#1
Heb het nog nooit meegemaakt maar, als het warm is en regent, lijkt me dat bestwel een chille ervaring. Heb jammergenoeg alleen koude regen in het donker meegemaakt (trippend), niet zo fijn.

Kigh zei:Heb het nog nooit meegemaakt maar, als het warm is en regent, lijkt me dat bestwel een chille ervaring. Heb jammergenoeg alleen koude regen in het donker meegemaakt (trippend), niet zo fijn.

Ik ook niet, maar ik heb een keer op een bakje hawaiianen staan kloten in de modder bij de waterkant tijdens de regen... er stonden hele mooie bloemetjes ofzo, weet ik veel wat ik daar moest, op dat moment leek het in ieder geval heel normaalAngramar Temenos zei:Dat natte, koude & klamme bij een trip lijkt me niet zo'n plezier... Nuchter ben ik er al geen fan van.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."