Was niet veel plezier aan, we konden bij niemand thuis en konden niet wachten anders waren ze slecht. halve portie hawaiaanse op en merkte niet zo heel veel, volgende keer hele portie bij iemand thuis.
voor al de mensen die paddo's willen gebruiken: zorg dat je het van te voren organiseert en bij iemand thuis terecht kan, film kijken fzo is volgens mij bangelijk.
Zoveel zie je niet als je gewoon in het Dorp/Stad gaat rondlope, is zelfs saai, behalve in de winkels waar de gang wel heel raar lijkt maar verder niets boeiends.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.