de werkzaamheid heeft van de 10 gram, maar het wordt niet sterker hoor. De psilocyne vergaat zelfs voor een deel en er blijft dan vooral psilocybine over. Het is natuurlijk wel zo dat 10 gram droog idioot veel is en 10 gram vers wel mee valt. Maar nee als je 10 gram droogt is die ene gram zéker neit sterker dan de 10 gram die je eerst had.

Dus ze worden per paddo van drogen niet sterker; maar slapper.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nu 'n bakje hawaiaanse, we gaan morgen na het school niets eten en enkel een half bakje eten...,
Hebben we tijdens de trip honger? of net niet?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat je het te druk hebt met andere dingen, maar je kan tijdens een trip best wat eten hoor.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ok, klein frietje dan daarna ofzo, het vermindert de trip toch niet e?
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heb ze dus daarstrax op, ff bij vriend langs geweest en moet wel leuk zijn in een huis, maar we hadden gewoon nergens plek... alles is nog raar nu :tongueout:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij niet iig. Je eten kan er alleen raar of onsmakelijk uitzien :)
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha, veel plezier nog verder. Wel reportje maken he :wink:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Henkfloyd zei:
haha, veel plezier nog verder. Wel reportje maken he :wink:
Klik om te vergroten...

Was niet veel plezier aan, we konden bij niemand thuis en konden niet wachten anders waren ze slecht. halve portie hawaiaanse op en merkte niet zo heel veel, volgende keer hele portie bij iemand thuis. :)


voor al de mensen die paddo's willen gebruiken: zorg dat je het van te voren organiseert en bij iemand thuis terecht kan, film kijken fzo is volgens mij bangelijk.
Zoveel zie je niet als je gewoon in het Dorp/Stad gaat rondlope, is zelfs saai, behalve in de winkels waar de gang wel heel raar lijkt :) maar verder niets boeiends.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lege maag is het beste en trip duurt bij mij rond 5 uur4 en half met pieken en dalen bij iedereen anders
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey, ik en 'n maat hebben ons 2 porsie's paddo's gekocht, morgen hebben we ze maar ze moeten woensdag op.
Dit weekend zijn ze slecht heeft de dealer gezegt, maar ik vind het raar dat ze woensdag nog in orde zouden zijn en dit weekend slecht...
en ik verwacht wel dat ik donderdag kapot ga zijn maarjah....
(eerste keer) :tongueout: en we zijn het van plan vlak na school te doen, eerst snack gaan eten ofzo en dan de paddo's.
tegen welk uur zouden we kunnen thuiskomen zodat onze ouders niets meer merkte?
ohja... ze zijn wel goed verpakt ofzo dus daar zal het niet aan liggen dat ze zo snel slecht zijn....

thx
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#16
raizeredge zei:
lege maag is het beste en trip duurt bij mij rond 5 uur4 en half met pieken en dalen bij iedereen anders
Klik om te vergroten...
mjah, we hebben smiddags wel honger, dus klein kroketje fzo mag wel....
en het is de eerste keer :tongueout:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
net te horen gekregen dat het hawaiaanse zijn... zijn dit goede voor de eerste keer? :)
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed zijn ze zeker, maar voor eerste keer zou ik voorzichtig zijn :)
Begin in ieder geval niet met een hele portie, maar met halve.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Henkfloyd zei:
Goed zijn ze zeker, maar voor eerste keer zou ik voorzichtig zijn :)
Begin in ieder geval niet met een hele portie, maar met halve.
Klik om te vergroten...

ok, thx, heeft iemand nog iets te zeggen over dat ze woensdag wel goed zijn en zaterdag nimmer? :confused:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom haal je niet in smartshop of kom jen iet uit nederland

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."