#1
waar heb je die vandaan ?
Ik keek recentelijk nog eens op ebay en daar zit zon verkoper die levert alleen in amerika.
Ik keek recentelijk nog eens op ebay en daar zit zon verkoper die levert alleen in amerika.
Riel zei:wat is eigenlijk het effect van een cactustrip? wat is bijvoorbeeld het verschil tussen paddestoel en cactus?
kapitein-x zei:Is er een leidraad te geven hoeveel cactus je nodig hebt voor een gemiddelde trip? Qua gewicht of lengte.
kapitein-x zei:Riel zei:wat is eigenlijk het effect van een cactustrip? wat is bijvoorbeeld het verschil tussen paddestoel en cactus?
Het zou wel interessant zijn als de ts iets vertelt over zijn ervaringen. Ik heb op het df namelijk nog nooit een mescaline-tripreport gelezen.
Wat ik er over gelezen heb, heeft een san pedro trip een veel grotere 'bodyload' dan paddo's. Je hoort heel vaak dat mensen moeten overgeven (dit lijkt bijna standaard te zijn) Ik heb zelf de indruk dat de mensen die het nemen het vaak met een zeker therapeutisch doel doen, terwijl een lichte dosis paddo's soms ook gewoonweg voor de fun wordt genomen.
Ik ben iig benieuwd naar een soort san pedro tripverslag. Want de tripverslagen op erowid vind ik doorgaans niet zo interessant.
Hans zei:De aLLERALLERBESTe tip om cactussen weg te krijgen: grapefruit sap. Dit neutraliseerd onmiddelijk die gore smaak. Dus hapje cactus, slokje grapefruit.
Tripper zei:Wacky zei:waar heb je die vandaan ?
Ik keek recentelijk nog eens op ebay en daar zit zon verkoper die levert alleen in amerika.
Gehad van een hele goede vriend van me.Ik had nog wat te goed van hem.
seraphinia zei:ziet er goed uit![]()
hoe ben je ze van plan te nuttigen? vers, gedroogd of ga je de mescaline eruit halen?
Ik heb ze in stukjes gesneden en dan laat ik ze drogen.
Ik heb nu 3x San pedro gegeten, 2x vers en 1x gedroogde poeder (vers was dit 400gr). Gedroogd poeder is bijna niet te doen, is echt ranzig. Ik nam een hap poeder en spoelde dit weg met water. Het was een longdrinkglas vol met poeder. Ik heb 2 liter water gebruikt ofzo. Poeder was inclusief het binnenste, waar bijna niks in zit, maar jah, gedroogde cactus bevat meer Mescaline.. Vers is dus geen optie, daar voelde ik de eerste 2x keer niet vet veel van en het is ook ranzig. Aangezien het beter is om alles te vreten ga ik nu soep maken van een deel.
Wacky zei:waar heb je die vandaan ?
Ik keek recentelijk nog eens op ebay en daar zit zon verkoper die levert alleen in amerika.
seraphinia zei:ziet er goed uit![]()
hoe ben je ze van plan te nuttigen? vers, gedroogd of ga je de mescaline eruit halen?
DarkScope zei:bevat de san perdro net als de peyote ook mescaline?

lysergine25 zei:DarkScope zei:bevat de san perdro net als de peyote ook mescaline?
nee is de peruvania zit lsd en in de peyote alleen maar mescaline !!
Darkscope ..... hier hebben we het al eerder over gehad of niet ?
![]()
pythregius zei:Als ik heb goed heb zit zoals je al weet de meeste mescaline net onder de schil, hoe dieper je gaat hoe minder het wordt, echter in de kern is volgens mij geen spoor te bekennen van enige mescaline, voor gedroogde consumptie kan het natuurlijk prima, mocht je een extract willen maken dan kun je het beste de cactus 1 cm diep om de houten kern wegsnijden en drogen, mischien ook een optie om alleen de ribben af te snijden om de kern heen en die drogen, scheelt wat overbodig eet werk.
cactussen zien er goed uit, zie dat ze lekker dik zijn voor 30 cm.
in ieder geval veel plezier ermee!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."