Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles dat je wilt weten over paddo's!

Alles dat je wilt weten over paddo's!

83 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankje Azgaza, ik zal mijn bericht even erop aanpassen :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aardig jep :), misschien handig om kort te vermelden of er een leeftijdsgrens is in smartshops, hoe(lang) je paddo's kunt bewaren plus een korte uitleg van hoe je ze kunt drogen, omdat deze vragen heel vaak terugkomen. Vragen over hoe je er thee van maakt o.i.d. zie ik ook vaak.

Bij het visuele kun je eventueel iets toevoegen over CEVs. Ik heb zelf de ervaring dat je op deze manier wel van alles kunt 'zien', in theorie zeker ook draken en kabouters!

Hm oja, het 'set & setting' gebeuren is eigenlijk ook wel belangrijk. Beetje letten op je geestesgesteldheid (waaronder emotionele/psychische bagage) en je omgeving dusch.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ze erbij gezet :wave:

Zou je me wat meer kunnen vertellen over CEV ? Ik weet er zelf té weinig van om een informatief stuk over te schrijven :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Good job

Dit hebben we nodig, goede, gefundeerde informatie.

Sticky'en die handel
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja goed bezig man. :)
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeer knap informatie.

Dus je kan verse paddo's( die mogelijk wel uit de smartshop komen en dat je eigenlijk niet weet hoe vers ze zijn, ze kunnen daar ook al een dag of 2-3 liggen.) gerust 1 dag ergens buiten je koelkast bewaren?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
Ik heb ze erbij gezet :wave:

Zou je me wat meer kunnen vertellen over CEV ? Ik weet er zelf té weinig van om een informatief stuk over te schrijven :)
Klik om te vergroten...

Hoewel het niet aan mij gevraagd was ga ik toch antwoord geven. CEV's zijn dus de closed eye visuals, wat je ziet met je ogen dicht. Bij mij zijn dit bijna altijd patronen die lijken op kerkraam patronen, meestal bewegen ze of schuiven ze voorbij, meestal in paars groen en rood tinten, soms abstracte gezichten en hoofden en soms hele ingewikkelde fractal achtige patrnonen die overwegend abstract waren maar met bv. handen erin, of monden, of ogen. CEV's geven wat meer vrijheid in visueelheid, maar het is wel altijd abstract en trippend kleurrijk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verder zag ik in een ander topic dat toch schijnbaar niet iedereen weet dat paddo's bij gevoelige individuen psychoses kunnen triggeren, en dat psychoses dus inderdaad erfelijk zijn voor een groot deel; de aanleg dus.

Misschien moet dat nog erbij onder bad trip 'risico op psychose', dat het alleen een risico is bij mensen die al aanleg hebben en dat als het in je familie zit je er beter niet aan kan beginnen of als je al een éérder een psychose hebt gehad. Omdat het dan wel degelijk zeer gevaarlijk is.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt psycho_chrono, hij is nu letterlijk & figuurlijk top.

Alle tips die je krijgt graag in je origineel zetten, als ze ergens over gaan natuurlijk. Dan kan het topic op een gegeven moment gesloten worden.

Zet er wel even bij dat gedroogde paddo's bij wet verboden zijn.

Topic = Sticky
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
thanks voor jullie reacties, ik wist de afkorting van CEV dus niet, nu wel bedankt! Ik zal ook het stuk psychose meenemen en dat gedroogde paddo's verboden zijn voor de wet :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
@psycho_chrono : een vraagje. je zet bij je trips versterken mao remmers. nu las ik op mijn doosje golden teachers dat je dit absoluut niet mag combineren met ssri's en mao-remmers. ook niet met antidepressiva.
Is het nu wel of niet gevaarlijk??? ik zou zeggen eerder gevaarlijk?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doodkapje zei:
@psycho_chrono : een vraagje. je zet bij je trips versterken mao remmers. nu las ik op mijn doosje golden teachers dat je dit absoluut niet mag combineren met ssri's en mao-remmers. ook niet met antidepressiva.
Is het nu wel of niet gevaarlijk??? ik zou zeggen eerder gevaarlijk?
Klik om te vergroten...

Anti-Depressiva zijn in feite ook MAO remmers. Ik heb er ook bijgezet dat het niet geheel zonder risico is, maar veel trippers doen het. Ik heb het zelf ook regelmatig gedaan, en als je de juiste dosis weet kan het een leuke toevoeging voor je zijn, maar zoals in de eerste post al: het is niet geheel zonder risico (wat veel mensen wel vaak denken).

