Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan pedro's w00t w00t

San pedro's w00t w00t

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
waar heb je die vandaan ?

Ik keek recentelijk nog eens op ebay en daar zit zon verkoper die levert alleen in amerika.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier mijn mooie San pedro exemplaren. Bij elkaar 3 meter, 7,5 Kilo verse cactussen. Ze zijn 5 tot 8 ribben. De dikste heeft een doorsnede van 8 cm.



H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
W00t w00t 1337 zomg pure mescalpwnage!!111

Ziet er vreselijk onappetijtelijk uit. Maar veel plezier van de mescaline :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Godverdomme wat zijn dat veel cacti. Nice going!
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#5
mag ik eens komen eten bij jou? :sunglasses:

ziet er idd goed uit
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:hearteyes:

vriiiiiieeeeend?
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
wow dat wordt smullen!
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ziet er goed uit :)

hoe ben je ze van plan te nuttigen? vers, gedroogd of ga je de mescaline eruit halen :grin: ?
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripper zei:
Wacky zei:
waar heb je die vandaan ?

Ik keek recentelijk nog eens op ebay en daar zit zon verkoper die levert alleen in amerika.
Klik om te vergroten...

Gehad van een hele goede vriend van me.:hearteyes: Ik had nog wat te goed van hem.

seraphinia zei:
ziet er goed uit :)

hoe ben je ze van plan te nuttigen? vers, gedroogd of ga je de mescaline eruit halen :grin: ?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze in stukjes gesneden en dan laat ik ze drogen.

Ik heb nu 3x San pedro gegeten, 2x vers en 1x gedroogde poeder (vers was dit 400gr). Gedroogd poeder is bijna niet te doen, is echt ranzig. Ik nam een hap poeder en spoelde dit weg met water. Het was een longdrinkglas vol met poeder. Ik heb 2 liter water gebruikt ofzo. Poeder was inclusief het binnenste, waar bijna niks in zit, maar jah, gedroogde cactus bevat meer Mescaline.. Vers is dus geen optie, daar voelde ik de eerste 2x keer niet vet veel van en het is ook ranzig. Aangezien het beter is om alles te vreten ga ik nu soep maken van een deel.
Klik om te vergroten...

Als ik heb goed heb zit zoals je al weet de meeste mescaline net onder de schil, hoe dieper je gaat hoe minder het wordt, echter in de kern is volgens mij geen spoor te bekennen van enige mescaline, voor gedroogde consumptie kan het natuurlijk prima, mocht je een extract willen maken dan kun je het beste de cactus 1 cm diep om de houten kern wegsnijden en drogen, mischien ook een optie om alleen de ribben af te snijden om de kern heen en die drogen, scheelt wat overbodig eet werk.

cactussen zien er goed uit, zie dat ze lekker dik zijn voor 30 cm.
in ieder geval veel plezier ermee!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
waar heb je die vandaan ?

Ik keek recentelijk nog eens op ebay en daar zit zon verkoper die levert alleen in amerika.
Klik om te vergroten...

Gehad van een hele goede vriend van me.:hearteyes: Ik had nog wat te goed van hem.

seraphinia zei:
ziet er goed uit :)

hoe ben je ze van plan te nuttigen? vers, gedroogd of ga je de mescaline eruit halen :grin: ?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze in stukjes gesneden en dan laat ik ze drogen.

Ik heb nu 3x San pedro gegeten, 2x vers en 1x gedroogde poeder (vers was dit 400gr). Gedroogd poeder is bijna niet te doen, is echt ranzig. Ik nam een hap poeder en spoelde dit weg met water. Het was een longdrinkglas vol met poeder. Ik heb 2 liter water gebruikt ofzo. Poeder was inclusief het binnenste, waar bijna niks in zit, maar jah, gedroogde cactus bevat meer Mescaline.. Vers is dus geen optie, daar voelde ik de eerste 2x keer niet vet veel van en het is ook ranzig. Aangezien het beter is om alles te vreten ga ik nu soep maken van een deel.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
bevat de san perdro net als de peyote ook mescaline?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
bevat de san perdro net als de peyote ook mescaline?
Klik om te vergroten...

nee is de peruvania zit lsd en in de peyote alleen maar mescaline !!

Darkscope ..... hier hebben we het al eerder over gehad of niet ?



:wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
DarkScope zei:
bevat de san perdro net als de peyote ook mescaline?
Klik om te vergroten...

nee is de peruvania zit lsd en in de peyote alleen maar mescaline !!

