Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVisuals met paddo's

Visuals met paddo's

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#1
In het donker lijkt me echt eng! En ja, ik had wel visuals, maar dit waren meer patronen op de grond en in de lucht enzo. We zaten later ook op een skatebaan en het lijk wel of er vuur onder zat en deze lichte patronen op op de oppervlakte XD Maar ik zag geen bomen weglopen of shit, alleen golven enzo.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst paddo's genomen en ik vond het echt geweldig! Alleen ik krijg geen visuals, wat ik dus wel heel graag een keer wil meemaken. Maakt het uit wat voor paddo's je neemt ( Toen had ik truffels ) of verschilt het per persoon? Een vriend van mij zag namelijk de bomen weglopen (Ik denk dat hij nep deed eigenlijk) en dat soort shit wil ik ook! Is dit überhaupt mogelijk met paddo's of moet je dan echt LSD doen? Is het aan te raden dat ik de volgende keer andere paddo's neem en een groter portie?
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#3
het ligt er natuurlijk aan hoe groot je je portie neemt, als je eerste een halve had, en geen echte moeilijke momenten had/tegen bad aanzat, kan je gerust de dosis wat opschroeven. let wel op dat als je de dosis omhoog schroeft voor de visuals, je automatisch ook veel zwaardere trip krijgt geestelijk gezien (wat dus te heftig kan zijn).

weinig eten van te voren helpt ook te trip sterker te maken (lege maag effect).

zelf heb ik een keer levensgroot een TV karakter uit te TV op mn gehele zichtveld af zien lopen, op 1 portie equadoriaanse.... het is erg situatieafhankelijk, maar dat soort visuals komen zeker voor bij paddo's, al is het niet standaard of gebruikelijk.

de sterkste paddo's zijn de hawaiian. deze zijn erg visueel, maar door de werkzame stof op haar beurt ook weer geestelijk erg diep, de keuze is natuurlijk aan jou, maar ik zou oppassen met teveel paddo's nemen om maar die visuals te krijgen?

trip ze :wink:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had de vorige keer een halve portie truffels op. Dus ik ben sowieso van plan een hele portie te nemen, maar van welke soort? Wat ik sowieso relaxed van die truffels vond is dat ze tenminste een beetje te eten zijn, ik heb ooit een hapje genomen van mexicaanse en holy modderfokker wat zijn die dingen vies:) Maar goed: Wat voor soort kan ik het beste nemen als mijn eerste keer een halve portie truffels was?
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan bijvoorbeeld de dosering opschroeven naar een heel portie (of 3kwart, beter te weinig dan erg bad gaan). mocht je hawaiaanse (bekend om zijn sterke werking) willen proberen, zou ik niet gelijk voor een heel portie gaan, want dat staat gelijk qua werkzame stof aan meer dan een heel portie truffels.

had je enige visuals op het halve portie truffels?
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk, ( het blijft puur persoonlijk ) raad ik je aan om een heel bakje Mexicaanse te nemen nu. Je zal zeker visuals krijgen, alleen niet erg heftig. Truffels zijn bij de meeste mensen zowiezo niet heel erg visueel.

als je VEEL visuals wilt raad ik Hawaiaanse aan, alleen sinds je bijna geen paddoervaring hebt zou ik toch echt eerst mexicaanse proberen en zelf aan voelen of je hawaiaanse wilt :)

Als je mexicaanse zo ranzig vind kan je ook goed rondkijken naar paddorecepten. Wat voor mij hemels werkt is een paddo aanmaaksoepje, ik droog de paddo's, grind ze in een goede wietgrinder, en stop de poeder samen met een zakje cup-a-soup in een mok en giet er water bij. De paddosmaak verdwijnt dan op de achtergrond en je hebt ook nog een lekker tomatensoepje! ^_^

