#1
In het donker lijkt me echt eng! En ja, ik had wel visuals, maar dit waren meer patronen op de grond en in de lucht enzo. We zaten later ook op een skatebaan en het lijk wel of er vuur onder zat en deze lichte patronen op op de oppervlakte XD Maar ik zag geen bomen weglopen of shit, alleen golven enzo.