Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen ander introduceren aan de wondere wereld van Psilocybine

Een ander introduceren aan de wondere wereld van Psilocybine

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het nog nooit meegemaakt maar, als het warm is en regent, lijkt me dat bestwel een chille ervaring. Heb jammergenoeg alleen koude regen in het donker meegemaakt (trippend), niet zo fijn.
A

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Angramar Temenos
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Danké, ik hoop dat het allemaal goed uitpakt. :smoke:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kigh zei:
Heb het nog nooit meegemaakt maar, als het warm is en regent, lijkt me dat bestwel een chille ervaring. Heb jammergenoeg alleen koude regen in het donker meegemaakt (trippend), niet zo fijn.
Klik om te vergroten...

Je voelt er niks van, je ziet alleen alle kleuren van de regenboog uit de hemel neerdalen op je. Wel klote dat je op een gegeven moment nat wordt ;(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat natte, koude & klamme bij een trip lijkt me niet zo'n plezier... Nuchter ben ik er al geen fan van.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bereidt je voor. Je geniet van de trip. Ik heb er vertrouwen in. Het schoolfeest wordt skippen denk ik.

Enjoy!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, ik heb der echt zin in nu!! Ik heb alles al geregeld, het schoolfeest gaan we nu waarch sowieso niet, en na de trip gaan we naar huis, samen tripreport schrijven (gaan we hier posten).
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou succes gewenst voor je vriendinnetje :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
yaay nu heb je lekker een heel bakkie voor jezelf :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het gaat niet door :( . Ze wil op het laatste moment niet meer, ik heb de paddo's al gekocht -.-;
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naaierij. Wat is haar verhaal?

Tja, aandringen kan niet he...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yep, maar alleen vind ik dus veel minder leuk. Ik ga proberen om alsnog iemand mee te krijgen :(. Misch. een ervaren iemand, dan kunnen we een bakje each doen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is jammer, lijkt me een behoorlijke telleurstelling. Ik heb nooit iemand geintroduceerd aan paddo´s, wel eens aan LSD en het is heel mooi om te zien hoe iemand dezelfde trip ervaring oppikt (positieve dan) en het ook echt leuk vind en je dingen van je eigen trips kan herkennen in iemand en samen vaag kan zijn.

Ik ben zelf ook geen fan van alleen trippen, hoewel ik de natrip van LSD in mijn eentje prima vind; met paddo´s had ik altijd graag mensen erbij tot het helemaal afgelopen was, het feit dat de ander net zo vaag is geeft een soort bevestiging in het ok zijn van de vaagheid wat vaak tot fijnere trips lijdt, vooral met goede tripmaatjes en niet te veel, 1 of 2 kan het best een verijking zijn om er mensen bij te hebben.

Dus: succes met een nieuwe tripgenoot vinden, kan me de telleurstelling voorstellen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
idd, helemaal vervelend als iemand op het laatst nog afzegt!
maar ik zou je mooie idee voor het trippen niet van de baan laten slaan door zo'n geintje, gewoon een vervanger zoeken, en anders als je ouders op bed liggen je paddo's eten en dan lekker spacen op je kamer ;D
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey Angramar Temenos hoe lullig het ook is dat ze op het laatst heeft afgehaakt zul je haar keus wel moeten respecteren. Ik denk ook dat ze de goede beslissing heeft gemaakt gezien de informatie die je gaf. Paddo's (en andere tripmiddelen) hoor je alleen te doen met vrienden die je al jarenlang echt kent en vertrouwd. Het veilige gevoel dat je dan met elkaar als vrienden hebt is naar mijn mening het allerbelangrijkste voor een goede en dus ook veilige trip. (wat de vriendschap en vertrouwen alleen nog maar sterker maakt.) Ieder stelt zichzelf open en bloot aan elkaar en je ziet elkaar op zijn zwakst. Als dit bij de verkeerde en onjuiste persoon gebeurt kan er een slechte en ook een gevaarlijke trip uit ontstaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmmm, ik heb nu net m'n trip achter de rug, vervanger gevonden, was een prachtige ervaring! Ik ga er later (Morgen?) een tripreport over schrijven.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tripreport geschreven!
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Dat natte, koude & klamme bij een trip lijkt me niet zo'n plezier... Nuchter ben ik er al geen fan van.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, maar ik heb een keer op een bakje hawaiianen staan kloten in de modder bij de waterkant tijdens de regen... er stonden hele mooie bloemetjes ofzo, weet ik veel wat ik daar moest, op dat moment leek het in ieder geval heel normaal :beer:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lijkt me wel tof :tearsofjoy:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."