Wat je ook kan proberen is gewoon niet zeuren en doorhappen, met wat snoep of chips er bij om de smaak een beetje te neutraliseren :)
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#7
funkmaus zei:
Persoonlijk, ( het blijft puur persoonlijk ) raad ik je aan om een heel bakje Mexicaanse te nemen nu. Je zal zeker visuals krijgen, alleen niet erg heftig. Truffels zijn bij de meeste mensen zowiezo niet heel erg visueel.

als je VEEL visuals wilt raad ik Hawaiaanse aan, alleen sinds je bijna geen paddoervaring hebt zou ik toch echt eerst mexicaanse proberen en zelf aan voelen of je hawaiaanse wilt :)

Als je mexicaanse zo ranzig vind kan je ook goed rondkijken naar paddorecepten. Wat voor mij hemels werkt is een paddo aanmaaksoepje, ik droog de paddo's, grind ze in een goede wietgrinder, en stop de poeder samen met een zakje cup-a-soup in een mok en giet er water bij. De paddosmaak verdwijnt dan op de achtergrond en je hebt ook nog een lekker tomatensoepje! ^_^

Wat je ook kan proberen is gewoon niet zeuren en doorhappen, met wat snoep of chips er bij om de smaak een beetje te neutraliseren :)
Klik om te vergroten...

paar vrienden van me die truffels hadden gebruikt kregen de gekste visuals! zo zie je maar, sterk persoonlijk :wink: wat betreft te ranzigheid van paddo's; ik doe ze altijd in de cup-a-soup (fijnsnijden en erbij gooien) werkt goed and it cuts out the fear factor!
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb afgelopen week voor het eerst getript op 2/3e hawaiaans, en deze waren ook nauwelijks visueel, dus ik snap wat je bedoelt...

Ik wil de volgende keer ook visueler trippen, ga dan voor een heel portie mexicaans denk ik.. of een heel portie equadoriaans..

ik zie nog wel, duurt wss nog wel even :P
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
RosettA_StoneD zei:
Ik heb afgelopen week voor het eerst getript op 2/3e hawaiaans, en deze waren ook nauwelijks visueel, dus ik snap wat je bedoelt...

Ik wil de volgende keer ook visueler trippen, ga dan voor een heel portie mexicaans denk ik.. of een heel portie equadoriaans..

ik zie nog wel, duurt wss nog wel even :P
Klik om te vergroten...

De omgevingsverlichting speelt ook een grote rol he, probeer eens in een donkere ruimte te trippen, of snachts. Dan zijn de visuals een stuk interesanter :P
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of je ziet een boom dansen of voor je strippen of je ziet een boom zwemmen of je ziet de boom zijn email checken
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stoneboot zei:
In het donker lijkt me echt eng! En ja, ik had wel visuals, maar dit waren meer patronen op de grond en in de lucht enzo. We zaten later ook op een skatebaan en het lijk wel of er vuur onder zat en deze lichte patronen op op de oppervlakte XD Maar ik zag geen bomen weglopen of shit, alleen golven enzo.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus eerst ook...en ik zou het nog steeds niet in mijn eentje willen doen in het donker. Maar als je met meerdere mensen bent, kan het een geweldige ervaring opleveren!
Overigens heeft volgens mij nog nooit iemand bomen weg zien lopen oiv. paddo's, golven patronen etc. zijn standaard, bij de wat heftigere visuals kun je bijv. alles zien alsof het van stromende verf is, of dingen aan en uit zien knipperen, maar nooit kabouters etc. :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
RosettA_StoneD zei:
Ik heb afgelopen week voor het eerst getript op 2/3e hawaiaans, en deze waren ook nauwelijks visueel, dus ik snap wat je bedoelt...

Ik wil de volgende keer ook visueler trippen, ga dan voor een heel portie mexicaans denk ik.. of een heel portie equadoriaans..

ik zie nog wel, duurt wss nog wel even :P
Klik om te vergroten...

Raar dat je met hawaiaanse weinig visuals kreeg, die zijn normaal heel erg visueel.