Darkscope ..... hier hebben we het al eerder over gehad of niet ?



:wave:
Klik om te vergroten...

Nja goed het is een retorische vraag. Je hebt gelijk.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik moet ook nodig eens keihard gaan trippen op een cactus. Technora, zullen we dat eens keertje gaan doen?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
pythregius zei:
Als ik heb goed heb zit zoals je al weet de meeste mescaline net onder de schil, hoe dieper je gaat hoe minder het wordt, echter in de kern is volgens mij geen spoor te bekennen van enige mescaline, voor gedroogde consumptie kan het natuurlijk prima, mocht je een extract willen maken dan kun je het beste de cactus 1 cm diep om de houten kern wegsnijden en drogen, mischien ook een optie om alleen de ribben af te snijden om de kern heen en die drogen, scheelt wat overbodig eet werk.

cactussen zien er goed uit, zie dat ze lekker dik zijn voor 30 cm.
in ieder geval veel plezier ermee!
Klik om te vergroten...


Ik heb ooit ergens gelezen dat er 1% van de totale hoeveelheid werzame stof in het binnenste van de cactus zit.

Ik weet niet hoe het zit, maar volgens mij wordt er meer Mescaline omgezet als je de cactus met het binnenste laat drogen, lijkt mij dat het vocht een cruciale rol speelt met dit proces.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat is eigenlijk het effect van een cactustrip? wat is bijvoorbeeld het verschil tussen paddestoel en cactus?
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kan ook lege capsules kopen, wel hele grote.
Deze kan je vervolgens vullen met gedroogd cactuspoeder, well alleen wat net onder de buitenste laag zit, hiervan ongeveer 30 gram naar binnen werken. Wegdrinken met sinasappelsap ofzo.

Wat je ook gaat doen, cactustripjes zijn relaxed :stoned:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toevallig was ik van de week wat info aan het verzamelen over de san pedro. Wat ik echter nog steeds vaag vind, is de dosering per persoon.

Is er een leidraad te geven hoeveel cactus je nodig hebt voor een gemiddelde trip? Qua gewicht of lengte.

Ik heb ergens gelezen dat je c.a. 8 acht middelgrote cactussen nodig hebt(dat gaat al richting de 100 euri ongeveer) Maar ja, wat is middelgroot. Dus het zou wel handig zijn als er een bepaald vereist gewicht is aan cactussen, waar je dan bijvoorbeeld thee van kan zetten.

btw: die thee schijnt nog een enorme slijmboel te kunnen worden als je het niet goed doet.
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok Ik lees steeds vaker dat jullie nog altijd hele cactussen lopen op te vreten om hierop te trippen. terwijl om een goed extract, of zelfs het maken van pure mescaline sulphaat best te doen is.
Omdat ik hier zelf natuurlijk de ballen verstand van heb, heb ik me gabber de Antartische meester extracter even om advies gevraagd, en stuurde me deze links toe. :P
De eerste lijkt me het makkelijkste te doen, maar als je mescaline kristallen wilt lijkt me link 4 me het meeste geschikt.
Maargoed check it out and happy travels.

1 http://video.google.com/videoplay?d...num=10&so=0&type=search&plindex=0

2 http://www.erowid.org/plants/cacti/cacti_chemistry1.shtml

3 http://www.erowid.org/plants/cacti/cacti_chemistry2.shtml

4 http://www.clearwhitelight.org/hatter/extract.htm

5 http://diseyes.lycaeum.org/cact/mescfmpd.txt
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#20
Riel zei:
wat is eigenlijk het effect van een cactustrip? wat is bijvoorbeeld het verschil tussen paddestoel en cactus?
Klik om te vergroten...

Het zou wel interessant zijn als de ts iets vertelt over zijn ervaringen. Ik heb op het df namelijk nog nooit een mescaline-tripreport gelezen.

Wat ik er over gelezen heb, heeft een san pedro trip een veel grotere 'bodyload' dan paddo's. Je hoort heel vaak dat mensen moeten overgeven (dit lijkt bijna standaard te zijn) Ik heb zelf de indruk dat de mensen die het nemen het vaak met een zeker therapeutisch doel doen, terwijl een lichte dosis paddo's soms ook gewoonweg voor de fun wordt genomen.

Ik ben iig benieuwd naar een soort san pedro tripverslag. Want de tripverslagen op erowid vind ik doorgaans niet zo interessant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."