De stof word dan minder snel door je lichaam afgebroken en kan ervoor zorgen dat je schade oploopt.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
je hebt er nog niet veel verstand van DarkScope.

gedroogde kunnen nooit sterker zijn. ze zullen eerder zwakker zijn omdat tijdens het drogingsproces een deel van de stof die in de paddo's zit kan verdwijnen. gedroogde zijn inderdaad illegaal. dit komt omdat ze dan 'bewerkt' zijn en niet omdat ze sterker zouden zijn.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erg handig, toch nog even doorgenomen. Heb de gedroogde hawaiaanse al bij mn stash :P
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
raging_bull zei:
Deze kan mischien wel in de eerste post van dit draadje:

Klik om te vergroten...

inmiddels allemaal iig een keer geprobeerd, het aparte dat de mexicaanse nog altijd het sterkst op mij werken, vaandaar mischien dat ik daardoor wel over de 35 keer die heerlijke kindjes van me in men mond heb gehad :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat het effect bij ieder persoon vaak verschilt, maar t's een handige richtlijn :P
r
roberto0wLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb een vraagje;

Ik heb een jaartje geleden een paddotrip gedaan met 2 vrienden van me. En ik ben toen zwaaaar bad gegaan. Sindsdien hebben wij het ook eigelijk niet meer gedaan. Het volgende gebeurde; wij wilden een keertje echt hard gaan trippen, daarom had ik een heel bakje hawaiiaanse paddo's op. Maar op een gegeven moment werd ik moe en voor de rest weet ik het eigelijk niet meer. Wat ik vernomen heb is hetvolgende;

- Ik ben op het bankje gaan liggen
- Gekke geluiden gaan maken
- Mijn ogen begonnen te tollen
- Gekotst
- Na het kotsen was mijn keel zo droog dat ik bijna niet meer kon ademen.

Wat heb ik op:

- Hawaiiaanse paddo's 1 heel bakje.. waren een stuk of 12/14.

Wat mij opviel was dat als de paddo's met zuurstof in aanraking kwamen dat ze gelijk helemaal blauw werden, kan het hieraan liggen?
Het effect van de paddo's voelde ik vrijwel tegelijk met het eten.... Kan iemand mij hier meer uitleg over geven. Ik heb hierbij ook wel 3 jointjes gerookt.
S
ShadowstormLid
01-01-2024, 00:00
#18
paddo's in combinatie met wiet

Hey,
weet er iemand meer over de combinatie van wiet met paddo's? Ik had gisteren namelijk voor een tijdje een blackout... Kon niet meer ademen enz...Ik was flauwgevallen, In het weekend had ik een prachtige trip beleefd o.i.v. equadoriaanse... ik dacht dat het effect niet zou doorwegen als ik 3 dagen daarna nog een portie zou proberen met mijn vriend. Hij begon heel hard te trippen, maar ik ondervond alleen zo die naverschijnselen van de trip in de eerste 2 uur. Ik ondervond echt niet veel.. alleen wat felle kleuren, maar niet echt veranderingen... Ik dacht dat het niet zo veel effect had en dat ik binnen het uur nuchter ging worden. Hij sloeg een beetje in paniek.. en ja :$ we zijn naar het kerkhof gereden waar we normaal altijd gaan smoren ( was een beetje gevaarlijk maarja..) Ik was een beetje teleurgesteld... en besloot om een joint te rollen(lekkere white widow maarja:tongueout:). We gingen naar het kerkhof en ik begon vollenbak te smoren... Ik voelde me ineens zo raar... mijn vriend wilde ook een paar trekjes, maar heb het hem afgeraden:confused: ik wou hem beschermen want hij was al zo aan het flashen door de paddo's weet je :rolleyes: ineens werd alles grijs ... ik hoorde alleen geruis mijn beeld werd zoals een tv met slecht ontvangst... alleen grijs en mijn zicht werd zwarter en zwarter kon niet meer ademen, en ik voelde mijn lichaam niet meer, het was alsof mijn geest aan het verder trippen was maar dan buiten mijn lichaam... ik kon niet meer ademen... min vriend heeft me gelukkig opgevangen... ik had niet meer het geveoel dat ik zat of stond ik dacht dat ik zweefde:confused: hmmmm... gelukkig verdwenen de zwarte ruitjes en werd alles grijsgetint... tot alles zijn kleuren terugkreeg... op dat moment kon ik terug ademen... na dit bleef ik voorttrippen tot 22h ... en ik had ze gegeten om 14h ... kon het te maken hebben met al de chocolade die ik gegeten had? het was echt een nare ervaring, maar nu geeft het wel een wauweffect...
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#19
roberto0w zei:
Ik heb een vraagje;

Ik heb een jaartje geleden een paddotrip gedaan met 2 vrienden van me. En ik ben toen zwaaaar bad gegaan. Sindsdien hebben wij het ook eigelijk niet meer gedaan. Het volgende gebeurde; wij wilden een keertje echt hard gaan trippen, daarom had ik een heel bakje hawaiiaanse paddo's op. Maar op een gegeven moment werd ik moe en voor de rest weet ik het eigelijk niet meer. Wat ik vernomen heb is het volgende;
...
Klik om te vergroten...

Die blauwe uitslag is gewoon het oxideren van de psilocybe, dat maakt dus niks uit (hoe blauwer de paddo word, hoe sterker hij is eigenlijk)
en sommige mensen zijn gewoon gevoeliger voor paddo's dan andere, daarom moet je het de eerste keer altijd uittesten dmv een halve portie, later kan je altijd nog bijpakken. Wiet versterkt het effect ook nog, dus daar kan het ook aan liggen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
henkie84 zei:
Hier is het - geloof ik - 15 euro per portie, ongeacht soort?
Klik om te vergroten...
In Groningen net zo :openmouth: Gelukkig is het maar een paar minuten lopen voordat ik bij de hoeren ben en tijdens een trip even mijn zaad kan lozen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."