Btw, bedenk je wel dat een hele portie equadoriaanse echt veel harder en dieper gaat dan 1 portie mexicaanse (bij gemiddelde sterkte). Toen ik afgelopen februari 30g equadoriaanse opat liep ik 5 uur rond in een totaal andere dimensie.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb afgelopen zaterdag een halve portie Hawaïaanse genomen, ging niet echt goed. Holy motherfucker ik heb 4 uur in een hel gezeten waar je nergens kan schuilen omdat het overal is. Ik probeerde elk stukje realiteit dat ik nog had vast te pakken om mezelf niet opgeslokt te laten worden door die wereld. Ik doe voortaan gewoon halve portie truffels, ik heb me nog nooit zo bang en gewoon buitengewoon kut gevoeld.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
funkmaus zei:
Persoonlijk, ( het blijft puur persoonlijk ) raad ik je aan om een heel bakje Mexicaanse te nemen nu. Je zal zeker visuals krijgen, alleen niet erg heftig. Truffels zijn bij de meeste mensen zowiezo niet heel erg visueel.

als je VEEL visuals wilt raad ik Hawaiaanse aan, alleen sinds je bijna geen paddoervaring hebt zou ik toch echt eerst mexicaanse proberen en zelf aan voelen of je hawaiaanse wilt :)

Als je mexicaanse zo ranzig vind kan je ook goed rondkijken naar paddorecepten. Wat voor mij hemels werkt is een paddo aanmaaksoepje, ik droog de paddo's, grind ze in een goede wietgrinder, en stop de poeder samen met een zakje cup-a-soup in een mok en giet er water bij. De paddosmaak verdwijnt dan op de achtergrond en je hebt ook nog een lekker tomatensoepje! ^_^

Wat je ook kan proberen is gewoon niet zeuren en doorhappen, met wat snoep of chips er bij om de smaak een beetje te neutraliseren :)
Klik om te vergroten...


Heb 1 keer 1 portie mexicaanse genomen niks gemerkt...

1 keer 2 porties mexicaanse bijna niks gemerkt alleen dat ik wat zag veranderen...
maar geen visuals
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Worstenjongen zei:
Heb 1 keer 1 portie mexicaanse genomen niks gemerkt...
1 keer 2 porties mexicaanse bijna niks gemerkt alleen dat ik wat zag veranderen...
maar geen visuals
Klik om te vergroten...

zeker bij dezelfde winkel?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan had je slechte paddo's of je had de dagen daarvoor al gebruikt. Of je lichaam heeft het niet zo met drugs :)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Welhallodaar zei:
Worstenjongen zei:
Heb 1 keer 1 portie mexicaanse genomen niks gemerkt...
1 keer 2 porties mexicaanse bijna niks gemerkt alleen dat ik wat zag veranderen...
maar geen visuals
Klik om te vergroten...

zeker bij dezelfde winkel?
Klik om te vergroten...

ja eigenlijk wel...

Maakt dat uit dan?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan heeft die winkel slechte paddo's. Haal bij een andere winkel en je krijgt ongetwijfeld betere.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nog nooit in mn leven bomen weg zien lopen op paddo's.. het ligt eraan hoe je erop reageert sommige mensen horen echt tegels praten enzo. Maar over het algemeen is dat denk k niet haalbaar. Als je zulke realistische hallucinaties wil moet je voor een delerium gaan. maar dat wil je niet geloof me..
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#20
TrippyShit zei:
Ik heb nog nooit in mn leven bomen weg zien lopen op paddo's.. het ligt eraan hoe je erop reageert sommige mensen horen echt tegels praten enzo. Maar over het algemeen is dat denk k niet haalbaar. Als je zulke realistische hallucinaties wil moet je voor een delerium gaan. maar dat wil je niet geloof me..
Klik om te vergroten...

gewoon lekker laten meesleuren in wat je ziet, set en setting vooraf bepalen en na het eten gewoon lekker rustig chillen. lopen is ook leuk maar das meer een avontuur dan dat je er ook echt wat van ziet, ga gewoon op een band zitten kijken naar elke kleine verandering die in de kamer optreed :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."