#1
Je hoeft toch niet gelijk te likken persee?
Das namelijk wel echt vies en beetje zielig vind ik, om aan een vieze pad te likken.
Das namelijk wel echt vies en beetje zielig vind ik, om aan een vieze pad te likken.
ExceptionalInsight zei:Kikkerpuisten likken.. doe eens normaal joh!
Ik ben ook desperate voor dmt, maar niet zo desperate.. :þpythregius zei:ExceptionalInsight zei:Kikkerpuisten likken.. doe eens normaal joh!
pure dmtdeze techniek hebben de indianen paar duizend jaar geelden al ontdekt
![]()
Gelukkig bedoelde ik ook letterlijk likken.. Het feit dat je dat beest de schrik van zn leven bezorgt is al reden om het niet te doen.TrippyShit zei:Je hoeft toch niet gelijk te likken persee?
Das namelijk wel echt vies en beetje zielig vind ik, om aan een vieze pad te likken.
ExceptionalInsight zei:Gelukkig bedoelde ik ook letterlijk likken.. Het feit dat je dat beest de schrik van zn leven bezorgt is al reden om het niet te doen.TrippyShit zei:Je hoeft toch niet gelijk te likken persee?
Das namelijk wel echt vies en beetje zielig vind ik, om aan een vieze pad te likken.


Snoetsie zei:Ik snap dat het niet de meest logische manier is.
Maar de pad heb ik al in bezit en voor een tv programma ben ik op zoek naar iemand met ervaring met het roken/drinken van dit DMT achtige spul van de pad.
Dus ben/ken jij iemand?
Please let me know

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."